Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChanelx schreef:Het is inderdaad duidelijk een analyse waar beter over nagedacht is dan de meeste mensen hebben gedaan voordat ze hun (af en toe echt walgelijke) berichten/speculaties delen. Dan heb ik het niet over hier, maar over bijvoorbeeld Facebook.
xChanelx schreef:@Alpha89: Wat wil je ermee zeggen? Ik lees alleen dat de politie het waardeert dat hij zo meedenkt. Niet dat zijn analyse de aanleiding was om nu deze verdachte aan te houden.
@LBLGypsyCobs:
zie de opmerking van 18:23. Geen sprake van Plaats Delict.
https://www.ad.nl/binnenland/live-zoekt ... ~aad346c2/
UK_eef schreef:Godzijdank zit er eindelijk schot in de zaak. Je houdt geen verdachte aan als je geen DNA hebt. Aangezien deze gestoorde smeerlap al is veroordeeld staat zijn DNA in de databank, vandaar de match met de gevonden spullen. Hopelijk wijst hij snel de plek aan waar hij Anne achter heeft gelaten. Het kan niet ver zijn van de kliniek dus ik verwacht dat ze heel snel gevonden zal worden.
Volgens mij hoorde ik vorige week ook op de radio dat het nieuwe kabinet een wetswijziging door zal voeren die het 'vroegtijdig vrijkomen' verbiedt. Top plan in mijn ogen, los van deze trieste zaak.
Karin schreef:xChanelx schreef:Het is inderdaad duidelijk een analyse waar beter over nagedacht is dan de meeste mensen hebben gedaan voordat ze hun (af en toe echt walgelijke) berichten/speculaties delen. Dan heb ik het niet over hier, maar over bijvoorbeeld Facebook.
Nogmaals: omdat hij dus die route en de afstanden op zijn duimpje kent. Deze man is meer dan een 'meedenkende burger', hij is de kartograaf die deze ANWB-route heeft ontworpen.
UK_eef schreef:Godzijdank zit er eindelijk schot in de zaak. Je houdt geen verdachte aan als je geen DNA hebt. Aangezien deze gestoorde smeerlap al is veroordeeld staat zijn DNA in de databank, vandaar de match met de gevonden spullen. Hopelijk wijst hij snel de plek aan waar hij Anne achter heeft gelaten. Het kan niet ver zijn van de kliniek dus ik verwacht dat ze heel snel gevonden zal worden.
Volgens mij hoorde ik vorige week ook op de radio dat het nieuwe kabinet een wetswijziging door zal voeren die het 'vroegtijdig vrijkomen' verbiedt. Top plan in mijn ogen, los van deze trieste zaak.
Memories schreef:Die man van de facebookanalyse heeft alsnog een hoop aannames gedaan. Het idee dat er rond Den Dolder gezocht moet worden is nog niet zo gek, maar het verhaal eromheen, mwoah.
_Nelleke_ schreef:chanicha schreef:Wat zullen haar ouders, familie en vriend in spanning zitten zeg, bah! Ik heb zelf twee volwassen dochters, moet er echt niet aan denken.
Mijn dochter was gisteren met haar man, zoontje en hond in het bos daar in de buurt maar er liepen gewoon meisjes in hun eentje te joggen, ergens hebben ze gelijk maar in deze situatie had ik toch even achter mijn oren gekrabd.
Het lijkt me ook de normaalste zaak van de wereld dat meisjes gewoon alleen kunnen joggen. Ik ga altijd alleen joggen in het bos en dat moet ook gewoon kunnen.
Jester_ schreef:UK_eef schreef:Godzijdank zit er eindelijk schot in de zaak. Je houdt geen verdachte aan als je geen DNA hebt. Aangezien deze gestoorde smeerlap al is veroordeeld staat zijn DNA in de databank, vandaar de match met de gevonden spullen. Hopelijk wijst hij snel de plek aan waar hij Anne achter heeft gelaten. Het kan niet ver zijn van de kliniek dus ik verwacht dat ze heel snel gevonden zal worden.
Oh heeft die nu dan al bekend?
Jellybeans schreef:8nnemiek schreef:Zeiden ze dat niet op het nieuws, dat er dna op de tas was gevonden? Dat meen ik wel te hebben gehoord.
Ik heb volgens mij in dit topic gelezen dat er dna van de verdachte op de gevonden jas is gevonden?
Jellybeans schreef:8nnemiek schreef:Zeiden ze dat niet op het nieuws, dat er dna op de tas was gevonden? Dat meen ik wel te hebben gehoord.
Ik heb volgens mij in dit topic gelezen dat er dna van de verdachte op de gevonden jas is gevonden?
Chiave schreef:Jester_ schreef:
Oh heeft die nu dan al bekend?
Wil je alsjeblieft stoppen met constant dit soort 'wijze' (imo bijdehante) opmerkingen plaatsen? Het punt is al meerdere malen gemaakt nu en het komt de sfeer in dit topic niet ten goede.
Amy schreef:Wat een gefit op elkaar zeg... Allemaal last van de maandelijkse periode?
Vond het een interessant topic om het te volgen, maar het lijkt nu meer op bekvechten dan dat het over Anne gaat...
Babootje schreef:Memories schreef:Die man van de facebookanalyse heeft alsnog een hoop aannames gedaan. Het idee dat er rond Den Dolder gezocht moet worden is nog niet zo gek, maar het verhaal eromheen, mwoah.
Vind de politie niet las ik.