Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:Kraanwater zeker? In Japan komt drinkwater alleen uit flesjes en niet uit de kraan.
stef schreef:want?
Overigens, waarom lopen sommige japanners met mondkapjes en andere weer niet? Ik dacht dat het iets met smog oid was?
Afkomstig van: http://www.depers.nl/buitenland/523951/ ... latie.htmlCitaat:Japan en Rusland gaan streven naar een betere relatie. Dat zijn de ministers van Buitenlandse Zaken van beide landen zaterdag in de Japanse stad Yokohama overeengekomen. De betrekkingen tussen beide landen zijn verstoord door een conflict over het bezit van vier eilanden ten noorden van Japan, die Rusland aan het einde van de Tweede Wereldoorlog bezette.
SAKKIA schreef:ja ongelooflijk hoe een land nu nog zo zijn trots voorop kan zetten![]()
Ik ben al blij dat ze eindelijk de EU om hulp gevraagd hebben, maar ik denk dat ze nu alle hulp kunnen gebruiken die ze aangeboden wordt.
Hele indrukwekkende foto's trouwens
LuvdaTossa schreef:De mondkapjes snap ik ook niet helemaal. Dit zijn allemaal van die P1 dingen, die houden fijnstof niet tegen en bacterien e.d. ook niet. Dan moet je echt van die P3 maskers hebben en dan zie je er direct uit als een aliën. Misschien dat het meer een 'veilig' gevoel geeft?
SAKKIA schreef:ja ongelooflijk hoe een land nu nog zo zijn trots voorop kan zetten![]()
Ik ben al blij dat ze eindelijk de EU om hulp gevraagd hebben, maar ik denk dat ze nu alle hulp kunnen gebruiken die ze aangeboden wordt.
Hele indrukwekkende foto's trouwens
AmyII schreef:Ik weet niet of jullie weten hoe die relaties liggen, maar Japan heeft werkelijk met bijna de hele wereld ruzie. Zij willen bij niemand in het krijt staan. Weet niet of jullie ooit van een kernbom op Hiroshima hebben gehoord?