Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:ik heb het live debat van de 2ekamer maar weer eens aangezet. Kennelijk gaat het vandaag over het door de pvv aanvragen van het ontslag van burgemeester Halsema...
https://www.tweedekamer.nl/vergaderinge ... naire-zaal
996981 schreef:Benzz schreef:Journalisten zien het probleem echt wel. Kijk naar de talkshows.
Denk ik ook hoor. Ik denk dat journalisten vooral ook niet te uitgesproken willen zijn. Dat is volgens mij hun rol simpelweg ook niet
nps schreef:996981 schreef:
Jawel hoor. Men buitelt over elkaar heen in talkshows, columns en blogs om hun mening te ventileren. In persconferenties komen er altijd kritische vragen van journalisten. Voor het goed werken van een democratie is een onafhankelijke, kritische journalistiek zeer belangrijk. Denk ook aan onderzoeksdocumentaires (Keuringsdienst van Waarde, 2Doc, Zembla). Allemaal dingen waarop GW wil bezuinigen.
Berdien schreef:Met zulke debatten heb je geen praatprogramma’s meer nodig![]()
Ik vind RTL4 wel echt kritisch op de huidige regering. Journalisten zoals Floor Bremer vragen door en stellen ook vragen waar je de huidige ministers echt van ziet zuchten. Heel goed! Zij was ook degene die doorvroeg bij minister ‘Ik ben beleid’ Faber.
juval schreef:ik heb het live debat van de 2ekamer maar weer eens aangezet. Kennelijk gaat het vandaag over het door de pvv aanvragen van het ontslag van burgemeester Halsema...
https://www.tweedekamer.nl/vergaderinge ... naire-zaal
Citaat:Citaat:waarin iedereen naast elkaar kan leven in vrede en vrijheid en kan zijn wie ze zijn
Echwel schreef:pien_2010 schreef:Dat vind ik heel verdrietig Echwel en zo oneerlijk! Het zou echt niet moeten mogen gebeuren.
Maar het gebeurt wereldwijd ook in Frankrijk Pien met ernstige gevolgen
Berdien schreef:Met zulke debatten heb je geen praatprogramma’s meer nodig![]()
Ik vind RTL4 wel echt kritisch op de huidige regering. Journalisten zoals Floor Bremer vragen door en stellen ook vragen waar je de huidige ministers echt van ziet zuchten. Heel goed! Zij was ook degene die doorvroeg bij minister ‘Ik ben beleid’ Faber.
BigOne schreef:Echwell , ik neem aan dat de ontvanger van dit pakket aangifte of melding heeft gedaan, het is heel goed uit te zoeken wie het pakket allemaal in handen heeft gehad.
Berdien schreef:Wat verschrikkelijk Echwel![]()
Net het interview tussen Femke Halsema en Eva Jinek gekeken. Zeer de moeite waard. Heel helder, standvastig en rustig uitgelegd door Halsema. En het kan niet genoeg herhaald worden: tegen het beleid van Israël zijn betekent níet dat je antisemiet bent. Ik snap gewoon niet dat dat onderscheid maar niet gemaakt kan worden, het verscherpt zo het debat hierover. Maar ja, het is wel heel makkelijk…
BigOne schreef:Continu alles melden bij de politie! Die kunnen achterhalen wie de foto’s plaatst. En bij Cidi melding ? Tja daar heb ik een eigen mening over. Zou dit eerder bij de politie melden. En het verhaal over politieagenten die geen joodse objecten wilden bewaken? Blijkt een grove leugen te zijn.
Echwel schreef:Normaal reageer ik hier niet op
Maar ik geboren en getogen Nederlandse kan al jaren niet meer mezelf zijn
En zo met mij heel veel anderen
Al tijden krijgt mijn zus en heel veel vrienden de pakjes en post zo binnen
[ Afbeelding ]
Worden we op straat bespuwd en gehoord
Wil de politie onze objecten niet meer bewaken
Gaan de kinderen naar school achter 3 meter hoge hekken met bewaking...
Kunnen we geen uitingen van ons geloof enz meer laten zien