ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:08

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Rozanne

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:10

Nee maar ik denk dat ze in Engeland beter zitten qua advocaten familie etc..

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:11

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:12

Er zitten elf familie leden in de villa, en advocaten zijn er ook van engeland ingevlogen

maar volgens mij zegt het zinnetje politie wilt dat ik lieg, ik word .....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:13

Rozanne schreef:
Nee maar ik denk dat ze in Engeland beter zitten qua advocaten familie etc..

Ergens heb je gelijk, engeland steunt ze nog als het heet onder mijn voeten werd zou ik daar ook naartoe gaan

Vind wel spijtig blijf neutraal, wat met maddie gebeurd is, is toch het belangrijkste...

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:32

Dus toch halsoverkop weg gegaan...
Dat maakt ze alleen maar meer verdacht.

Ben zeer benieuwd of er vandaag nog meer nieuws komt, buiten alle roddel en achterklap om.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:36

ik vind het ook bizar... ze zitten daar nu al zo lang...het was netter geweest als ze morgen hadden afgewacht, dan zouden ze nl te weten komen of hun status zou veranderen en of ze mochten reizen... maar in plaats daarvan hebben ze ervoor gekozen het land te verlaten voordat het hen werd verboden...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:37

vraag me af wie dat die reis betaald?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:39

zou dat niet nog uit dat fonds komen?
of las ik nou laatst dat dat geld bijna op was?
paar miljoen in krap 6 maanden tijd uitgegeven?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:40

ja inderdaad geld was toch op, nouja normaal hilton suites, vluchten, villas verbaasd me niet. Maar waar betalen ze het nu dan van

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:41

geen idee, misschien van familie?

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:34

Ik kan me wel inbeelden dat ze het voor de tweeling doen: Samen naar Engeland gaan, daar ze terug in hun vertrouwde omgeving zetten, bij grootmoeder of wat; en daarna (hopelijk) terug naar Portugal. Nu maken ze idd een 'voortvluchtige' indruk. Als ze hierna terug naar Portugal gaan, zullen ze al een stuk 'eerlijker' overkomen, al schat ik de kans niet er groot in.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:51

Ik ga met Kyle mee. Het is best mogelijk dan ze de tweeling veilig thuis willen brengen en daarna zelf terug komen naar Portugal om alle ontwikkelingen af te wachten.

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:13

Het wordt raarder en raarder en...... Ben benieuwd of Lusitana nog ontwikkelingen heeft.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:13

Ann schreef:
Ik ga met Kyle mee. Het is best mogelijk dan ze de tweeling veilig thuis willen brengen en daarna zelf terug komen naar Portugal om alle ontwikkelingen af te wachten.

Maar ze zijn omringd door vrienden en familie die die kinderen mee kunnen nemen, dat allang haden moeten doen imo
En ze reisden ook zonder enige scrupules zonder de tweeling de halve wereld rond Verward .

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:15

Ja, dat is wel weer vreemd. Het kan ook best zijn dat het ze inderdaad te heet onder de voeten wordt.
Ik weet niet wat 'logisch gedrag' is in zo'n situatie, iedereen zal er anders op reageren?

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:24

Ik denk, persoonlijk, maar ik denk dat je niet kan voorspellen hoe je in zo'n situatie zou reageren, dat ik ook liever de kinderen persoonlijk zou afzetten. En er daarna van kapot zijn alleen terug te keren naar Portugal: ipv 1 kind, 3 kinderen kwijt...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:02

Ouders Madeleine op weg naar Groot-Brittannië
ANP

PRAIA DA LUZ - De ouders van het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann zijn zondagochtend op weg gegaan naar hun huis in Groot-Brittannië. Ze stapten op het vliegveld van Faro op een vliegtuig naar Groot-Brittannië, aldus ooggetuigen.

UitlegKate en Gerry zeiden zaterdag al Portugal zo snel mogelijk te willen verlaten. Sinds zaterdag worden ze allebei aangemerkt als verdachten in de verdwijningzaak van hun 4-jarige dochter. Ze zijn echter nog op vrije voeten.

