Het blijft zo cru dat een ervaren reddingsman zo geconfronteerd wordt met een redding. Ik heb steeds meer het idee dat het echt domme pech is geweest met vreselijke gevolgen.
Hoe leg je zoiets uit aan jonge kinderen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Dat is juist het wrange ervan, die Moosbrugger heeft al insider in het gebied écht een inschattingsfout gemaakt of brute pech gehad.
Ik had me ook veilig gevoeld met hem op stap.
russel schreef:Ik heb eerlijk gezegd het idee dat ze proberen om nog iets te redden, maar dat het al beslist is..als ik zie welk inmens verdriet de familie op het gezicht heeft, geen sprankje hoop of ingehouden hoop en verwachting...ik mag niet speculeren...maar de koningin gaat ook morgen naar huis...ik denk dat wij morgen iets te horen gaan krijgen.
karuna schreef:russel schreef:Ik heb eerlijk gezegd het idee dat ze proberen om nog iets te redden, maar dat het al beslist is..als ik zie welk inmens verdriet de familie op het gezicht heeft, geen sprankje hoop of ingehouden hoop en verwachting...ik mag niet speculeren...maar de koningin gaat ook morgen naar huis...ik denk dat wij morgen iets te horen gaan krijgen.
Maar W A doet maandag een officieel iets, dat zal niet zijn als ze heel slecht nieuws krijgen, en een mededeling kan ook vanuit Oostenrijk.
Edit vreemd 2 berichten ipv een geeditte.