17 jarige Lisa vermoord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 10:30

hakkipilke87 schreef:
Echt ongelofelijk de meeste reacties hier , na Lisa zijn er tientallen verkrachtingen en aanrandingen voorgevallen, allen door asielzoekers of met migratie achtergrond.. maar steenvast blijven weg kijken en blijven beweren dat het een algemeen mannen probleem is , hoe duidelijk moet het nog zijn ??

Ja jouw racistische denkbeelden zijn heel duidelijk ja.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 10:37

hakkipilke87 schreef:
Echt ongelofelijk de meeste reacties hier , na Lisa zijn er tientallen verkrachtingen en aanrandingen voorgevallen, allen door asielzoekers of met migratie achtergrond.. maar steenvast blijven weg kijken en blijven beweren dat het een algemeen mannen probleem is , hoe duidelijk moet het nog zijn ??

Okee, maar stel he dat al die asielzoekers enzo weg zijn. Mag ik dan wel verkracht worden door witte mannen? Of is dat volgens jou geen probleem?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 10:48

Soepblik schreef:
hakkipilke87 schreef:

Okee, maar stel he dat al die asielzoekers enzo weg zijn. Mag ik dan wel verkracht worden door witte mannen? Of is dat volgens jou geen probleem?

Dat bedoelt ze natuurlijk niet. Wat ik me afvraag is ,zonder dat ik dat discriminerend of zo bedoel al zullen sommigen er mogelijk weer bovenop springen, dat er eigenlijk nooit sprake is van mannen (in Nederland) van Chinese of Indonesische |Nederlands-Indische afkomst die vrouwen verkrachten.

lor1_1984

Re: 17 jarige Lisa vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 10:55

Roep dat niet te hard Anjali.
Je hoort het mss niet ronduit, maar dat betekent niet dat het niet gebeurt.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 10:55

Waar gaat dit allemaal over. Mijn hemel. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 10:58

anjali schreef:
Dat bedoelt ze natuurlijk niet. Wat ik me afvraag is ,zonder dat ik dat discriminerend of zo bedoel al zullen sommigen er mogelijk weer bovenop springen, dat er eigenlijk nooit sprake is van mannen (in Nederland) van Chinese of Indonesische |Nederlands-Indische afkomst die vrouwen verkrachten.

Het zijn ook nooit vrouwen. :)

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:16

Soepblik schreef:
hakkipilke87 schreef:

Wat ik verwacht je nou ? Dat ik hier serieus op reageer ? Meest achterlijke wat ik ooit gehoord heb ..

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:20

hakkipilke87 schreef:
Soepblik schreef:

Wat ik verwacht je nou ? Dat ik hier serieus op reageer ? Meest achterlijke wat ik ooit gehoord heb ..

Jij stelt indirect dat de asielzoekers het probleem zijn, waarmee je impliceert dat ze van jou het land uit mogen. En daarna? Hoe wil je de rest van de mannelijke bevolking aanpakken?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:33

hakkipilke87 schreef:

Er zijn na Lisa ook honderdtallen verkrachtingen en aanrandingen voorgevallen, allen door mensen met Nederlands ID-bewijs en in veel gevallen zelfs een blanke huidskleur :oo

En dan blijven beweren dat alleen asielzoekers dit doen, hoe duidelijk moet het nog zijn?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:35

Niet alle mannen. Altijd een man.
Gewoon van die wezens met piemels. De kleur van de man of piemel interesseert me geen lor.

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:43

verootjoo schreef:
hakkipilke87 schreef:

Er zijn na Lisa ook honderdtallen verkrachtingen en aanrandingen voorgevallen, allen door mensen met Nederlands ID-bewijs en in veel gevallen zelfs een blanke huidskleur :oo

En dan blijven beweren dat alleen asielzoekers dit doen, hoe duidelijk moet het nog zijn?

Knap hoor , compleet de werkelijkheid verdraaien , leef lekker verder in je droom wereldje .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:47

hakkipilke87 schreef:
Knap hoor , compleet de werkelijkheid verdraaien , leef lekker verder in je droom wereldje .

