Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:_San87_ schreef:Ik doelde op acties tegen Musk en Tesla als terrorisme labelen.
Hilarisch. Moet ie nog veel vaker doen! De hele wereld lacht zich een breuk.
Femke_Tweety schreef:Als satire nog niet uitgevonden was, had het nu niet meer nodig geweest.
Wat daar in real life gebeurt gaat verder dan de meest satirische satiricus bij elkaar gefantaseerd kan krijgen...
_San87_ schreef:Ik denk niet dat Trump wil dat Oekraïne akkoord gaat met wat de Russen willen. Die willen de Donbasregio namelijk hebben, raad eens waar de waardevolle stoffen in de grond zitten waar Trump op aast...
foxy80 schreef:_San87_ schreef:Ik denk niet dat Trump wil dat Oekraïne akkoord gaat met wat de Russen willen. Die willen de Donbasregio namelijk hebben, raad eens waar de waardevolle stoffen in de grond zitten waar Trump op aast...
Er zijn oplossingen voor dat probleem: Russen laten ontginnen (Putin kan electoraal profiteren van de economisch heropleving en werkgelegenheid) en dan bv via India inkopen.
De handelsembargo' s tegen Rusland hadden een gelijk effect: allerlei Europese producten zoals vb peren werden dan 'omgekat' via oa. Wit-Rusland, Turkije etc. Enkel de prijs voor de modale consument ging omhoog, maar wie ligt er nu ook wakker van kiesvee?![]()
Onze enige hoop is idd dat Putin zijn vriend uit de sjokoladefabriek tegen de schenen stampt en dat die mislukte oempaloempa danwordt.