'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkiej

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:05

Kimberley77 schreef:
Ik heb in een interview gezien dat de persoon die er op dat moment bij was, het filmpje gelijk aan de poltie heeft overgedragen. Deze heeft gezworen het filmpje te vernietigen...helaas bestaat er corruptie. De kans is erg klein dat het filmpje alsnog terecht komt op internet,. maar de kans zit er wel in als iemand daar zn afspraken niet na komt..dan is een onderzoek al te laat naar wie dit openbaar heeft gemaakt, dan is het kwaad al geschied.

Ja precies.

Ik schrok me echt dood toen ik op het nieuws hoorde dat Steve Irwin overleden was. Maargoed ook een risico van zijn werk natuurlijk.
Maar ik had echt respect voor hem. Gewoon zijn enthousiastme voor zijn werk. En hoe zij zich inzette voor de natuur. Echt geweldig!

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:59

jemig eh zijn jullie nou nog steed bezig over zijn dood..? klinkt miss banketstaaf hoowr maar ik ben best benieuwd hoe hij dood is gegaan en of hij het dier in het nauw heeft gedreven al die vragen de hele tijd..!!! ik wil dat filmpje best zien..... als er niet veel bloed is

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:32

blowdiene schreef:
jemig eh zijn jullie nou nog steed bezig over zijn dood..? klinkt miss banketstaaf hoowr maar ik ben best benieuwd hoe hij dood is gegaan en of hij het dier in het nauw heeft gedreven al die vragen de hele tijd..!!! ik wil dat filmpje best zien..... als er niet veel bloed is

jemig na 10 dagen praten mensen er nog over! wat gek toch als iemand dood is Hamer
die rog heeft zich vast in het nauw gedreven gevoeld ja, anders had ie niet aangevallen. en het lijkt mij nou niet bepaald leuk of netjes om een filmpje te gaan bekijken waarop iemand dood gaat.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:33

Morgen komt op RTL 7 zijn enige film. Heb alleen geen idee hoelaat.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:39

blowdiene schreef:

hij heeft het dier NIET in het nauw gedreven, het dier VOELDE zich in het nauw gedreven. dat is nog een groot verschil.

En het filmpje kun je gelukkig wachten tot je een ons weegt..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:40

blowdiene schreef:

Ja jemig.. leuk hoor een filmpje kijken waarop iemand dood gaat Verward

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:08

me vader keek altijd naar zijn programma's op discovery Ja

ik hoef ook geen filmpje te kijken, waarop steve dood gaat
Het is vast wel opgenomen.

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:20

na wat ik gehoord heb, is het gefilmde deel van het voorval vernietigd. maar kan het nergens weer vinden.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:03

Is inderdaad waar! De Film is onder toeziend oog van Pa Irwin vernietigd................

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:15

Mork schreef:
Is inderdaad waar! De Film is onder toeziend oog van Pa Irwin vernietigd................

zijn mamager en beste vriend wou ook dat de film vernietigd werd.

en Blowdiene, als je zo negatief over hem praat, bezoek dit topic dan gewoon niet meer.
heb jouw daar ook al een pb over gestuurd.

ik weet zeker dat als je ouders overlijden door een ongeluk, jij met de nabestaanden er nog een paar maanden
( misschien wel een jaar later) over na praat.

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:44

Op RTL 7 wordt nu de film van Steve uitgezonden..
hij is net 20 minuten bezig..
nu net reclame..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:30

blowdiene schreef:

ramptoerist...

Het is toch duidelijk hoe hij dood is gegaan? vind het nogal apart om te gaan roepen dat je dat nog graag wilt zien. Nou leuk hoor, iemand zien sterven

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:44

Nessah schreef:
blowdiene schreef:

Ja jemig.. leuk hoor een filmpje kijken waarop iemand dood gaat Verward

Hmmz, jij kijkt dus ook geen docu's met live beelden van 9/11?
(om even een voorbeeld te noemen)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:50

vind ik trouwens ook absoluut geen leuke beelden om te zien

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 13:26

stef schreef:
Hmmz, jij kijkt dus ook geen docu's met live beelden van 9/11?
(om even een voorbeeld te noemen)

wie zegt dat ik die heb gezien.
en nee, zulke beelden hoef ik idd NIET te zien.

ga niet kijken hoe mensen zelfmoord plegen,
en hoe sommigen daar de dupe van worden

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 13:33

Vervelend voor zijn vrouw en kinderen, maar hij heeft het er wel zelf naar gemaakt. Z"n hele leven neemt ie al enorm veel risico, en ik vind het knap dat hij het nog 44 jaar heeft volgehouden.

