Nooit gedacht dat ik Rutte zou missen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Benzz schreef:De vorige keer dat hij Halsema zo aanviel, ging Rutte er vierkant voorliggen. Je kan zeggen wat je wil van Rutte, die pakte dat wel aan. En Schoof doet niets......
Ze zijn allemaal bang van hem nu, Rutte was dat niet.
Benzz schreef:Libra76 schreef:Nu bij Eva Femke Halsema. Goed en genuanceerd gesprek.
Absoluut een goed gesprek.
Ga maar aan die baan staan: Burgemeester van Amsterdam.
Wilders heeft gewoon een pesthekel aan sterke intelligente vrouwen. Dat laat hij nu wel weer blijken. En hij scoort ermee, omdat het gros van zijn stemmers totaal niet nadenken over het demonstratierecht.
prompter schreef:Benzz schreef:De vorige keer dat hij Halsema zo aanviel, ging Rutte er vierkant voorliggen. Je kan zeggen wat je wil van Rutte, die pakte dat wel aan. En Schoof doet niets......
Ze zijn allemaal bang van hem nu, Rutte was dat niet.
Berdien schreef:Schoof vind ik sowieso ontzettend zwak. Als journalisten doorvragen naar de niet bestaande asielcrisis is het antwoord ‘Oh jongens…’ en ‘Er is een crisis omdat er een crisis is‘ Als het niet zo treurig was zou het grappig zijn.
Nooit gedacht dat ik Rutte zou missen.
Berdien schreef:Heel blij met dit standpunt van de Eerste Kamer. Erg benieuwd wat Wilders gaat doen. Terwijl er een manier is om wel de asielinstroom te beperken, waarmee hij alsnog wel die belofte aan de kiezer waar kan maken. Zou hij het echt zo hoog willen gaan spelen? Er is geen garantie dat hij nog een keer een kabinet weer kan gaan vormen.
nos schreef:Maar Schoof maakte duidelijk dat hij die mogelijkheid niet echt had, omdat met PVV-leider Wilders in het coalitieakkoord is afgesproken dat het noodrecht zou worden gebruikt. PVV-minister Faber werkt op dit moment aan een juridische onderbouwing.