Jessix schreef:juval schreef:het worden heel interessante verkiezingen denk ik. leuk ook wel, de onvoorspelbaarheid.
Ik ben ook wel heel benieuwd wat Pieter Omtzigt van plan is. En wie lijsttrekker voor pvdagl gaat worden
Ja dat gevoel heb ik ook wel. Iets van "spannend...!!"

De kaarten worden opnieuw geschut, veel nieuwe spelers en wat gaan ze doen?
(Ik snap trouwens dat het voor mensen in een rot situatie wel heel anders kan voelen natuurlijk)
Ik vind het welzijn van "het Volk" dan weer geen lollig gokje.. het is geen kansspelletje, het gaat om het bestuur van het land...
juval schreef:of juist niet,... de ontwikkelingen geven mij (als boerin) misschien juist hoop op betere tijden . Als in, het roer gaat om, veel slechter kan het niet worden (dat klinkt best naïef misschien haha)
Voor boeren wordt het misschien beter, voor de natuur, het dierenwelzijn in de intensieve veehouderij en de biodiversiteit veel slechter. Dus ik vind wel dat het veel slechter kan en ben bang dat het niet die kant op gaat. Het is maar net wat je goed vind (of is "goed" alleen "pro-boer"?).
Ik ben voorzichtig wantrouwend. Gelukkig hebben we een werkende democratie in Nederland dus mocht het komende kabinet niet geweldig zijn dan vertaald zich een volgende verkiezing vast weer terug.