Dat met die baby vond ik echt belachelijk Scheve mond

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 13:37

ik heb dat filmpje met die baby gezien en mama staat met een grote grijns op haar gezicht op de achtergrond, dus zo gevaarlijk zal het niet geweest zijn, die mensen weten echt wel wat ze doen! Die dochter Bindi zat toen ze 2 was ook panters te aaien...

en dat filmpje...
ik weet niet of ik het wil zien...
het zou wel 100% in de stijl van steve irwin zijn als het op tv komt, ik bedoel, zijn vrouw lag emt eprseeen in het ziekenhuis te bevallen van hun eerste kind en hij komt met een complete camera-ploeg de bevallingskamer in denderen! en dat kwam ook gewoon op tv! dus waarom zijn dood niet?

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 15:44

NotNice schreef:
ik heb dat filmpje met die baby gezien en mama staat met een grote grijns op haar gezicht op de achtergrond, dus zo gevaarlijk zal het niet geweest zijn, die mensen weten echt wel wat ze doen! Die dochter Bindi zat toen ze 2 was ook panters te aaien...

en dat filmpje...
ik weet niet of ik het wil zien...
het zou wel 100% in de stijl van steve irwin zijn als het op tv komt, ik bedoel, zijn vrouw lag emt eprseeen in het ziekenhuis te bevallen van hun eerste kind en hij komt met een complete camera-ploeg de bevallingskamer in denderen! en dat kwam ook gewoon op tv! dus waarom zijn dood niet?

ja joh, hij kwam gewoon binnenstormen met de cameraploeg achter zich aangestormd hahaha!!!
wat hem betreft zou het filmpje denk ik ook uitgezonden mogen worden, denk alleen niet dat het een aangenaam filmpje zou zijn.... de manier waarop een pijlstaartrog steekt, zal het behoorlijk bloederig zijn geweest...
ach en dan... ik zou het niet willen zien denk ik...

waar zn fans mee bezig zijn vind ik trouwens echt niet kunnen!!! doden van pijlstaartroggen..!! echt belachelijk!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 15:46

denk eraan, is nog niet bewezen dat zijn fans het hebben gedaan he................

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 15:59

katiavl schreef:
denk eraan, is nog niet bewezen dat zijn fans het hebben gedaan he................

ow ok, zover was ik nog niet Knipoog hihihi

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 16:09

Ik las ergens, toen ik info zocht over pijlstaartroggen, dat het wel vaker gebeurt in NW Australie dat vissers die soort pijlstaartroggen vangen en ze levend teruggooien nadat de staartpunt eraf is gehaald. Is natuurlijk wel wat anders dan ze dood terug te gooien. Ik kan me niet voorstellen, dat het echte fans van Steve waren, die die beesten doodmaken.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:50

chitra schreef:
Op RTL 7 wordt nu de film van Steve uitgezonden..
hij is net 20 minuten bezig..
nu net reclame..

Ik heb ook nog een stuk van die film gezien! Best grappig.
Ik vond zijn series altijd wel leuk. Jammer dat een rog hem fataal werd.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 09:13

blowdiene schreef:

Als jij dat filmpje wilt zien, ben je toch ook nog bezig over zijn dood? Er was wel veel bloed gaf die man die erbij was aan, op basis daarvan hadden ze door dat er absoluut iets niet goed was.
Gelukkig dat pa Irwin bij de vernietiging aanwezig was. Ze hebben het fimpje gecontroleerd of Steve ze in het nauw gedreven had en dat was NIET het geval, alles behalve dat. Dus dan is dat ook de wereld uit geholpen mijn inziens.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 12:55

Ik kan mij haast niet voorstellen dat de Australische politie het goed zou vinden dat dat "bewijs materiaal" (ivm schadeclaims, levensverzekeringen, etc) door de familie vernietigd zou worden. Er ligt vast nog wel ergens in een politiekluis een kopietje. Niet dat ik vind dat het openbaar gemaakt moet worden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 12:57

Schadeclaims?? wie moet dat indienen? Levensverzekeringen? Zijn die er? Wellicht al gezien?