Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:Kaus schreef:Wat is er nou mis met speculeren? Dat houdt het onderwerp juist levend, anders horen we er volgende week niks meer over.
Zolang het bij speculeren blijft is het toch prima.
Is dat erg dan?
Je moet toch weer verder met je leven dus hoe sneller, hoe beter.
randalinpony schreef:Blue_flower schreef:
Is dat erg dan?
Excuzes le moi, wat een gevoel voor dramatiek. Mijn leven heeft geen moment stilgestaan. Als het jouwe hiervan al stilstaat, hoe moet het dan voor je zijn dat het hele Midden-Oosten op dit moment in vuur en vlam staat, met miljoenen mensen afgemaakt de afgelopen 10 jaar, en nog veel meer miljoenen die ontheemd rondzwerven en hun leven niet zeker zijn, of in kampen zitten....
Blue_flower schreef:Kaus schreef:Wat is er nou mis met speculeren? Dat houdt het onderwerp juist levend, anders horen we er volgende week niks meer over.
Zolang het bij speculeren blijft is het toch prima.
Is dat erg dan?
NikkiTazz schreef:Amaris schreef:waarom? denk je nou werkelijk dat ie iets wereldschokkends te vertellen heeft?
Er is geen waarom... ik denk helemaal niets... maar laat hem zijn zegje doen...
Marjoow schreef:Toegeven aan dit soort mensen is het domste wat je kan doen. Want zo dan komen er meer op dit idee en er gaat er eens een tussen zitten die geen nepbrief schrijft of een nepwapen meeneemt.
Joscaa schreef:Ess_Ramona schreef:Ik wil wel weten wat hij te zeggen had.
Dus mijn aandacht heeft ie wel.
The same here.
Joscaa schreef:Marjoow schreef:Toegeven aan dit soort mensen is het domste wat je kan doen. Want zo dan komen er meer op dit idee en er gaat er eens een tussen zitten die geen nepbrief schrijft of een nepwapen meeneemt.
Tot hij met boeiende info aan komt, jij weet niet wat hij te vertellen heeft en dat het hier in nederland allemaal niet zo netjes en lief gaat als we het doen voorkomen, kan ik helemaal geloven. Dus ik ben wel benieuwd of hij inderdaad iets heeft te vertellen.
En anders komt van Anonymous het ons nog wel een keer vertellen, want die zijn het ook niet eens met de gang van zaken.
palousa_boy schreef:Over een paar uur schoffelen onder begeleiding op het mediapark mag hij vast wel z'n zegje doen..
Zo niet, dan zullen we het nooit weten.
Trekken ze hier weer die grote doofpot voor open en niemand hoort er nog iets van.
randalinpony schreef:Als hij écht wat weet, dan is ie natuurlijk morgen dood.
Of hij wordt compleet geridiculiseerd.
Ik heb jarenlang het gedoe rond Dutroux (en de Nederlandse aftakkingen van deze ellende) gevolgd. Waar getuige X compleet geridiculiseerd werd in de pers, maar zon 28 anderen een 'ongeluk' kregen, voordat Dutroux berecht werd.
We zijn de Witte Marsen in Belgie allang weer vergeten....
Trouwens, wat kan hij te vertellen hebben?
Dat er kernwapens op volkel liggen?
Dat Bernhard wél een nazi was?
femo schreef:palousa_boy schreef:Over een paar uur schoffelen onder begeleiding op het mediapark mag hij vast wel z'n zegje doen..
Zo niet, dan zullen we het nooit weten.
Trekken ze hier weer die grote doofpot voor open en niemand hoort er nog iets van.
wanneer was je nou zo onder schot gehouden meerdere keren? (nieuwschierig!)
Kaus schreef:Aan de ene kant denk ik, laat die gast zeggen wat hij zeggen wil, hij is zo ver gekomen.
Aan de andere kant denk ik, zo komt ie er wel heel makkelijk vanaf. Dan is dit vast niet de laatste keer.
Hoe raar het ook klinkt, ergens heb ik best respect voor deze jongen. Ik keur het absoluut niet goed, maar hij gaat er wel voor.
NikkiTazz schreef:Kaus schreef:Aan de ene kant denk ik, laat die gast zeggen wat hij zeggen wil, hij is zo ver gekomen.
Aan de andere kant denk ik, zo komt ie er wel heel makkelijk vanaf. Dan is dit vast niet de laatste keer.
Hoe raar het ook klinkt, ergens heb ik best respect voor deze jongen. Ik keur het absoluut niet goed, maar hij gaat er wel voor.
Klinkt in mijn oren niet raar, ik heb hetzelfde!