Binckydenice schreef:Tjonge jonge, volgens jullie mogen we straks niet eens meer leven....
Af en toe een stevig avondje zuipen verprutst je nieren en longen huis niet hoor. Dan moet je de verslaafde naar een afkick kliniek brengen en niet de mensen die het drankje gewoon af en toe kunnen waarderen. Net als de sigaret trouwens
Juist af en toe veel drinken is schadelijk ( ok elke dag veel drinken is nog schadelijker) Je kan beter regelmatig een beetje drinken dan af en toe heel veel!
Ik ben superblij met het rookverbod! Lekker uitgaan zonder die vieze stinklucht. Op mijn werk is het ook alleen maar vooruit gegaan sinds er niet meer gerookt mag worden op de werkplek. Al die stinkende kantoortjes, bah. Als ze in de horeca net zulke aquariums willen maken, als bij ons op kantoor, hoeven de rokers ook niet naar buiten, dat zou mij niet uitmaken. Dan heb ik er in ieder geval geen last meer van.
En dat het uitgaansleven zich naar buiten gaat begeven, dat zal wel meevallen. In ieder geval hier in de stad. Hier mag je namelijk niet met een glas buiten staan ( behalve op het terras, maar dan nog maar tot een bepaalde tijd 's avonds ), dus om wat te drinken moet je toch naar binnen.