Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:sjonnie48 schreef:volgens gr links mag iedereen hier zijn cultuur hebben behalve de oorspronkelijke bewoners , voel me net een aboriginal .
Heb je het partijprogramma gelezen? Zo ja, dan nog maar een keer lezen en dan goed, want dat zegt GroenLinks nergens.
sjonnie48 schreef:ik heb het niet gelezen , maar kijk wel tv en daar heeft femke gezegd dat Nederland geen eigen cultuur heeft , daarom kan Wilders ook niet met haar regeren , want de pvv wil juist wel een eigen identiteit behouden
_sparta_ schreef:Maar ze vernederlandsen wel door het geven van een uitkering?
Ze vernederlandsen wel door het niet aanpakken maar snoepreisjes en feestjes geven aan tuig?
De moslims die willen vernederlandsen hebben dat al lang gedaan. Die hebben gewoon werk, spreken Nederlands en hangen niet op straat en daar heb je geen last van.
sjonnie48 schreef:Angela .........voor jou dit antwoord
Waar iemand woont zegt juist alles , want als je ergens woont waar weinig marokanen zijn , heb je er ook geen last van , maar als ze voor je deur met egels lopen voetballen en je kinderen hun fietsje afpikken , en van het trapportaal op je kop pissen dan leer je ze echt goed kennen , je hebt een mooi ideaal , maar als je links stemt , zal je het nooit bereiken .
Sammie schreef:Om een heel ander onderwerp aan te snijden. ToN van Rita stond na de gemeenteraadsverkiezeningen in de peiling op 0 zetels. Dat vond ik best verrassend. Eerder stond ze in de 20 stuks bij een peiling
joostvangestel schreef:Ah, wat een prachtig land zullen we toch in wonen als op iedere hoek van de straat een politie agent staat met een machinegeweer, dan hebben we het kennelijk echt ver geschoten
Angela_ schreef:Ik vind Wilders best eng, en ik hoop dat hij met de aankomende verkiezingen niet aan de macht komt. Mensen stemmen op hem omdat ze kwaad en verbitterd zijn. Niet omdat ze zo goed weten wat zijn standpunt is, laat staan dat ze zich verdiept hebben in andere partijen. Ook dat is de typische Nederlandse cultuur, als schaapjes allemaal achter elkaar aan hobbelen...
gohya schreef:Uit de Telegraaf:
Binnen de Partij van de Arbeid is beroering ontstaan over het grote aantal allochtonen dat straks in de fractie komt. "We zijn de Partij van de Allochtonen geworden”, stelt raadslid André Boersma die nu het veld moet ruimen.
Hoezo ze willen nix overnemen?