Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Ik snap wel waarom mensen het daarmee vergelijken, omdat een hond het niet merkt en er geen idee van heeft, een kind heeft daar ook geen idee van omdat die daar ook nog niet fatsoenlijk over na kan denken. Het is een rare vergelijking, maar ik begrijp het wel..
k_m schreef:Tuurlijk keur ik het niet goed dat je iemand ziek in z'n hoof gaat noemen om zijn mening, maar ik vind wat ppt doet ook niet correct. Elke mening zou serieus genomen moeten worden, en als je een mening belachelijk vindt of niet onderbouwt reageer je er toch gewoon niet op? Niet serieus genomen worden is niet fijn en wat ze tegen vjesta girl gezegt hebben vanzelfsprekend ook niet. Maar het is gewoon even laag terug reageren, mijn mening.
Hhilde schreef:Batlow schreef:Ik snap wel waarom mensen het daarmee vergelijken, omdat een hond het niet merkt en er geen idee van heeft, een kind heeft daar ook geen idee van omdat die daar ook nog niet fatsoenlijk over na kan denken. Het is een rare vergelijking, maar ik begrijp het wel..
Ik niet. Een hond heeft er geen besef van en zal er nooit besef van krijgen. Een kind heeft er geen besef van maar zal er wel besef van krijgen. Een ENORM verschil.
k_m schreef:Elke mening zou serieus genomen moeten worden,
Citaat:ik vint het belagelijk! dierenmishandelaars! die mense moete opgenome worden jongeh! egt allemaal in het gesticht! die mensen zijn niet goed bij hun hoofd! dan moete ze gwn een prutsmuts nemen als ze niks anders kunne vinde!
Batlow schreef:Hhilde schreef:
Ik niet. Een hond heeft er geen besef van en zal er nooit besef van krijgen. Een kind heeft er geen besef van maar zal er wel besef van krijgen. Een ENORM verschil.
Ja later, maar het gaat erom dat ze het beide niet begrijpen op dat moment. Ik zeg ook niet dat ik het een logische vergelijking vind, maar ik begrijp de gedachte van de mensen waarom ze dit vergelijken
Vjestagirl schreef:0152141488 schreef:Undercover in Nederland kijk ik.
Ik walg, een man wilt zijn behoeften uiten op honden.
Er waren ook andere beeld materiaal, iemand zei: ja, als HET wilt doen met een paard moet je suikerklontjes meenemen, dat vinden ze lekker. En dan vlug er in.
Het zou je paard zijn die verkracht wordt. Het zou je hond zijn die aangerand wordt.
Ik vind dit walgelijk.
Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...
Hhilde schreef:Dees90 schreef:Ik ben het er mee eens dat het waarschijnlijk niet schadelijk is voor dieren nee, iig niet erger dan bepaalde andere dingen die er gedaan worden.
Maar van de mens die het doet, ja dan ga ik me wel afvragen of je wel goed in mekaar zit op dat vlak. Sorry.
Ik heb ooit iemand gesproken die zich liet likken door d'r keffer. En die zat verder gewoon prima in elkaar hoor, niks aan te merken.
k_m schreef:Nee @Lieffiefi, ik heef gewoon mijn mening over het reageren op berichten van anderen. Is totaal niet aanvallend of afkrakend bedoeld, wil gewoon zeggen dat ik het ook niet zo netjes vind om te lachen met mensen die gewoon hun mening willen geven, onderbouwt of niet.
Lieffiefi schreef:Batlow schreef:Wat laatst iemand liet zien, dat vond ik wel ongehoord, die stak een levende vis in d'r doos........
Nee! Hoezo? Gewoon zomaar?