Nee een racistisch wereldbeeld hebben lijkt me echt een droom. <3

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:47

Cer schreef:
_San87_ schreef:
Wat een rare verwoording... Als het wel een autochtone Nederlander zou zijn, was het niet zuur?

Wat soepblik ook al aangeeft, het speelt lekker in de kaart van de mensen die dan kunnen zeggen "zie je wel"

Lijkt mij eigenlijk best voor de hand liggend :) dat dat zuur is.. het helpt in ieder geval niet mee zeg maar

Zo las ik het ook. Het is weer afleidend van waar het echte probleem ligt doordat dit aspect weer wordt uitgelicht, is vervelend.

Soms kan het best helpen gewoon van het positieve uit te gaan in een bericht ipv standaard iets negatief te lezen. Of vraag het elisa gewoon? O:)

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 11:57

MarlindeRooz schreef:
hakkipilke87 schreef:

Nee een racistisch wereldbeeld hebben lijkt me echt een droom. <3

Gelukkig zijn er ook vrouwen zoals lidewij de vos :o die ik erg bewonder hopelijk wordt dat ooit de eerste vrouwelijke minister president _/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:04

Raineri schreef:
Zo las ik het ook. Het is weer afleidend van waar het echte probleem ligt doordat dit aspect weer wordt uitgelicht, is vervelend.

Soms kan het best helpen gewoon van het positieve uit te gaan in een bericht ipv standaard iets negatief te lezen. Of vraag het elisa gewoon? O:)

Ik had voorgaande reacties over dit onderwerp in mijn hoofd.

Maar wie weet is het inderdaad bedoeld zoals jullie het opvatten.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:23

hakkipilke87 schreef:
Gelukkig zijn er ook vrouwen zoals lidewij de vos :o die ik erg bewonder hopelijk wordt dat ooit de eerste vrouwelijke minister president _/-\o_

Die partij wilt anders niks doen voor vrouwen hun veiligheid. Op elke motie daarover stemmen ze (meestal als enige) tegen.

Zucht.

Gelukkig willen ze wel alle buitenlanders eruit. Dan gebeuren verkrachtingen en femicide niet meer. Probleem opgelost. Chapeau. *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:25

Gelukkig zijn de meeste pedofielen in Nederland witte mannen. Houden we toch nog iets over hè.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:28

MarlindeRooz schreef:
Gelukkig zijn de meeste pedofielen in Nederland witte mannen. Houden we toch nog iets over hè.

Ah ja, maar wat maakt dat uit joh. Als de buitenlanders weg zijn is dat vast ook opgelost. Zo werkt dat toch? :))

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:39

Ja. Witwassen. :D Zoiets?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:41

ik snap best dat iemand een ander idee heeft, maar ik vraag me af of deze reacties dat idee veranderen.. dus of het verder echt iets toevoegt?
anders dan dat het niveau niet echt hoger wordt ofzo..

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:07

rien10 schreef:
Gewoon van die wezens met piemels. De kleur van de man of piemel interesseert me geen lor.

Er zijn ook vrouwelijke verkrachters hoor :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:09

Cer schreef:
ik snap best dat iemand een ander idee heeft, maar ik vraag me af of deze reacties dat idee veranderen.. dus of het verder echt iets toevoegt?
anders dan dat het niveau niet echt hoger wordt ofzo..

Dit!

Iets met educate, don't preatch or punish!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:10

Nou ja iedereen heeft het recht ergens iets van te vinden, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik vroeg het me af.. is het nuttig? (moet het altijd nuttig zijn, nee dat ook niet) Of iets met alles wat je aandacht geeft groeit..ofzo.. ik weet het ook niet hoor..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:11

Little_Gift schreef:
rien10 schreef:

Er zijn ook vrouwelijke verkrachters hoor :')

Deze discussie staat ook een aantal pagina's hiervoor. Ik ga er niet opnieuw op in.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:12

Alleen heeft educaten geen zin bij mensen die hun eigen feiten verzinnen.