Net als de aanzet tot aanranding en verkrachting van vrouwen.
Zolang zwarte piet maar blijft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Francien het Nederlandse rechtssysteem werkt blijkbaar als een van de beste vergeleken met andere landen. Ja hoor, slecht rechtssysteem hebben we
Je mag best een mening hebben maar als die mening feitelijk niet klopt mag daar best wat van gezegd worden. Zou wat zijn als dat niet zou mogen zeg.
Myrthe3 schreef:Imandra, achter de meute aanlopen is pas dom. Als je alleen maar eenzijdige geschetste onderzoeken voorgedragen krijgt ga je het vanzelf geloven.
En iedereen mag een mening hebben, jammer dat je dan volgens jou gelijk egoïstisch bent of een bord voor je kop hebt.
Francieen schreef:Elke keer dat er een aanslag is is het een geradicaliseerde moslim.
Francieen schreef:Ik ben zeker niet fout bezig. Ze moeten zo hard straffen op moorden ( Volkert van de graaf? Klein voorbeeld) dat ze extreem bang worden
Ik ziet trouwrns geen vraag IMANDRA?
Hiraeth schreef:Francieen schreef:Elke keer dat er een aanslag is is het een geradicaliseerde moslim.
Heb jij even die +/- 50 sterfgevallen gemist in Nieuw Zeeland?
Baudet is een gluipert. Daar ben ik helemaal achter na het factchecken van een simpele tweet van hem. (zie: https://eufactcheck.eu/false/false-the- ... n-borders/) Zolang iedereen je geschreeuw maar geloofd kan dat natuurlijk.![]()
Ik vertrouw mensen niet die 100% zeker weten hoe iets gefixt moet worden, helemaal als ze een leeg voorstel hebben en dus eigenlijk alleen maar aan stemmingmakerij doen. Goed onderzoek doen duurt gewoon een tijdje, en zelfs dan durven de experts zich niet stellig uit te drukken. Waarom zou een oproerkraaier het dan wél zeker weten?
IMANDRA schreef:Francieen schreef:Ik ben zeker niet fout bezig. Ze moeten zo hard straffen op moorden ( Volkert van de graaf? Klein voorbeeld) dat ze extreem bang worden
Ik ziet trouwrns geen vraag IMANDRA?
Blijkbaar werken onze straffen al heel goed om te voorkomen dat mensen in herhaling vallen. Moet toegeven dat ik niet precies de statistieken van specifiek moorden weet, dus wellicht dat het daar andere zit maar gemiddeld genomen is ons strafsysteem er goed. Gevoelsmatig en werkelijkheid ligt ook bij deze dingen erg ver uit elkaar.
Jildau schreef:Ik ben ook één van die FvD stemmers. Ik ben het met veel van de standpunten eens. Niet met alles maar dat heb ik met geen enkele partij. Ik werk zelf in de agrarische sector en mijn vriend ook. In de toekomst gaan we een melkveebedrijf overnemen en FvD is één van de weinige partijen die niet van plan is om de gehele agrarische sector kapot te maken. Dat was voor mij wel doorslaggevend want wat heb ik eraan om op GroenLinks te stemmen en dat mijn vriend en ik beide werkeloos worden? Denk ook dat het Nederland niet ten goede komt als deze sector kapot gemaakt wordt trouwens.
Daarnaast ben ik het onder andere eens met aanpak dierenmishandeling, strenger immigratiebeleid, alle standpunten over de zorg, de manier waarop zij het onderwijs willen inrichten, zwaardere straffen, legaliseren softdrugs en vereenvoudigen belastingstelsel.
Ik ben er blij mee dat ze groot lijken te worden voor een beetje tegenhang.
Edit: En ik stem op de partij en hun standpunten, niet zozeer op wat Baudet op Twitter zet.
Horseloverl schreef:IMANDRA schreef:
Blijkbaar werken onze straffen al heel goed om te voorkomen dat mensen in herhaling vallen. Moet toegeven dat ik niet precies de statistieken van specifiek moorden weet, dus wellicht dat het daar andere zit maar gemiddeld genomen is ons strafsysteem er goed. Gevoelsmatig en werkelijkheid ligt ook bij deze dingen erg ver uit elkaar.
Weetje onze meningen verschillen gewoon heel erg. Ik vind dat niet erg, heb geen hekel aan je. We denken gewoon anders. Kan toch? No hard feelings
Avalanche81 schreef:Francieen schreef:Ook dit met grenzen sluiten voor Poolse arbeiders en in het algemeen.
En wie gaan er dan in de tuinbouw werken precies? Heb je daar ook een idee over?Francieen schreef:ik vind het prima als mensen het geloof interpeteren als liefde voor elkaar, maar niet als er radicalisering optreed.
En geldt dat ook voor hindoes? Boeddhisten? Christenen? Aanhangers van de Church of the Flying Spaghettimonster? Of is dit iets wat specifiek voor moslims geldt?Francieen schreef:Zoals zwarte piet ( okee kom maar door met de haat) maar dit is het feest van Nederlandse kinderen
Kinderen maakt het geen bal uit hoe zwarte piet of kleuren piet eruit ziet hoorhet maakt jou wat uit. Kinderen weten niet beter dan waar ze mee opgroeien, dus dat is gewoon kul.
Francieen schreef:Daarom werd Anne Faber vermoord
Door een blanke manFrancieen schreef:en was er een aanslag in Utrecht
Dat was geen aanslag, dat was een uitwas van huiselijk geweldFrancieen schreef:Blijkbaar werkt het dus niet.
Eh, wat werkt er precies niet? Nederland heeft een heel lage ratio violent crime. Blijkbaar werkt het uitstekend.
IMANDRA schreef:Avalanche81 schreef:Dat doet ze ook. Als ze geen respect voor je had, zou ze niet de moeite nemen je te corrigeren
Dit inderdaad. Ik blaf niemand af, dan zou ik heel wat feller en gemener uit de hoek komen i.p.v. netjes op je te reageren
Horseloverl schreef:Wildgirl schreef:@francieen, zeker heb je dat recht.
Het is alleen zo jammer dat jouw stemmotivatie niet bijdraagt aan een gezonder en welvarender NL. Waar uiteindelijk ook jij de vruchten van plukt...
En als ik nou wel van mening ben dat dit voor mij gaat werken? Da heb ik het toch aardig gedaan