Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Deze staat op zijn twitter eind juni;
https://pbs.twimg.com/media/E38zvzOWEAQ ... name=large
Link omdat foto te groot is.
sureido schreef:Zo zie je maar wat de beste man allemaal betekend voor Nederland.
Cowgirl schreef:sureido schreef:Zo zie je maar wat de beste man allemaal betekend voor Nederland.
En hoe weinig waardering eigenlijk.
Half nederland doneert maar ik hoor werkelijk niemand erover.
Of zou het een andere reden hebben dat niemand er over praat.
Lijkt wel een soort schaamte als je Peter een toffe peer vind( en soms een zeikerd, heb hem ook wel eens afgezet
)
Jorienn schreef:Ik hoor eigenlijk weinig negatieve verhalen in mijn omgeving. Ik snap ook wel dat mensen hem arrogant / irritant kúnnen vinden, maar ik denk dat als je een hoop beeld van hem hebt gezien (en lees überhaupt deze pagina) dat juist die overtuiging, wat sommige mensen allicht als arrogant beschrijven ervoor heeft gezorgd dat heel veel zaken door hem zijn opgelost.
Ik heb de gehele serie van John Vd Heuvel gekeken en des te meer respect ik nu voor zowel John als Peter heb. Zonder deze mensen is er héél veel minder bekend in héél veel zaken én, ga er maar aanstaan….
Je loopt zo enorm veel risico en je bent zó enorm van waarde.
Ik hoop oprecht dat het voor Peter goed afloopt.
_Nelleke_ schreef:Jorienn schreef:Ik hoor eigenlijk weinig negatieve verhalen in mijn omgeving. Ik snap ook wel dat mensen hem arrogant / irritant kúnnen vinden, maar ik denk dat als je een hoop beeld van hem hebt gezien (en lees überhaupt deze pagina) dat juist die overtuiging, wat sommige mensen allicht als arrogant beschrijven ervoor heeft gezorgd dat heel veel zaken door hem zijn opgelost.
Ik heb de gehele serie van John Vd Heuvel gekeken en des te meer respect ik nu voor zowel John als Peter heb. Zonder deze mensen is er héél veel minder bekend in héél veel zaken én, ga er maar aanstaan….
Je loopt zo enorm veel risico en je bent zó enorm van waarde.
Ik hoop oprecht dat het voor Peter goed afloopt.
Haha je hebt lekker zitten bingewatchen. Goede docu hè. Maakt veel duidelijk over deze groepering. Heb je ook het 2e seizoen gezien?