Nicolletje schreef:Heino schreef:En ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat degenen die hier zo actief mee doen zich buiten Internet om ook wel interesseren voor politiek en debat. Blijkbaar niet zo dus, jammer.
Ik zal je vertellen waarom. Ik denk dat ik een hele duidelijke mening heb, maar ik heb geen zin om 'rechts' te gaan zitten omdat mensen vinden dat dat mijn mening is, omdat deze namelijk ook niet 'links' is als je begrijpt wat ik bedoel?
Ik heb geen zin om in het hokjje pvv-stemmer te zitten omdat ik ondanks dat ik geen pvv stem, wel de standpunten probeer te begrijpen en mensen die die standpunten uitdragen, ook wil horen.
maar de discussie hoeft toch niet onderverdeeld te worden in pvv-er of niet-pvv-er. of in links of rechts? daar voel ik persoonlijk ook weinig voor. lijkt me gewoon leuk om verschillende vaste nieuws en maatschappij bokkers te ontmoeten endan wat interessante stellingen te bespreken. en dan per stelling kijken wie er voor- tegen- of midden is.
vind het inderdaad ook wel jammer dat er weinig animo voor is. mij lijkt het echt hartstikke leuk!