ruitje schreef:Ik vond Segers ook altijd een hele goede, CU heeft wel echt een stevige correcte basis vind ik, al jaren
Ik ook. Ik luister nu wekelijks naar zijn podcast samen met Klaas Dijkhof.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Ik kijk het debat. Ik vind Wilders wel hilarisch: ik word premier voor alle Nederlanders.
Denk dat de Marokkaanse gemeenschap daar ietsje anders over denkt
Benzz schreef:ruitje schreef:Ik vond Segers ook altijd een hele goede, CU heeft wel echt een stevige correcte basis vind ik, al jaren
Ja dat was ook altijd een hele realistische gedegen partner. Maar dat Christelijke..........het trekt mij niet, hoe fijn ik die man ook vond.
Tango1979 schreef:Mee eens CU vind ik op veel punten een goede partij.
Ik lachte me ook kapot om Wilders! Voor alle Nederlanders... als je maar blank bent.
Maar Dilan is ook een hypocriet imo. Eerst flirten met Wilders en er nu vol tegenin nu hij misschien de grootste wordt
Exitium schreef:Wintu schreef:Dan heb jij geen idee wat je van 80.000 euro bruto over houdt. Een leuk bedrag, maar niet dusdanig dat je simpel structureel 1000 aan de kant legt. Over hysterische onwaarheden gesproken.
Dat hangt ook van je vaste lasten en uitgavenpatroon af. Ik verdien beduidend minder en geef met regelmaat ook best wat uit, maar heb dit jaar wel een paar maanden gehad dat ik € 1.000+ over had aan het eind van de maand, bovenop een paar honderd die ik automatisch al spaar.
Cer schreef:Maar klimaat is voor de toekomst van de jongeren toch belangrijk.. die zullen dan toch massaal GL gaan stemmen hoop ik?
Of zijn die met te weinig ?
ruitje schreef:Wat vinden Julie van Bontebal die tegen Omtzicht zegt jij bent ook verantwoordelijk voor het verleden, want jij zat in de kamer en ik niet?
pien_2010 schreef:Citaat:Denk dat de Marokkaanse gemeenschap daar ietsje anders over denkt
Voor de Marokkaanse, Turkse en Islamitische gemeenschap zou dit echt een ramp zijn als Wilders we int en premier zou worden.![]()
Het zal enorm polariserend werken tussen de bevolkingsgroepen .
Niets zo demotiverend voor mensen om in een land te wonen en werken waar je niet welkom bent, waar je godsdienst bestreden wordt en dit luid en duidelijk verkondigd wordt.
Ik moet er niet aan denken om dat hier in Frankrijk mee te maken.
Dus voor al die jonge, oude mensen en hun kinderen is dit een ramp as les dat gebeurt.
Nikass schreef:Oh jij kent mijn situatie en kunt in mijn portemonnee kijken begrijp ik?
996981 het interesseert me niet echt op wie jij stemt.
Benzz schreef:ruitje schreef:Ik ben het hier mee eens. Ik vind de laatste pagina's Nikass en Olejon polariserend posten en dat is jammer van dit verder zo constructieve topic i.m.o.
Ik kijk het debat. Ik vind Wilders wel hilarisch: ik word premier voor alle Nederlanders.
Denk dat de Marokkaanse gemeenschap daar ietsje anders over denkt
Olejon vind ik altijd al zeer polariserend, dat heb ik bij Nikass nooit gezien. Maar misschien ben ik blind.
ruitje schreef:Krijgen wij zo'n verkeerd beeld mee van Frankrijk? Ik zie altijd beelden van rellen in de multiculturele buurten van Frankrijk waardoor ik denk dat het in Frankrijk een stuk slechter gaat wat betreft dit onderwerp?
Jessix schreef:Ik vind flirten een groot woord. Ze heeft herhaaldelijk dezelfde zinnen gezegd. Ik sluit geen kiezers uit en dus ook geen partijen. Niet meer en niet minder. Ook heeft ze steeds gezegd veel in partijprogramma te lezen waar zij zich niet in kan vinden. De pers sprong er maar wat graag bovenop en de andere partijen ook.
En nu weer, want nu heeft zij 'Wilders binnengelaten'.
OleJon schreef:Dit dus.
Zolang vluchtelingen op een Cruise schip zitten met verwarming en lekker eten.
En oudjes in de kou met voor de 3de geen warm eten.
Schept dat inderdaad geen positieve kijk op vluchtelingen
VuurVleugels schreef:OleJon schreef:Dit dus.
Zolang vluchtelingen op een Cruise schip zitten met verwarming en lekker eten.
En oudjes in de kou met voor de 3de geen warm eten.
Schept dat inderdaad geen positieve kijk op vluchtelingen
Aaargh, wéér dat cruiseship! Ga anders even zelf op zo'n schip kijken, dan zie je met eigen ogen hoe 'warmpjes' ze erbij zitten!
pien_2010 schreef:Ruitje ik heb het niet over Frankrijk maar over Nederland in mijn post. Frankrijk is moeilijk voor moslims en volgens mensen die ik ken ook racistisch. Op dit moment is er volgens mij in Nederland meer kansen. Zou fijn zijn als dat blijft en met Wilders zie ik dat niet gebeuren (integendeel). Want als mensen uitgesloten worden en geen of weinig kansen krijgen dan worden ze gevaarlijk.
Wel zijn/ waren ze in Parijs erg geïnteresseerd in de aanpak van Rotterdam als het gaat om de probleem wijken. Aboutaleb hebben ze hoog las ik jaren geleden.
Le Pen en Seymour deden en doen het goed. Is niet goed voor het democratische proces.
Gelukkig is Macron gekozen ipv Le Pen. Zijn wij blij mee.