Dees90 schreef:Op dat vlak zeg ik.. En dat is mijn mening, verzin iets anders om aan je genot te komen vind ik dan ja..
En ik ken bepaalde figuren die ook als je ze spreekt goed in elkaar zitten maar toch echt absurde dingen gedaan hebben die niet door de beugel kunnen.
Ik vind het als je het bekijkt vanuit de mens zelf, raar. Ongeacht wat het dier ervan vind.
ook al eerder aan de orde geweest, maar goed. Daar heb je gelijk in. Lustgevoelens voor dieren zíjn afwijkend, bestialiteit staat in de DSM et cetera. Maar denk je dat een verbod op seks met dieren de manier is om ermee om te gaan? Voor zover de dieren in kwestie er schade van ondervinden volstaat immers een verbod op dierenmishandeling. Daarom valt het verbod op seks met dieren (ook zónder schade aan het dier, dus in de categorie koikarper en man met zeer hoge nood wegens kunnen presteren in koud water) onder het hoofdstuk van het wetboek dat over 'goede zeden gaat'. Moet Den Haag voor ons bepalen wat goede zeden zijn?
Nog 1tje OT @Hhilde, ik ben dit voorjaar voor het eerst in mijn leven naar de Apenheul geweest. Wat een súperleuk park en wat een mazzelaar ben jij dat je daar werkt, geniet ervan. Volgend voorjaar ga ik weer.