Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fargo schreef:https://m.youtube.com/watch?v=iZ0B4jjNdjM
Grrr derde keer intypen. Tweede documentaire over Michael Jackson door Bashir nadat jongen en Michael over love en sharing a bed hadden gehad en er een case werd aangespannen door die jongen. Michael Jackson geeft ze oa alcohol en noemt dit jezusjuice. Heel veel herkenning en overlap en navraag bij Michael.
Jimmy komt er al in voor. Michael Jackson's secret world.
denice schreef:Manubres, jouw gevoel is ook de mijne. Bizar dat ouders/moeders dit met open ogen laten gebeuren. Zo zie je maar hoe geld en roem mensen helemaal wild maakt. Bah
manubres schreef:Vroeg me ook ineens af of het aan lager wal raken van Macaulay Culkin toch ook niet wat met Michael te maken heeft gehad....al heeft hij ook wel genoeg andere redenen. Wist niet eens dat hij met Mila Kunis samen is geweest.
https://www.nu.nl/achterklap/2877161/ma ... drugs.html
Tieneke schreef:Bovendien moeten we er niet vanuit gaan dat die ouders geen eigen bagage hadden. Ook voor hen was dit misschien een vlucht uit de realiteit waardoor ze het onbewust misschien niet wilden zien, weten of in twijfel trekken?
Pipodipo schreef:De roem heeft zeker de ouders en de kinderen beinvloed, want waar ligt dan het punt dat je 'nee' gaat zeggen? Maar even reeel, er is ook veel misbruik binnen gezinnen en directe omgeving waarbij naasten ook de andere kant op kijken. Iedereen heeft zijn/haar motief om iets toe te laten.
Shaggy09 schreef:Ik heb er bewust voor gekozen om niet naar zijn documentaire te kijken. Ik zie er totaal geen meerwaarde in. Ik luister zijn muziek lekker verder want die vind ik erg goed en dat wil ik graag zo houden
Cayenne schreef:Dat was de moeder van Safechuck. Vergeet niet dat Michael daar de deur plat liep en aanvoelde als een soort adoptie zoon he, dan gaan je grenzen echt wel vervagen.Pipodipo schreef:De roem heeft zeker de ouders en de kinderen beinvloed, want waar ligt dan het punt dat je 'nee' gaat zeggen? Maar even reeel, er is ook veel misbruik binnen gezinnen en directe omgeving waarbij naasten ook de andere kant op kijken. Iedereen heeft zijn/haar motief om iets toe te laten.
Nou ja, dat vond ik wel tekend bij één van de moeders (ik weet even niet meer welke).
In eerste instantie wilde ze niet dat haar zoon bij MJ op de kamer sliep. Later ging ze er toch in mee.
Maar toen MJ vroeg of haar zoon een jaar (!!!! Hoe verzin je het?) bij hem mocht blijven, ging ze wel met haar hakken in het zand.
manubres schreef:Shaggy09 schreef:Ik heb er bewust voor gekozen om niet naar zijn documentaire te kijken. Ik zie er totaal geen meerwaarde in. Ik luister zijn muziek lekker verder want die vind ik erg goed en dat wil ik graag zo houden
Dat wilde ik eerst ook. Maar ik had er toch teveel van meegekregen om neutraal zijn muziek te kunnen beluisteren. Aan de andere kant vond ik mezelf ontzettend oneerlijk als ik niet de waarheid durfde te zien over MJ en voor mezelf zou kiezen ipv open staan voor de slachtoffers en hun verhaal.
Maar als jij de muziek nog zonder smet wil luisteren zou ik id niet gaan kijken.