riekSter schreef:Blue_Eyes schreef:Was het op dit forum of op dat andere? Iemand zei: 'ik ga een film maken over Nederlanders. Wat zal ik daar eens in zetten? Oh, wacht, ik zal de recente familiedrama's allemaal op een hoop gooien. En dan doe ik er gelijk de gevallen van zinloos geweld bij. Meng dit geheel met een scheutje publiciteit en voila... de mening over 'De Nederlander' is gevormd!'
Niks meer aan toe te voegen...
Dus Nederland is ook maar een slecht land, met slechte mensen? Deze familiedrama's gebeuren over de hele wereld, Nederland is hier echt geen uitzondering op. Maar wat Nederlanders niet doen is de straat op gaan en Iranese vlaggen verbranden en roepen: Dood aan Iran of nog erger we planten wat bommen of laten vliegtuigen in gebouwen vliegen waardoor onwijs veel mensen een gruwelijke dood sterven. En dan zijn wij Nederlanders slecht bezig? Scheid toch uit zeg.
Ik bedoel juist te zeggen dat er slechte Nederlanders zijn, net zoals er slechte moslims zijn, maar dat moslims net als Nederlanders overwegend helemaal zo slecht niet zijn.
Verder ga ik me niet meer op dit forum in de discussie mengen, ik heb het gevoel dat ik door sommige mensen compleet belachelijk word gemaakt (Esperanza...?) en daar heb ik geen zin in. Het beste ermee.