Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:En dat hij op zaal ligt al met 9 mensenja dat zullen ze in het kader van beveiliging ook echt doen.
Al maak ik me zorgen over het uitblijven van berichten en het overduidelijk bezorgdere gezicht van de familie als ze op bezoek gaan. Wat zal dat slopend zijn, iedere dag onzekerheid, flinke einden rijden om je man, zoon, broer enz te bezoeken die daar maar ligt. Gruwelijk gewoon.
Sterre schreef:stef schreef:Dat wellicht niet, maar zolang hij nederlander is, zal hij neem ik aan ook gewoon de verplichte verzekering moeten hebben? (goh... ik heb dat ooit geleerd.. maar ik weet het niet meer)
Ik ben ook een nederlands staatsburger, maar niet verzekerd in NL(wél in Dld natuurlijk).
Dikke kans dat Friso + fam. in Engeland verzekerd zijn en niet in NL (tenzij hij misschien voor een nederlandse firma in Engeland werkt?!).
karuna schreef:En dat hij op zaal ligt al met 9 mensenja dat zullen ze in het kader van beveiliging ook echt doen.
Al maak ik me zorgen over het uitblijven van berichten en het overduidelijk bezorgdere gezicht van de familie als ze op bezoek gaan. Wat zal dat slopend zijn, iedere dag onzekerheid, flinke einden rijden om je man, zoon, broer enz te bezoeken die daar maar ligt. Gruwelijk gewoon.
Anoniem schreef:Ik ben ook een keer wakker geworden in een aparte ic kamer, en dat was niet eens in een groot academisch ziekenhuis. (was toen wel blij dat ik alleen lag trouwens)
Het lijkt me toch niet prettig voor de koninklijke familie dat er familie van 9 andere families op bezoek komt in die zaal terwijl de prins niet zoveel bezoek mag hebben van zijn eigen familieleden.Oonwaarschijnlijk dat hij op een zaal ligt.
russel schreef:Ik ga er van uit dat hij met de val, de klap, de stress, al voordat hij ademnood kreeg bewusteloos is geraakt...en in bewusteloze toestand adem je langzamer dan in paniek, dan wordt het lichaam steeds koeler en is de metabolisme van de cellen ook heel langzaam...
Anoniem schreef:Ik ben ook een keer wakker geworden in een aparte ic kamer, en dat was niet eens in een groot academisch ziekenhuis. (was toen wel blij dat ik alleen lag trouwens)
Het lijkt me toch niet prettig voor de koninklijke familie dat er familie van 9 andere families op bezoek komt in die zaal terwijl de prins niet zoveel bezoek mag hebben van zijn eigen familieleden.Oonwaarschijnlijk dat hij op een zaal ligt.
karuna schreef:Een normale kamer kun je idd alleen krijgen, is mij ook wel overkomen, zonder dat ik wilde trouwens. Een ic is anders. Alleen in het telepruts artikel hadden ze het over een gewone zaal met 9 man. Dat lijkt me niet waarschijnlijk ivm beveiliging. Een ic met zoveel man kan nog omdat je daar niet zomaar op kunt komen.