Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:00

_San87_ schreef:
Ik ken ook wel filmpjes van vrouwen die hun vagina oprekken met een eendenbek en er dan levende motten in loslaten.

Ik heb gefascineerd zitten kijken. Waarom doen mensen zoiets _O-?

Oke dit is echt ontzettend achterlijk, hier moest ik even om lachen.... Motten????!

F_Orumster

Motten? Kriebelt dat ofzo?

Lieffiefi

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Die blijven dan toch plakken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:01

vienna1987 schreef:
Behalve ethisch zie ik ook medisch problemen . Iemand gedacht aan geslacht ziektes die zo op mens en dier overgebracht kan worden en de mogelijkheid tot nieuwe ziektes!

Kan niet. Echter is het wel zo dat mensen ziek kunnen worden van geslachtsgemeenschap met dieren, maar dat zijn geen soa's.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:02

Batlow schreef:
_San87_ schreef:
Ik ken ook wel filmpjes van vrouwen die hun vagina oprekken met een eendenbek en er dan levende motten in loslaten.

Ik heb gefascineerd zitten kijken. Waarom doen mensen zoiets _O-?

Oke dit is echt ontzettend achterlijk, hier moest ik even om lachen.... Motten????!

Motten.

F_Orumster schreef:
Motten? Kriebelt dat ofzo?

Ik heb het nooit geprobeerd :+.

Lieffiefi schreef:
Die blijven dan toch plakken?

Daar leek het niet op.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:03

Het grappige is dat met al het commentaar dat ik nu krijg, de stelling die ik voor de grap verkondigde steeds maar weer en sterker bevestigd wordt.

Juist door de mensen die deze proberen te ontkrachten. Wel bizar.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:06

Nou bedankt :) Hopeloos dit als je er op tegen bent zijn er wel hoger opgeleide mensen die er bovenop springen en er alles aan doen om je argumenten te ontkrachten. Ik trek me maar terug uit dit topic

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:13

Dees90 schreef:
Op dat vlak zeg ik.. En dat is mijn mening, verzin iets anders om aan je genot te komen vind ik dan ja..
En ik ken bepaalde figuren die ook als je ze spreekt goed in elkaar zitten maar toch echt absurde dingen gedaan hebben die niet door de beugel kunnen.
Ik vind het als je het bekijkt vanuit de mens zelf, raar. Ongeacht wat het dier ervan vind.

ook al eerder aan de orde geweest, maar goed. Daar heb je gelijk in. Lustgevoelens voor dieren zíjn afwijkend, bestialiteit staat in de DSM et cetera. Maar denk je dat een verbod op seks met dieren de manier is om ermee om te gaan? Voor zover de dieren in kwestie er schade van ondervinden volstaat immers een verbod op dierenmishandeling. Daarom valt het verbod op seks met dieren (ook zónder schade aan het dier, dus in de categorie koikarper en man met zeer hoge nood wegens kunnen presteren in koud water) onder het hoofdstuk van het wetboek dat over 'goede zeden gaat'. Moet Den Haag voor ons bepalen wat goede zeden zijn?

Nog 1tje OT @Hhilde, ik ben dit voorjaar voor het eerst in mijn leven naar de Apenheul geweest. Wat een súperleuk park en wat een mazzelaar ben jij dat je daar werkt, geniet ervan. Volgend voorjaar ga ik weer.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:16

k_m schreef:
Begint een beetje een pro dierenseks topic te worden hier.
Blijf er radicaal tegen, vanzelfsprekend want 1.ik pas niet binnen het kader van de mensen die ''onschadelijke'' dierenseks goedkeuren..
Het kan dan wel niet correct discussiëren zijn wat ik nu zeg maar vind het compleet gestoord..

k_m schreef:
Het eerste, jullie zijn aan het nagaan of het iets te maken heeft met leeftijd en opleidings niveau, ik pas er niet zo best tussen terwijl je dat niet eens weet, terwijl daar juist jullie onderzoek om draait.
Het 2de, ik volg dit topic al van het begin en heb al eerder gereageerd, kon je nagaan door even in m'n profiel te spieken bij m'n berichten :)

Ik snap geloof ik niet zo goed wat nu je punt is. Eerst zeg je dat je er niet tussen past: 1. Vervolgens zeg je dat je het compleet gestoord vind. Daarop baseer ik mijn uitspraak dat je er inderdaad niet zo goed tussen past. Ik begrijp dat jij dat zelf wel, maar ik dat niet mag zeggen?

