Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Friesfanaat schreef:prompter schreef:Ik heb zelf niet al te beste herinneringen aan mijn gymlessen van destijds, ik zou het toen helemaal niet erg gevonden hebben als het gestopt was
Haha, hetzelfde hier hoor. Maar ik gok dat zowel jij als ik bij de generaties horen die nog buiten speelden enzo
pien_2010 schreef:Met name voor actieve kinderen zoals bv mijn kleinkinderen en ikzelf is gym tussendoor geweldig. Even alles fysiek kunnen geven want zelfs nu nog kan ik niet een uur achter elkaar zonder lopen tussendoor op "mijn stoeltje" blijven zitten. Ik doe het wel ,als het moet, want ben volwassen maar het blijft een vreselijk iets en zeer onnatuurlijk.
Shadow0 schreef:pien_2010 schreef:Met name voor actieve kinderen zoals bv mijn kleinkinderen en ikzelf is gym tussendoor geweldig. Even alles fysiek kunnen geven want zelfs nu nog kan ik niet een uur achter elkaar zonder lopen tussendoor op "mijn stoeltje" blijven zitten. Ik doe het wel ,als het moet, want ben volwassen maar het blijft een vreselijk iets en zeer onnatuurlijk.
Het interessante was dat de gymles juist uit meer wachten bestond dan de meeste andere lessen. (Allemaal in rij voor de bok, of wachten op je beurt bij het eindeloze slagbal - tot het punt dat mijn mening over slagbal genuanceerd was omdat je er werkelijk nooit iets hoefde te doen en er dan dus ook niemand kritiek ging geven op wat je deed. Maar dat was dus heel beslist geen sport - dat was afwisselend staan en op het bankje zitten, verder niks.)
BigOne schreef:Interessant draadje/artikel over de huidige toestand met Wilders en zijn bedoelingen;
https://threadreaderapp.com/thread/1810 ... 90903.html
karuna schreef:BigOne schreef:Klik het aan dan kun je het lezen .
Op bokt is nog steeds de regel vat de link samen voor diegene die het niet willen of kunnen aanklikken. Het is niet de bedoeling alleen maar links zonder uitleg neer te zetten
Vandaar de vraag ook
BigOne schreef:Interessant draadje/artikel over de huidige toestand met Wilders en zijn bedoelingen;
https://threadreaderapp.com/thread/1810 ... 90903.html
karuna schreef:BigOne schreef:Klik het aan dan kun je het lezen .
Op bokt is nog steeds de regel vat de link samen voor diegene die het niet willen of kunnen aanklikken. Het is niet de bedoeling alleen maar links zonder uitleg neer te zetten
Vandaar de vraag ook
prompter schreef:Ik luister graag naar de podcasts "de Stemming" van de parlementaire verslaggevers Vullings en Van der Wulp, die doen echt hun best om de zaken objectief te brengen zonder al te veel stelling te nemen, maar moeilijkheden gaan ze ook niet uit de weg.
BigOne schreef:Ik denk dat, mocht de regering vallen en komen er nieuwe verkiezingen dat het heel simpel is, wil men in een democratie of een autocratie leven!!
prompter schreef:BigOne schreef:Ik denk dat, mocht de regering vallen en komen er nieuwe verkiezingen dat het heel simpel is, wil men in een democratie of een autocratie leven!!
Zo denkt een aantal stemmers toch niet, die willen gewoon hun geldzaken op orde krijgen en zo min mogelijk last hebben van criminaliteit. En degene die zegt dat te gaan fixen krijgt hun stem.
BigOne schreef:Dit artikel is zo lang dat ik het wel kan samenvatten met de woorden zoals Pien ( dank) doet echter denk ik dat het belangrijk is dat het helemaal gelezen wordt, juist omdat een kleine samenvatting niet voldoende is.
Wilders en zijn bedoelingen zijn niet alleen met het woord chaos te vangen, er zit veel meer achter.