Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Samy: Hij is gaan twijfelen voor de aangifte, heeft dat aan Lucie gezegd en Lucie werd boos... Hij was niet meer welkom bij hun... Hij is dus niet meer meegeweest naar de aangifte, dat is wat ik er nu van begrijp.
MarcoBorsato schreef:xx_Kelly_xx schreef:Ik heb mijn conclusie getrokken. Manou spreekt (grotendeels) de waarheid. Tranen kun je niet faken. Een glimlach wel.
je hebt zeker nog nooit een dramafilm gezien?
intral schreef:Het feit dat hij daar zit met tranen in zijn ogen en zij heel harteloos praat zegt voor mij ook wel iets
xx_Kelly_xx schreef:Tranen kun je niet faken. Een glimlach wel.
Samy schreef:Janine1990 schreef:Samy: Hij is gaan twijfelen voor de aangifte, heeft dat aan Lucie gezegd en Lucie werd boos... Hij was niet meer welkom bij hun... Hij is dus niet meer meegeweest naar de aangifte, dat is wat ik er nu van begrijp.
Wel bij de 1ste, daarna is die gaan twijfelen, dus daar kan hij sterk in staan als die stukken opgevraagd kunnen worden...
Kaula schreef:Ben ik dan echt de enige die toch een beetje kriebels krijg bij 'manou'?
Ik heb zelf een vriendin in dit wereldje gehad en ben er zelf ook een tijdje in verzeild geraakt en ik herken zóveel van dat soort jongens in manou. Dezelfde uitspraken, gebaren enz.
Hoe je het ook went of keert.. Maria heeft hulp nodig. Als je zo ernstig liegt is er toch iets mis gegaan en denk persoonlijk ook niet dat mensen zó ernstig liegen gewoon omdat ze het leuk vinden.
Desalnietemin vind ik dit allemaal verwarrend en ernstig.
Elan schreef:Ben ik nou de enige die de kriebels kreeg van zijn gefakete tranen?