De Portugese media berichtten zaterdag dat ze mogelijk na het weekeinde worden voorgeleid aan de onderzoeksrechter. Deze kan bepalen of ze in hechtenis moeten worden genomen of dat hun reisbeperkingen moeten worden opgelegd.

Een woordvoerster van het artsenechtpaar zei dat het stel niet wegliep voor het onderzoek, maar terug naar huis ging om voor hun overige kinderen te zorgen, een twee jaar oude tweeling.

Dit is het bericht uit de Volkskrant en zoals het hier staat zit de tweeling al in Engeland maar hebben de ouders opeens de onstuitbare behoefte gekregen daar eens voor te gaan moeten zorgen.
Het maakt het allemaal niet geloofwaardiger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:09

Je ziet wel vaker dat huwelijken stranden als een situatie zoals dit het leven gaat overheersen. De overige kinderen moeten er vaak voor wijken, die worden dan gedumpt en dus in gedachten goed verzorgd, of alle aandacht gaat naar de vermissing of dood van een ander kind. De overige kinderen komen op een zijspoor. Misschien proberen ze deze vergissing met hun andere kinderen goed te maken en erger te voorkomen.

Heel stereotyp en alleen te begrijpen door diegenen die het zelfde hebben meegemaakt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:10

ik hoop dat de tweeling er goed uitkomt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:12

Ik denk dat die genoeg lieve mensen om zich heen hebben.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:14

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:16

russel schreef:
Heel stereotyp en alleen te begrijpen door diegenen die het zelfde hebben meegemaakt.

Ik denk dat ik jouw gedachtengang heel goed begrijp. Ik begrijp alleen niet dat die drang om voor die andere kinderen te gaan zorgen zo plotseling opkomt gelijk met de aankondiging dat ze aangeklaagd zullen worden.
Ik denk ook niet dat dat ze gaat helpen als de Portugese politie een waterdichte zaak heeft zullen ze gewoon hun proces moeten volgen.
De vraag is of dat waterdichte bewijs er ooit zal komen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:18

Om twee uur vannacht was het nieuws dat Kate in voorarrest zou gaan. Een paar uur later hadden ze een ticket van Easy Jet (goedkope airline, dus ik denk dat ze het zelf betalen). En dit terwijl ze dus de halve familie in Praia da Luz hebben. als dit geen vluchten is, dat weet ik het niet meer.

Natuurlijk zullen ze in engeland schappelijker behandeld worden, want daar geloofd men nog in hun onschuld. hier konden ze niet meer over straat. Portugal moest ze laten gaan, maar het is heel, heel erg dit en het zal me niks verbazen als het ze ook nog lukt met de noordenzon te vertrekken.

Voor de tweeling? Denk je echt dat het wat uitmaakt of die daar dagelijks in de creche zit of hier? oja, hier mochten ze niet meer naar de creche dus zaten ze er zelf mee, daarom maar kinderoppas (familie) over laten komen?

Ze hebben trouwens gisteren nog een pater over laten komen...

Vreemde zaken allemaal.

Ik weet niet welke machtsmiddelen Portugal heeft in deze situatie. In elk geval stond geplanned om het appartement, het strand en de rotskust maandag met honden na te speuren, en dat gaat gewoon door. Wellicht heeft die wetenschap ook wat te maken met de vlucht van de McCanns.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:18

Ja, misschien zijn ze wakker geschud. Kan ook zijn dat ze ze al een tijdje missen en ineens zo iets hebben, nu moet het er maar van komen.

Ik ben wel heel benieuwd wat het verhaal gaat worden ook, maar ik geloof zeker dat het een heel erg triest verhaal is als ze er mee te maken hebben. Een grote nachtmerrie. De totale ontkennningsfase om maar vooral te doen dat ze is verdwenen. Wat ik niet zie, is er niet.....