lies schreef:Dat ik me bewust heb verlaagd tot het niveau van Wilders om daarmee aan te geven dat hij iedereen over 1 kam scheert.
Ik wil best inhoudelijk discussiëren, maar het werd nogal bemoeilijkt door een aantal die de citaten van Wilders niet serieus nemen. Ik kan me niet herinneren (en heb daar ook naar gezocht) dat Wilders deze citaten heeft laten rectificeren en daarom kan je er gewoon vanuit gaan dat hij ze wél heeft uitgesproken. Als dan vervolgens de discussiepartner(s) zegt(zeggen) dat ze niet kloppen, ben je gauw uitgel*ld.
Edit; Ik bedoel dus te zeggen dat 'wij' (de niet-Wilders-stemmers) ons aan de feiten moeten houden en niet mogen ontkennen dat er problemen zijn met allochtonen (doen 'we' ook niet volgens mij), maar de Wilders stemmers zich niet aan de feiten hoeven te houden door zijn uitspraken te ontkennen. Dan is er geen sprake van een eerlijke discussie, immers het punt waar het om draait (Wilders manier van politiek bedrijven is onacceptabel) wordt van de tafel geveegd door te zeggen; Is niet waar.
Waarop ik vervolgens antwoord. Volgens mij snap jij mij niet..