Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mawaikee schreef:De groep die er kinderbijslag bij krijgt is die bijstandsmoeder, met 3 kinderen, die niet kan werken.
chevax schreef:1400 euro? Daar zouden veel gezinnen voor tekenen, hoor. En bijstandsmoeders zouden een gat in de lucht springen.
CGJ12 schreef:Zolang er jaarlijks op 31 december voor grote bedragen de lucht in geschoten wordt (fijnstof !) in ALLE wijken van Nederland is er maar weinig te klagen.......
tita schreef:CGJ12 schreef:Zolang er jaarlijks op 31 december voor grote bedragen de lucht in geschoten wordt (fijnstof !) in ALLE wijken van Nederland is er maar weinig te klagen.......
vindt ik een beetje onzin
tita schreef:Nee ik kan niet in de toekomst kijken het enige wat ik weet is mocht ik per ongelluk zwanger zijn en een kindje krijgen dan wordt ik geen bijstandsmoeder ( ik werk namelijk al 11 jaar fulltime) Mocht ik ontslagen worden dan vindt ik met mijn diploma (als het goed is he) weer snel ander werk
chevax schreef:@Tita: als je bovenmodaal verdient en je betaalt veel aan het zorgstelstel, vind ik dat altijd nog eerlijker dan het iedere keer weer opnieuw te halen bij de groep die het niet kan missen.
Whiz schreef:tita schreef:Nee ik kan niet in de toekomst kijken het enige wat ik weet is mocht ik per ongelluk zwanger zijn en een kindje krijgen dan wordt ik geen bijstandsmoeder ( ik werk namelijk al 11 jaar fulltime) Mocht ik ontslagen worden dan vindt ik met mijn diploma (als het goed is he) weer snel ander werk
Ha hoop je dan maar he!
CGJ12 schreef:Zolang er jaarlijks op 31 december voor grote bedragen de lucht in geschoten wordt (fijnstof !) in ALLE wijken van Nederland is er maar weinig te klagen.......