Dat onderzoek was dus niet serieus bedoelt. Dat er mensen zijn die er op in zijn gegaan waaruit blijkt dat er een relatie lijkt te zijn tussen verschillende totaal uit de lucht gegrepen kenmerken is naar mijn idee alleen maar hilarisch.

Vervolgens geef ik aan dat ik jouw post inderdaad (net als jij, nam ik aan) vond vallen onder een typische VG-Bash post, welke ik dus niet baseer op eerdere berichten danwel profielspiekerij maar puur op het bericht waar ik op reageer.

En nu ben ik een naar mens omdat ik je uit zou lachen?

:?

Laten we het zo zeggen, of jij hebt met jouw post de stelling compleet weerlegt, of ik heb door mijn onbegrip over jouw berichten met deze post hetzelfde gedaan.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:18

Ik ga dit beantwoorden in pb aangezien dit ver off topic is

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:07

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:01

Dat bespringen doet onze hond ook, vooral als ze loops is geweest haha. Als je dan op de grond gaat zitten gaat ze echt domineren en springt ze op je..... :')

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:09

Volgens mij begrijpen een aantal mensen hier niet dat je hier wel een regelgeving voor moet hebben. Als zulte dingen maar vrij worden gelaten is het hek van de dam. Waar houdt het dan op? Buiten dat vind ik het gewoon ongelooflijk ziek. Mensen die dat in twijfel trekken mogen zich wel eens na laten kijken. Tuurlijk zijn e wel ergere dingen in de wereld, maar dat rechtvaardigt niet alles wat minder erg is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:10

Maar het is pas 2 jaar verboden. Was daarvoor het hek van de dam dan volgens jou ? :?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:10

keat schreef:
Volgens mij begrijpen een aantal mensen hier niet dat je hier wel een regelgeving voor moet hebben. Als zulte dingen maar vrij worden gelaten is het hek van de dam. Waar houdt het dan op? Buiten dat vind ik het gewoon ongelooflijk ziek. Mensen die dat in twijfel trekken mogen zich wel eens na laten kijken. Tuurlijk zijn e wel ergere dingen in de wereld, maar dat rechtvaardigt niet alles wat minder erg is!

Hoezo? Het is pas sinds 2 jaar bij wet niet toegestaan en volgens mij viel het allemaal wel mee?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:11

Je bent je ervan bewust dat het tot 2010 ook in NL 'gewoon' toegestaan was en in vele andere landen nog steeds toegestaan is? Toch heb ik niet de indruk dat er in Belgie veel meer dierenseks voorkomt dan hier in Nederland.

F_Orumster

Ik denk dat ons punt duidelijk is, haha.

NWDynamite

keat schreef:

Jongens, we hebben er weer 1! }:0

Iedereen in dit topic vind het walgelijk, als je het goed had doorgelezen had je dat geweten. Weet jij trouwens al dat het pas sinds 2 jaar verboden is?

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:12

Hahahahaha, oops!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:18

Ach hoe vaak zie je het wel niet gebeuren dat een hond tegen een mensenbeen staat aan te rijen... Ik geloof dat die hond daar niet zo'n issue van maakt hoor! Ik wil het zelf alleen niet hebben, omdat ik het persoonlijk niet zo nodig vind dat een hond a. tegen mij aan staat te rijen en b. mij kennelijk ziet als iets wat op soortgelijk niveau staat. Maar dat zijn mijn normen en waarden en dat is iets wat maatschappelijk bepaald is, iets wat met opvoeding te maken heeft en iets wat met mijn eigen gevoel te maken heeft.

