Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benno08

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:01

op bokt?

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:02

Benno08 schreef:
op bokt?

Ja, dat wordt in het bericht boven jouw bericht ook gezegd :)

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:04

Er is dus iemand geweest die op bokt heeft toegegeven betrokken te zijn geweest bij dit drama?
En ondanks dat diegene het zelf toegeeft, mogen we het er hier niet over hebben?

Ik snap het niet meer.

Het is inderdaad ook wel nieuwsgierigheid. Ik zou graag willen weten wat voor iemand in staat is om dit een een hulpeloos dier aan te doen. Niet om diegene " aan te pakken" daar is inderdaad de politie voor e.d. , maar om een beeld te krijgen. Ik heb zelf het filmpje niet af kunnen kijken, omdat ik het echt te walgelijk en te zielig vind. Daarom zou ik willen weten wat voor iemand je bent, als je hiertoe in staat bent.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:06

Renske1987 schreef:
Niet om diegene " aan te pakken" daar is inderdaad de politie voor e.d. ,

En daar gaat het dus nou om, dat wil het grootste deel dus wel. en daarom mag het niet gezegd worden wie het is :j

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:07

Renske1987 schreef:
Er is dus iemand geweest die op bokt heeft toegegeven betrokken te zijn geweest bij dit drama?
En ondanks dat diegene het zelf toegeeft, mogen we het er hier niet over hebben?

Ik snap het niet meer.

Het is inderdaad ook wel nieuwsgierigheid. Ik zou graag willen weten wat voor iemand in staat is om dit een een hulpeloos dier aan te doen. Niet om diegene " aan te pakken" daar is inderdaad de politie voor e.d. , maar om een beeld te krijgen. Ik heb zelf het filmpje niet af kunnen kijken, omdat ik het echt te walgelijk en te zielig vind. Daarom zou ik willen weten wat voor iemand je bent, als je hiertoe in staat bent.

Ja, de persoon uit het 2de filmpje heeft vanochtend een bericht op bokt geplaatst, zoals hier al een aantal keer gemeld wordt.

En ik snap heel goed dat er hier geen namen openbaar gemeld worden.
Wat is de toegevoegde waarde van het weten wie het is?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:08

Renske1987 schreef:

Ik snap het niet meer.

Ik heb nu echt niet de behoefte om te weten wat iemand drijft om dit te doen....en dan ook nog op Bokt zitten?
Was dat niet een forum voor paardenliefhebbers?
Heksenjacht ben ik voor...werkt beter dan schoffelen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:09

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:09

Renske1987 schreef:

Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar het (geanonimiseerde) verhaal.
Bestraffen kunnen wij toch niet, en waarschijnlijk wordt de betreffende persoon door sites als geenstijl al wel bekend gemaakt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:10

Tijdelijk slotje voor overleg.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:17

Moderatoropmerking:
Er zijn wederom een aantal berichten verwijderd die in gaan tegen de vele moderatoropmerkingen die al geplaatst zijn,
Speculaties, vrijgeven van namen, plaatsen van links met beeldmateriaal, plaatsen van links die direct met betrokken te maken hebben, hinten naar over wie het zou kunnen gaan, verwensingen naar deze mensen, het is allemaal niet toegestaan.
Je ongenoegen uitspreken, binnen de regels van Bokt, is wel toegestaan.

Het is niet de bedoeling dat hier op bokt een heksenjacht plaats gaat vinden. Dit is een zaak voor de politie, wanneer je hun kunt helpen kun je via de reguliere kanalen, 0900-8844 of 144, dit melden aan hun.

Tenslotte wil ik nog even verwijzen naar een stukje uit update 7 op VN:

Citaat:
Op Bokt worden er in ieder geval grenzen aan gesteld. Wij staan niet toe dat er beelden waarbij te zien is dat er dierenmishandeling plaatsvindt worden geplaatst, daarbij zullen doodsbedreigingen en namen worden verwijderd. Niet omdat wij onze ogen sluiten voor de realiteit, wel omdat wij vinden dat het niet aan ons als individu of community is om mensen op te sporen en te straffen, die rol is voor politie en justitie.

Je sterk maken tegen dierenmishandeling is altijd oké. Alleen het aanpakken of bedreigen van individuen is niet de meest productieve weg. Als dit nog steeds gebeurt in Nederland, kunnen we de politiek aansporen om te zorgen voor fatsoenlijke wetgeving die dieren beschermt. En we kunnen altijd zorgen voor het welzijn van onze eigen paarden en die van anderen. En natuurlijk: duidelijk maken dat we afkeer hebben van dit soort praktijken. Maar laten we ons niet tot hun niveau verlagen.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:23

Op fok en geen stijl staat weliswaar informatie waar we van op de hoogte zijn, desalniettemin zijn de comments in een aantal gevallen te grappig.

Edit: linkjes weggehaald :j
Laatst bijgewerkt door Meraki op 04-07-13 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:24

+:)+
dat het topic toch weer open gaat.

Snap het wel iedereen is woedend en dan wil men zich nog weleens eum sterk verwoorden
Ben wel benieuwd wat er nu allemaal nog staat te gebeuren.EN deze filmpjes zijn (volgens zeggen ) al jaren oud. Mij kan je niet wijs maken dat er niet "recent"beeldmateriaal is :n

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:26

testebeest schreef:

Snap het wel iedereen is woedend en dan wil men zich nog weleens eum sterk verwoorden
Ben wel benieuwd wat er nu allemaal nog staat te gebeuren.EN deze filmpjes zijn (volgens zeggen ) al jaren oud. Mij kan je niet wijs maken dat er niet "recent"beeldmateriaal is :n

Dat is er wel, een hele website vol 8)7

testebeest

Re: Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:33

ik denk wel dat het allemaal niet te stoppen is.Gaat gewoon nog stiekemer worden. bah

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:34

HTM schreef:
testebeest schreef:

Dat is er wel, een hele website vol 8)7

dat zeker heb die website ook voorbij zien komen vanmorgen al 2 dagen ben ik gewoon van slag door die filmpjes [......]
Laatst bijgewerkt door Muurp op 04-07-13 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tekst verwijderd.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:49

testebeest schreef:
ik denk wel dat het allemaal niet te stoppen is.Gaat gewoon nog stiekemer worden. bah

Ach, er wordt nog steeds wiet gekweekt wat ook niet mag.
Maar dan iedereen zijn gang maar laten gaan en niks tegen doen???
Lijkt mij ook geen oplossing.
Door de sosiaal media komen zulke zaken aan het licht, en daar ben ik vooral een voorstander van.
Informatie, (al dan niet positief) uitwisselen met elkaar.
En nee, wij hoeven de mensen op de foto's en filmpje niet te veroordelen, mag hopen dat een rechter dit gaat doen.

NathalietjeB schreef:
dat zeker heb die website ook voorbij zien komen vanmorgen al 2 dagen ben ik gewoon van slag door die filmpjes [......]

Ik heb een website gevonden waar de filmpjes "gekocht" kunnen worden...
Wordt nog goed aan verdient als ik het zo zie 8)7
Op deze site kun je 2 of 3 afbeeldingen (zeggen vaak genoeg) zien uit een filmpje, maar hier staan veel dames goed duidelijk op.

De dame uit het 2de filmpje staat hier ook op, maar wel op 1 van de laatste pagina's.
Dus dat zal dan ook het oudste zijn, zoals beweert wordt.

Kimenco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:51

Mijn god! Niet normaal dit -:(- Het kan dan wel zo zijn dat deze man zich eruit probeert te praten, "hij wist niet wat er met die pony's gebeurde" Maar ik denk dat er ook wel dames te vinden moeten zijn die ooit op zijn advertentie gereageerd hebben, maar dit niet gedaan hebben omdat het dierenmishandeling is! Ik kan me niet voorstellen dat die er niet zijn....Mss dat deze dames een boekje open zouden kunnen doen over wie er achter zit.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:58

HTM schreef:
testebeest schreef:

Ach, er wordt nog steeds wiet gekweekt wat ook niet mag.
Maar dan iedereen zijn gang maar laten gaan en niks tegen doen???
Lijkt mij ook geen oplossing.
Door de sosiaal media komen zulke zaken aan het licht, en daar ben ik vooral een voorstander van.
Informatie, (al dan niet positief) uitwisselen met elkaar.
En nee, wij hoeven de mensen op de foto's en filmpje niet te veroordelen, mag hopen dat een rechter dit gaat doen.

NathalietjeB schreef:

Ik heb een website gevonden waar de filmpjes "gekocht" kunnen worden...
Wordt nog goed aan verdient als ik het zo zie 8)7
Op deze site kun je 2 of 3 afbeeldingen (zeggen vaak genoeg) zien uit een filmpje, maar hier staan veel dames goed duidelijk op.

De dame uit het 2de filmpje staat hier ook op, maar wel op 1 van de laatste pagina's.
Dus dat zal dan ook het oudste zijn, zoals beweert wordt.

Ik heb liever een wietkweker dan een ,,ponnypletter,,
Een wietkweker heeft tenminste een hart voor dieren (en kinderen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:00

Zo lang er vraag is...is er een markt!

Er zijn nu eenmaal van die mafkezen die geilen op dit soort praktijken....ik kots er alleen maar van, ik vind dit dan ook geen fetisj meer maar dierenmishandeling...!

Dat die kerel zichzelf schoon praat is niet meer dan logisch dat doen pedo's ook...Er is duidelijk iets mis met het brein van zulke gasten -O-

Hannah ben het eens met je...

Triest hoor hoe de mens zich meer en meer ontwikkelt tot een beest.. -O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:02

rapido schreef:

Maar vooral voor planten. <<)
Laatst bijgewerkt door Loose op 04-07-13 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:03

Loose schreef:
rapido schreef:

Maar vooral voor planten. :#

Worden perfect verzorgd, onder het beste licht en met de beste lucht en voedingsstoffen :j

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:07

rapido schreef:

Ging hier niet om wat je liever hebt,
maar om de opmerking daarboven.
Dat het allemaal stiekem door gaat.

Alsof dit lekker openbaar/niet stiekem gedaan is...
Neej, maar het staat nu wel allemaal openbaar.
En zolang mensen dingen op internet zetten kunnen andere dit zien, en kan het dus altijd openbaar worden, en mensen die zulke dingen doen (net als pedo's) mogen van mij openbaar gemaakt worden!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:08

xSlvna schreef:
Loose schreef:

Worden perfect verzorgd, onder het beste licht en met de beste lucht en voedingsstoffen :j

Maar ook op planten moet je niet gaan zitten. :+

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:08

xSlvna schreef:
Loose schreef:

Gewoon in de tuin kunnen ze ook, alleen bij mij niet...
Gingen dood :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:10

jiehaaa schreef:
xSlvna schreef:

Maar ook op planten moet je niet gaan zitten. :+

_O- _O- _O-

Dat doe ik dus fout :')