juval schreef:klaver kopt direct in dat de politici van pvv bij afwezigheid ook veel salaris krijgen..
over hypocrisie gesproken.
Wat is daar hypocriet aan? Dat is toch zo!
En die gasten van de PVV brengen niets op, de koning daarintegen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:klaver kopt direct in dat de politici van pvv bij afwezigheid ook veel salaris krijgen..
mysa schreef:irmaz schreef:Maar ik ben vorige week door meneer Wilders uit zijn X-land geband, waarschijnlijk omdat ik reageerde op iemand die zijn post aanhaalde dat ik het nogal een onfatsoenlijke post van meneer Wilders vond
Ik heb ook het woord onbeschoft (en kwaadaardig) gebruikt, ook op een bericht waarin iemand refereerde aan..
Maar hij kan mij niet bannen want ik volg hem niet.
Benzz schreef:juval schreef:klaver kopt direct in dat de politici van pvv bij afwezigheid ook veel salaris krijgen..
Wat is daar hypocriet aan? Dat is toch zo!
En die gasten van de PVV brengen niets op, de koning daarintegen.
Benzz schreef:Net bij nieuwsuur: Trump fan die aangeeft dat als Trump niet wint ( verkiezingen zijn dan volgens hem gemanipuleerd) dat de hel losbreekt.
Christus, wat voor wereld leven we in op het moment.
Libra76 schreef:Faber's terugkeer borden komen er niet. Het zit de PVV niet mee Gelukkig maar. Eerst de eerste kamer die de asielcrisis wet niet steunt en nu dit.
https://nos.nl/artikel/2540195-kamer-fl ... -bij-azc-s
Benzz schreef:Net bij nieuwsuur: Trump fan die aangeeft dat als Trump niet wint ( verkiezingen zijn dan volgens hem gemanipuleerd) dat de hel losbreekt.
Christus, wat voor wereld leven we in op het moment.
prompter schreef:BigOne schreef:Ik denk dat, mocht de regering vallen en komen er nieuwe verkiezingen dat het heel simpel is, wil men in een democratie of een autocratie leven!!
Zo denkt een aantal stemmers toch niet, die willen gewoon hun geldzaken op orde krijgen en zo min mogelijk last hebben van criminaliteit. En degene die zegt dat te gaan fixen krijgt hun stem.
Loretta schreef:prompter schreef:
Zo denkt een aantal stemmers toch niet, die willen gewoon hun geldzaken op orde krijgen en zo min mogelijk last hebben van criminaliteit. En degene die zegt dat te gaan fixen krijgt hun stem.
Alleen wat vluchtelingen nu precies met mijn geldzaken te maken hebben ontgaat mij eerlijk gezegd.
Ze hebben het alleen nog maar over migratie, migratie en nog eens migratie. Vorig jaar is het kabinet van Rutte gevallen over migratie. Het lijkt wel alsof er niets anders meer bestaat dan migratie.