Want ook al 'ben' ik als mens niet meer waard dan ieder ander dier, ik 'vind' dat ik als mens wel meer te zeggen heb in de 'mensenmaatschappij' dan een huisdier. En om die reden ga ik ook niet dergelijke relaties aan met een dier, omdat ze voor mij niet 'gelijkwaardig zijn' en omdat ik mij simpelweg niet tot een Gerbil aangetrokken voel. Desondanks zeg ik niet dat ik als mens beter ben. Ik voel mij beter op een ander niveau. Dat is een hele andere discussie. Om die reden, normen en waarden, vind ik het vreemd om sex met een dier te hebben. Iemand anders, die andere normen en waarden heeft, kan daar anders instaan. Normen en waarden zijn namelijk geen opgelegd iets. Echter, het enige wat discutabel is, is het feit dat je een niet gelijkwaardige relatie aangaat en de grote hamvraag daarbij is 'waarom'.

Dat dit ook niet verder gaat dan mijn eigen normen en waarden, blijkt wel uit het feit, dat ik nooit als een ware Robinson Crusoe de jungle in zal trekken, want ik denk dat ik met mijn tropisch bloed als eerste aan de beurt ben en met mijn postuur met slechts 1 hap in een hongerige leeuwenmaag zal verdwijnen. En dat beetje besef dat ik vast niet zoveel geluk zal hebben als Pinokkio, maakt dat ik mij totaal geen illusies dat ik daar met de tijd weer uit zal kruipen... Want eenmaal in het dierenrijk, sta ik onderaan in de voedselketen, geen twijfel over mogelijk. Ik sneuvel :')

In die wereld, ben ik niets meer en niets minder, als die Gerbil, die zich waarschijnlijk beter weet te redden als ik. En best kans dat er dan een grote oerang oetang voorbij komt die zegt 'Kom jij maar eens even mee, klein meisje'...

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:30

NWDynamite schreef:
keat schreef:

Jongens, we hebben er weer 1! }:0

Iedereen in dit topic vind het walgelijk, als je het goed had doorgelezen had je dat geweten. Weet jij trouwens al dat het pas sinds 2 jaar verboden is?

Dat weet ik ja. Liever laat dan niet.
Ik heb de eerste pagina s gelezen ja, maar 40 werden me wel veel.
Maar goed, zijn we het daar over eens.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:32

keat schreef:
Dat weet ik ja. Liever laat dan niet.
Ik heb de eerste pagina s gelezen ja, maar 40 werden me wel veel.
Maar goed, zijn we het daar over eens.

Waar is het hek van de dam gegaan dan?

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:40

Hhilde schreef:
Batlow schreef:
Ik snap wel waarom mensen het daarmee vergelijken, omdat een hond het niet merkt en er geen idee van heeft, een kind heeft daar ook geen idee van omdat die daar ook nog niet fatsoenlijk over na kan denken. Het is een rare vergelijking, maar ik begrijp het wel..

Ik niet. Een hond heeft er geen besef van en zal er nooit besef van krijgen. Een kind heeft er geen besef van maar zal er wel besef van krijgen. Een ENORM verschil.

Puur uit nieuwsgierigheid: hoe zit het met zwaar verstandelijk gehandicapten die het ook niet begrijpen en misschien wel lekker vinden? Hoe denken jullie daarover? :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:42

Als zwaar verstandelijk gehandicapten graag seks willen, dan doen ze dat lekker. Mits een voorbehoedsmiddel.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:42

Batlow schreef:
Wat laatst iemand liet zien, dat vond ik wel ongehoord, die stak een levende vis in d'r doos........ :roll:

:?
Laatst bijgewerkt door darwin op 27-11-12 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt