Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjelleke schreef:Ondertussen weer nieuwe tariffs:
The European Union, one of the most hostile and abusive taxing and tariffing authorities in the World, which was formed for the sole purpose of taking advantage of the United States, has just put a nasty 50% Tariff on Whisky. If this Tariff is not removed immediately, the U.S. will shortly place a 200% Tariff on all WINES, CHAMPAGNES, & ALCOHOLIC PRODUCTS COMING OUT OF FRANCE AND OTHER E.U. REPRESENTED COUNTRIES. This will be great for the Wine and Champagne businesses in the U.S.
Voor Trump z'n rijke vriendjes maakt het niet uit of ze extra betalen voor een glaasje champagne, die voelen dat echt niet in hun portemonnee. Maar voor de doorsnee Amerikaanse burger wordt een Franse of Italiaanse wijn wel onbetaalbaar.
Citaat:The European Union, one of the most hostile and abusive taxing and tariffing authorities in the World,
Citaat:Which was formed for the sole purpose of taking advantage of the United States
_San87_ schreef:https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/255937 ... GhToXkiw9w
Dit is wel oprecht een enorm probleem. Onze data staat op Amerikaanse servers.
pmarena schreef:Als EU zeker 1 vuist gevormd om (uit ons oogpunt) beter te kunnen (onder)handelen met de US of A, ofzo....? Of dat we meer concurrerend konden zijn, zeker met het invoeren van de Euro...?
pmarena schreef:Oh ik heb niet eens de kracht om iets te bedenken, alle power gaat naar afkeer
Ik vind het wel heel tof hoe Mary Trump op YouTube het soms ergens over heeft waarbij ze een stukje van "Uncle Donald" laat zien en ze dan het stemmetje heel cartoonachtig laten klinken
Dat is dan nog soort van te hebben, als je dan niet die zelfingenomen kop met die boosaardige varkensoogjes erbij ziet.....
pmarena schreef:Jep. En al die waardeloze voorgaande presidenten hebben het maar laten gebeuren.
En dan blijkt regelmatig dat hij zelf ook gewoon allerlei overeenkomsten ondertekent heeft.
foxy80 schreef:pmarena schreef:Oh ik heb niet eens de kracht om iets te bedenken, alle power gaat naar afkeer
Ik vind het wel heel tof hoe Mary Trump op YouTube het soms ergens over heeft waarbij ze een stukje van "Uncle Donald" laat zien en ze dan het stemmetje heel cartoonachtig laten klinken
Dat is dan nog soort van te hebben, als je dan niet die zelfingenomen kop met die boosaardige varkensoogjes erbij ziet.....
Ik had iets soortgelijk ik kon Brent Sparr niet bezig zien in The office. Ik weet dat het een acteur is, en een rol, maar ik al een soortgelijke baas gehad en echt, ik wou iets naar de TV smijten.
Even die importtarieven in perspectief: ik heb nu een dossier met import in Turkije met import rate van 133%. Nee, geen vuitton, maar een voedingsadditief. Om binnenlandse markt te bevorderen en import van oa China te verminderen. Trump maar dreigen met 25%...
foxy80 schreef:pmarena schreef:Jep. En al die waardeloze voorgaande presidenten hebben het maar laten gebeuren.
En dan blijkt regelmatig dat hij zelf ook gewoon allerlei overeenkomsten ondertekent heeft.
Nadat hij zelf in 2018 het nuclear akkoord met Iran op blies, gaat hij een nieuwe nucleaire deal onderhandelen - ondertussen heeft Iran nog meer verrijkt uranium in bezit natuurlijk. Maar dat zal vast wel uit te leggen zijn in Trump logica. Iemand een poging?
foxy80 schreef:pmarena schreef:Jep. En al die waardeloze voorgaande presidenten hebben het maar laten gebeuren.
Nadat hij zelf in 2018 het nuclear akkoord met Iran op blies, gaat hij een nieuwe nucleaire deal onderhandelen - ondertussen heeft Iran nog meer verrijkt uranium in bezit natuurlijk. Maar dat zal vast wel uit te leggen zijn in Trump logica. Iemand een poging?
Cowboy55 schreef:Mjelleke schreef:Ondertussen weer nieuwe tariffs:
The European Union, one of the most hostile and abusive taxing and tariffing authorities in the World, which was formed for the sole purpose of taking advantage of the United States, has just put a nasty 50% Tariff on Whisky. If this Tariff is not removed immediately, the U.S. will shortly place a 200% Tariff on all WINES, CHAMPAGNES, & ALCOHOLIC PRODUCTS COMING OUT OF FRANCE AND OTHER E.U. REPRESENTED COUNTRIES. This will be great for the Wine and Champagne businesses in the U.S.
Voor Trump z'n rijke vriendjes maakt het niet uit of ze extra betalen voor een glaasje champagne, die voelen dat echt niet in hun portemonnee. Maar voor de doorsnee Amerikaanse burger wordt een Franse of Italiaanse wijn wel onbetaalbaar.
Ik zeg: laten we een front vormen en samen ZUIPEN VOOR EUROPA!