Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Hij wil daar gewoon een tolhuisje om inkomsten uit te halen. Dat kan hij beter aan zijn eigen grens doen, maar hij ziet maar.
Loretta schreef:Als er iemand is die goed kan slijmen dan is het Rutte wel. Ongelooflijk hoe die man kan slijmen. en ook ongelooflijk dat maar zo weinig mensen het zien. Tja, slijmen is een vak.
Op dit specifieke moment is Rutte wel de beste persoon voor de functie.
pmarena schreef:Ik denk dat je vooral ook beducht moet zijn dat je het stroop smeren wel op de juiste manier doet.
Als je iemand prijst om dingen waar an sich wel iets positiefs over te zeggen valt, dan ga je niet echt voorbij aan je eigen principes. En zullen de meeste mensen ook sneller wat tegengas van je accepteren.
Zoals Rutte dat doet van niet tegen Trump in gaan maar hem prijzen en tegelijk het verhaal iets aanpassen op een subtiele manier, hopend dat Trump er in mee gaat, is de voor de wereld / NATO meest veilige optie denk ik....
Dus niet keihard roepen dat hij moet kappen met zijn onzin van *vul maar in* innemen kostte wat kost.
Maar zeggen "ja ik ben het helemaal met u eens dat het een strategisch belangrijke locatie is en via goede samenwerking weet ik zeker dat we ieders belangen dienen onder uw sterke leiderschap".
Dan heb je in ieder geval "ieders belangen" of "samenwerking met de lokale..." er in geduwd en met een beetje geluk neemt Trump die woorden over. Als je maar de laatste in zijn oor bent lukt dat vaak wel aardig.... Maarja je bent niet snel de laatste met die zuigers om hem heen
foxy80 schreef:Ze peilen de gekste dingen tegenwoordig, nu is er aan de Canadezen in een poll gevraagd of ze lid willen worden van de EU![]()
https://www.hln.be/buitenland/46-procen ... ~aa4d143a/
Loretta schreef:Als er iemand is die goed kan slijmen dan is het Rutte wel. Ongelooflijk hoe die man kan slijmen. en ook ongelooflijk dat maar zo weinig mensen het zien. Tja, slijmen is een vak.
foxy80 schreef:Ze peilen de gekste dingen tegenwoordig, nu is er aan de Canadezen in een poll gevraagd of ze lid willen worden van de EU![]()
https://www.hln.be/buitenland/46-procen ... ~aa4d143a/
journee schreef:Loretta schreef:Als er iemand is die goed kan slijmen dan is het Rutte wel. Ongelooflijk hoe die man kan slijmen. en ook ongelooflijk dat maar zo weinig mensen het zien. Tja, slijmen is een vak.
Ik vond het ergens ook wel tenenkrommend om te zien, hoewel ik het er mee eens ben dat Mark Rutte nu niet veel anders kan. Je zag ook echt zijn ongemak in zijn lichaamtaal die tegenstrijdigheid was met wat hij zei. Zoals hij bijvoorbeeld aan zijn stropdas trok en continu op zijn stoel zat te draaien...
Bijna net zo erg als nagels op een schoolbord.
heidy_wilco schreef:Ik vind Canada bij de EU niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk. Het is wel een land wat je er ook goed bij kan hebben. Maar... Waar ga je dan de grens trekken om mensen bij de EU te laten of weg te houden?