Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie interviews geven voor camera, meerdere keren per dag met allemaal gekke verhalen terwijl je kind aangevallen werd en je naar het ziekenhuis moest. Ik weet ook niet hoe ik daar dan bij zou zitten hoor. En er is ongetwijfeld met ze gesproken, al zou het alleen maar ter bescherming zijn, waardoor het verhaal ook anders kan over komen…
Wintu schreef:Happinez schreef:Klopt hoor , dat verwacht ik ook. Kwestie van tijd.. tikkende tijdbom.
Vandaar ook het 'vooralsnog'.
Hou jij er nu rekening mee in doen en laten?
Mijn paard staat in Wapserveen en die gaat in de nacht naar binnen, daar heb ik de minste zorgen over. Mijn euvel is voornamelijk op pad gaan met de honden. Mn dorp is compleet ingebouwd met mais en hennep en we grenzen aan het bos, waar de wolf met regelmaat rond loopt. Normaliter kan ik nog wel wat ver kijken, maar het zicht is nu compleet weg. Ik merk dat ik gespannen ben, ik ga maar met de aut o naar iets verderop, want daar heb ik zicht, maar ook dat is gewoon bos en wei.
Bloodymary schreef:Eigenlijk nog wel knap dat ze zo snel bij de wolf hebben kunnen komen en nog stokken kunnen vinden om hem mee te slaan. Zelfs al zijn ze in een bos. Erg snel van reactie.
DuoPenotti schreef:Ik zou het beest dan graag k.tbeest noemen.
Maar met een camera op mijn snufferd zou ik misschien wel zo zitten.
Het totale tegenovergestelde van mijn emoties, omdat als ik ze wel toon ze dan even niet tv waardig zijn, om het zomaar te zeggen...
MarrieLeen schreef:https://www.tubantia.nl/enschede/vier-s ... ~aa8fc409/
Gezellig aan de rand van Enschede, toch best een grote stad.
Femke_Tweety schreef:Een stabij is qua gewicht om mee te nemen ook niet bepaald veel anders dan een peuter/kleuter.
Die dan ook maar aan een lijn en maximaal 60 cm bij 'de baas' vandaan?
Echt, ergens dit jaar of de jaren kort na dit jaar gaan we zeer zwaar gewonde of dodelijke menselijke slachtoffers zien.
En wee degene die dan nog durft te roepen 'Dat doet ie anders nooit' of 'Dat hebben we niet zien aankomen'
Kaja schreef:De gemeente moet de boel gewoon op slot gooien totdat ze de desbetreffende wolf eruit gehaald hebben. Dat is de verantwoordelijkheid van de burgemeester en die moet gewoon daadkrachtig zijn. Als er een haaienaanval is geweest, dan gaat het strand ook op slot. In het verleden werd er dan een haai gevangen, nu hijsen ze enkel de rode vlag. Punt is dat je sommige mensen tegen zichzelf in bescherming moet nemen, omdat ze zelf daar niet toe in staat zijn. En daar dient de veiligheidsdriehoek voor zorgen.
Nee nu komt er in de media dat mensen met knuppels de bossen intrekken!
Nyaleti schreef:Mensen reageren nogal snel anders als er een camera op hun gericht staat.
Mocht het hier gebeuren zou ik me ook inhouden met wat ik zeg, zeker als naam en toenaam bekend is.
Hoeveel bedreigingen zijn er al wel niet geweest?
Ze vergeten voor het gemak even dat ze eerder dezelfde mening hadden als die dierenorganisaties die ze nu de zwarte piet toespelen.Citaat:Volgens Van Maanen en Lelieveld had het incident van gisteren voorkomen kunnen worden als er eerder was ingegrepen, bijvoorbeeld door het dier te zenderen en af te schrikken met een paintballgeweer.
DubbelFun schreef:Ze vergeten voor het gemak even dat ze eerder dezelfde mening hadden als die dierenorganisaties die ze nu de zwarte piet toespelen.Citaat:Volgens Van Maanen en Lelieveld had het incident van gisteren voorkomen kunnen worden als er eerder was ingegrepen, bijvoorbeeld door het dier te zenderen en af te schrikken met een paintballgeweer.
En met te roepen dat het hele bos maar afgesloten moet worden hebben ze ook weer precies bereikt wat ze altijd al wilden; de natuur zonder mensen.
Overigens hoop ik dat het niet Bram blijkt te zijn, maar een andere wolf. Buiten dat we dan het hele traject weer krijgen van een afschotvergunning/rechtzaken zal er iig uit blijken dat er meer wolven 'niet binnen de lijntjes kleuren'.