Peter R de Vries neergeschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:17

Dat denk ik niet. Er staat toch veel privacy gevoelige info in en je wil niet dat bepaalde info naar buiten komt die alleen de dader kan weten. In verschillende podcasts kregen journalisten iig geen dossier te zien. Pas na 100 jaar wordt een dossier openbaar en opgeslagen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:27

Ik kan niet veel info vinden idd. Meeste info in peter's programma maar dat skip ik even.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:31

sureido

Re: Peter R de Vries neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 15:58

Bij ons in het dorp is Peter ook langs geweest voor twee oude moordzaken die niet opgelost worden.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 18:17

Bij mij in de straat heeft hij een zaak opgelost van een vermiste vrouw. Dader heeft nauwelijks straf gekregen maar lichaam is wel gevonden ( onder de garagevloer van het huis van zijn tweelingbroer die ook in de straat woonde) Ik vind het zo knap hoe hij zo vasthoudend was in deze zaak. Heeft toch een hoop duidelijkheid gebracht naar familie van het slachtoffer.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 18:29

Het geld blijft nog steeds binnen komen voor de stichting.
Zo even Boulevard kijken.

Ik vind het echt fantastisch maar ook zo verdrietig dat het op deze manier moet. ;(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 18:51

Hij is bij ons in de gemeente geweest ivm een agent die in testamenten van een aantal hulpbehoevende ouderen werd genoemd die vervolgens stierven.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:37

Zo zie je maar wat de beste man allemaal betekend voor Nederland.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:09

Ik zit nu ook die serie van John Vd heuvel te kijken. Heel indrukwekkend

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 23:19

sureido schreef:

En hoe weinig waardering eigenlijk.
Half nederland doneert maar ik hoor werkelijk niemand erover.
Of zou het een andere reden hebben dat niemand er over praat.

Lijkt wel een soort schaamte als je Peter een toffe peer vind :? ( en soms een zeikerd, heb hem ook wel eens afgezet :D )

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 23:42

Ik heb me werkelijk nooit aan hem geïrriteerd. Vind hem altijd echt precies reageren hoe ik ook zou reageren :P

Ik denk dat Nederland nu eindelijk wakker is wat voor nut zo iemand heeft en dat dit soort mensen ervoor zorgen dat het een stukje veiliger wordt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 00:29

Hier ook nooit irritatie bij het zien van Peter op TV. Mijn man had dat overigens wel, maar die is daar wel van terug gekomen.
Ik vond zijn programma Peter R de Vries: Misdaadverslaggever altijd ontzettend interessant en kijk soms nog de afleveringen terug op Youtube.
Je kunt vinden wat je wilt, maar ik denk dat zonder hem een aantal zaken nooit waren opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 00:45

Ik hoor eigenlijk weinig negatieve verhalen in mijn omgeving. Ik snap ook wel dat mensen hem arrogant / irritant kúnnen vinden, maar ik denk dat als je een hoop beeld van hem hebt gezien (en lees überhaupt deze pagina) dat juist die overtuiging, wat sommige mensen allicht als arrogant beschrijven ervoor heeft gezorgd dat heel veel zaken door hem zijn opgelost.

Ik heb de gehele serie van John Vd Heuvel gekeken en des te meer respect ik nu voor zowel John als Peter heb. Zonder deze mensen is er héél veel minder bekend in héél veel zaken én, ga er maar aanstaan….
Je loopt zo enorm veel risico en je bent zó enorm van waarde.

Ik hoop oprecht dat het voor Peter goed afloopt.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 08:16

Cowgirl schreef:
sureido schreef:

En hoe weinig waardering eigenlijk.
Half nederland doneert maar ik hoor werkelijk niemand erover.
Of zou het een andere reden hebben dat niemand er over praat.

Lijkt wel een soort schaamte als je Peter een toffe peer vind :? ( en soms een zeikerd, heb hem ook wel eens afgezet :D )

Zo gaat dat met nieuws!
Het actuele is er vanaf dus het is niet meer het gesprek van de dag.
Denk niet dat iemand het vergeten is maar zolang er geen nieuwe berichten zijn is er weinig nieuwe gespreksstof.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 08:41

Jorienn schreef:
Ik hoor eigenlijk weinig negatieve verhalen in mijn omgeving. Ik snap ook wel dat mensen hem arrogant / irritant kúnnen vinden, maar ik denk dat als je een hoop beeld van hem hebt gezien (en lees überhaupt deze pagina) dat juist die overtuiging, wat sommige mensen allicht als arrogant beschrijven ervoor heeft gezorgd dat heel veel zaken door hem zijn opgelost.

Ik heb de gehele serie van John Vd Heuvel gekeken en des te meer respect ik nu voor zowel John als Peter heb. Zonder deze mensen is er héél veel minder bekend in héél veel zaken én, ga er maar aanstaan….

Haha je hebt lekker zitten bingewatchen. Goede docu hè. Maakt veel duidelijk over deze groepering. Heb je ook het 2e seizoen gezien?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 08:47

Wij hebben ze in twee avonden gekeken, echt indrukwekkend!
Ik vraag me wel af waar de ouders in dit hele verhaal zijn, heb weleens het idee dat de zonen maar uit kunnen vreten wat ze willen.
Als je dan ziet dat ze opgepakt worden zijn het zielige figuren die heel veel leed hebben veroorzaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 08:56

_Nelleke_ schreef:
Jorienn schreef:

Haha je hebt lekker zitten bingewatchen. Goede docu hè. Maakt veel duidelijk over deze groepering. Heb je ook het 2e seizoen gezien?

Haha ja, ik heb een slaapprobleem dus ik kan snachts altijd heel veel kijken :P

Ja! En vond het ook heel goed in elkaar zitten kwa uitleg. Het was makkelijk te volgen, ondanks alle voornamen met B. en P. Als je het leest moet je snel teruglezen in een artikel, maar hierin werd alles goed uitgelegd. Ook bijzonder om het contact met de maffia in Dubai en Italië te zien.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:17

Welke serie is dat?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:20

De jacht op de Mocro Maffia op videoland. Het is een docu-serie van 2 seizoenen. Niet te verwarren met Mocro Maffia de fictie serie, die staat namelijk ook op videoland.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:41

_Nelleke_ schreef:
De jacht op de Mocro Maffia op videoland. Het is een docu-serie van 2 seizoenen. Niet te verwarren met Mocro Maffia de fictie serie, die staat namelijk ook op videoland.

Wel ook een goede serie hoor!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:50

En ik denk dat de fictionele serie ook een heel goed beeld geeft van hoe je als jongere die wereld ingetrokken wordt, wat voor manipulatie daar aan vooraf gaat, zelfs als je heel duidelijk voor ogen hebt dat je het echt niet wil.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 14:03

Hij is overleden |(

Shae

idylle schreef:
Hij is overleden |(

Waar lees je dat?

KM_Ris

K*tzooi |( het staat op RTL nieuws