Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Die ouders is wat mee. Dit interview klopt niet.
Je maakt mij niet wijs dat je zo reageert als je kind aangevallen is.
Daar is iets mee, ik weet niet wat maar het klopt niet.
Femke_Tweety schreef:GW3237m (Bram) lijkt sowieso ook een redelijke vast rondje te hebben dat hij regelmatig loopt.
In het dorp weet men precies waar je hem in de ochtendschemering regelmatig tegen komt en waar in de avondschemering.
Vínden gaat het probleem echt niet zijn.
Veilig, 100% zeker goed raak in 1x en zonder enige twijfel GW3237m bínnen het vergunninggebied en zónder verstoorders maakt dat het niet meteen lukt.
Anne_GTI schreef:Die ouders is wat mee. Dit interview klopt niet.
Je maakt mij niet wijs dat je zo reageert als je kind aangevallen is.
Daar is iets mee, ik weet niet wat maar het klopt niet.
DubbelFun schreef:Ik vond de moeder ook wel érg kalm overkomen, maar ik kan me ook indenken dat als je te horen krijgt wat er over je heen kán komen als je je meer laat gaan dat je dan wel in bindt.
sterregoud schreef:DubbelFun schreef:Ik vond de moeder ook wel érg kalm overkomen, maar ik kan me ook indenken dat als je te horen krijgt wat er over je heen kán komen als je je meer laat gaan dat je dan wel in bindt.
Het is toch absurd ! Als die volwassenen het jongetje eventjes niet gezien hadden, was die nu opgegeten. En dan zeggen de pro wolvers ‘ nee hoor, vermist, .., geen bewijs etc. ‘.
Loretta schreef:tienus63 schreef:Ik vrees vooral de verstoorders die het lastig maken.
Zijn die verstoorders zich er wel van bewust dat ze zelf ook nog weleens als avondeten kunnen eindigen voor hun geliefde wolvenfamilie?
Femke_Tweety schreef:Die ouders zitten natuurlijk ook nog deels met de schok van wat er gebeurd is en wat er had kunnen gebeuren (kind dood)
Vanuit die situatie kan je soms heel anders overkomen dan wanneer je in totale nuchtere rust bent.
(En ja ze zitten heel rustig, maar bij meer mensen zíe je stress en shock aan buitenkant nauwelijks. Ik ben er ook zo een)
Ik zou de ouders niet te hard afvallen hier.
Die hebben echt gewoon iets heel heftigs mee gemaakt.
En als je in de stad woont krijg je écht veel minder mee van de wolvenproblemen.
Ze waren bewust al níet in het stuk gekomen waarvan ze dachten dat het probleemgebied was (het stuk dat vorig jaar afgesloten was)
Dit was letterlijk bij een toeristische attractie.
Dat wij als mensen die de wolvenproblemen zeer actief volgen zoiets niet onverwacht vinden, maakt niet dat mensen die zich er nauwelijks mee bezig houden dit hadden zien aankomen.
Zeker ook gezien het beeld in de media dat er eigenlijk niet zo veel risico is.
Ik vind dit oprecht heel sneu voor kind, broertje, ouders en ook de mensen die het hebben zien gebeuren.
Die zijn in deze slachtoffer van de wolf én van de slechte communicatie in de media over de risicos.
Anne_GTI schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat er op zijn minst flink op die mensen ingepraat is. Het klopt gewoon niet. De lichaamshouding en de woordkeuze. Zo reageer je niet als een paar uur daarvoor je kind aangevallen is. Daar is wat aan vooraf gegaan en ik vraag mij af wat en waarom.