Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:08

Maar waar moeten we het dan over hebben?

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:10

Zonnetje81 schreef:
Maar waar moeten we het dan over hebben?

xTamara schreef:
Nou als we het over feiten gaan hebben kunnen we niks meer zeggen... Aangezien er nog geen feiten zijn? We hebben namelijk niks van politie e.d. gehoord.. alleen van de media en waar die soms hun verhalen vandaan halen..

Claudie schreef:
Sorry, maare vind jij het niet iewat belachelijk dat dit topic 48 pagina's aan postst bevat waarvan de helft bestaat uit zelf verzonnen scenario's?
De mediaberichten kan je ook bespreken maar er een geheel eigen verhaal van maken?

Heb al een klein stukje van mn visie gegeven :o
Laatst bijgewerkt door Toveren op 07-06-10 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:11

Mindfields schreef:
Gelukkig verlopen de meeste schedelbreuken dan ook zonder enig spettertje bloed :D

Bij een schedelbreuk komt echt wel bloed vrij hoor, lijkt mij in ieder geval...

Hoeft niet hoor heb het zelf ook gehad en mijn huid was gewoon intact

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:13

Nou ja, misschien vinden wij het interessant om te praten over wat er mogelijk is gebeurd aan de hand van de tot nu toe bekende 'feiten' en 'mediaberichten'.

Hoewel ik denk dat je met mijn moeder overweg zou kunnen. Die vind gespeculeer en het over dingen hebben ook onzinnig ;) :) no offence.

Zo zie je maar dat mensen heel anders in elkaar zitten, andere gedachtes en interesses hebben.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:14

faye1995 schreef:
Sorry, maare vind jij het niet iewat belachelijk dat dit topic 48 pagina's aan postst bevat waarvan de helft bestaat uit zelf verzonnen scenario's?
De mediaberichten kan je ook bespreken maar er een geheel eigen verhaal van maken?

nou vertel maar wat.. want ik weet niet waar je het nog over kan hebben als we het over de "feiten" van de media gaan hebben.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:16

xTamara schreef:
faye1995 schreef:

nou vertel maar wat.. want ik weet niet waar je het nog over kan hebben als we het over de "feiten" van de media gaan hebben.

Ehm, moeten er persee 48 pagina's behaald worden dan?
Je hoeft toch niet over deze jongen aan het praten te blijven?
Een topic kan ook korter zijn als je die mediaberichten bespreekt..... Verbaasd me dat als de naam Joran van der Sloot valt dat er dan altijd alle mogelijke doemscenario's uit de kast worden gehaald!
Moeten jullie zelf weten, als jullie dit leuk vinden natuurlijk, ik vind het iewat onzinnig maargoed.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:19

Laten we het weer over Joran en de verdenking op moord hebben :)
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 07-06-10 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:21

Haha ja dat blijkt wel :)

Ik ben trouwens in het dagelijks leven wel meer van: allerlei senarios waarom dit of dat gebeurd is of hoe... Jij zal zo niet in elkaar zitten raad ik zo ;)

Ik ben wel benieuwd met wat voor feiten de media morgen komt als ze nou al bloedsporen bekend maken.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:22

Ik ben benieuwd of ze nog wat hebben kunnen vinden...

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:26

Moderatoropmerking:
Er worden hier een paar enorm persoonlijke en aanvallende berichten geplaatst, die totaal niet noodzakelijk zijn. Begrijpelijk heb ik die dus ook verwijderd. Ik verzoek, vriendelijk doch zeer dringend, om persoonlijke aanvallen en kinderachtige opmerkingen achterwege te houden en een discussie te voeren over het oorspronkelijke onderwerp. Mijn dank :)

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:37

Sorry Leonoor.. We zullen het wat netter houden.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 06:10

Joran heeft bekent dat hij het meisje vermoord heeft staat op nu.nl

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 06:30

Tot nu toe staat het alleen op nu. Verder nog nergens een bericht van?

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 06:31

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse media.

© AFPDe Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop 'iets' zou hebben gezien over Natalee Holloway.

''Ik wilde het niet doen'', zou Van der Sloot hebben gezegd tegenover de Peruaanse politie. Hij zou de bewuste avond naar een pompstation zijn geweest om koffie te halen.

Ontsnappen

Toen hij terug kwam gebruikte het meisje zijn laptop. ''Ze had dingen gezien die ze niet had mogen zien. We hebben het er over gehad, maar toen wilde ze ontsnappen. Daarna heb ik haar nek gepakt en haar geslagen.''

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 06:36

Ik neem aan dat het bericht nog niet bevestigd is door autoriteiten. Aangezien er op geen andere nieuwssite iets te vinden is. Of nu heeft de primeur :)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 06:41

op fok staat het ook.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 06:47

Het is nu ook op het nieuws. Dat hij zo snel bekent heeft, beetje eng daar zeker

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:11

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:13

:oo Die filmpjes die ze daar blijkbaar normaal vinden uit te zenden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:19

Nou ze hebben nu wel die laptop waar blijkbaar belastende informatie op staat mbt Nathalee. Kunnen ze nog een jaar of twintig er achter aan plakken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:21

HOERA!!!! Hopelijk komt hij nu ook met meer nieuws over Nathalie, waar hij haar gelaten heeft (of waar zijn vader haar gelaten heeft...). Hij kan nu lekker "genieten" in de cel in Peru. Brrrr, moet er niet aan denken, maar voor een figuur als Joran, is dit plekje nog mooi zat!

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:22

faye schreef:
Nou ze hebben nu wel die laptop waar blijkbaar belastende informatie op staat mbt Nathalee. Kunnen ze nog een jaar of twintig er achter aan plakken.

ik mag tog hopen dat er in die knul genoeg hersenen zitten dat als je die meid vermoord om iets dat ze heeft gezien op die laptop dat je die laptop wel compleet leeghaalt... :Z

maarja zou mooi zijn als tie eindelijk gestraft word en die idd te dom is om die laptop leeg te halen en we nu eindelijk duidelijkheid hebben over nathalee

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:29

Dan zal meneer alles van zijn computer compleet gewist moeten hebben en dan opnieuw programma's instaleren. Zo niet is het niet volledig gewist en nog informatie te vinden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:38

Zelfs wanneer iemand zijn OS er volledig af haalt en er opnieuw op zet, is het nog terug te vinden hoor.
De techniek staat voor niets tegenwoordig.