wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:38

Heino schreef:
Van mij mag er best een vliegtuigvrije dag ingelast worden.

Zijn er al geweest ;)
Koste heel veel geld en zo ook gemist belastinggeld om wat "voor het millieu" te doen...

Kom op zeg, waarom heeft halsema eigenlijk een droger? Gemak gaat bij haar blijkbaar ook regelmatig boven het millieu of niet soms? Over hypocriet gesproken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:39

Rebeccatjuh schreef:
Rock schreef:
Is ze in dat vliegtuig gestapt dan?
Nee, einde discussie.

Heeft Wilders een allochtoon uitgezet dan?
Nee, einde discussie.

Bij mijn weten heeft Halsema een bezoekje aan Obama niet opgenomen in haar partijprogramma!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:40

ladylay schreef:
Aaah, jij denkt voor mij !
Jammer, heel jammer......

Weet je, als je je in een discussie mengt is het de bedoeling dat je ook werkelijk mee doet. En niet alleen antwoord geeft op de dingen waar je zin in hebt. In een gewoon gesprek loop je toch ook niet zomaar weg?

Oh en over hypocriet gesproken, Wilders heeft toch ook een buitenlandse vrouw. Kom op zeg, wat een gemierenne*k.

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:41

Rebeccatjuh schreef:
Heeft Wilders een allochtoon uitgezet dan?
Nee, einde discussie.

Bij mijn weten heeft Halsema een bezoekje aan Obama niet opgenomen in haar partijprogramma![/quote]

Naar mijn weten heeft Wilders niet in zijn programma staan: "Wij gaan alle moslims eruitgooien"

En juist Heino; hij heeft zelf een buitenlandse vrouw en heeft meerdere malen gezegd niets tegen allochtonen te hebben, maar tegen allochtonen die de boel verzieken. (en helaas is daar een heel groot deel moslim van, zie cijfers die een aantal pagina's terug al genoemd zijn.)

RoodZonnetje

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:42

Alleen zo jammer dat zijn vrouw het land nooit in had mogen komen volgens zijn principes..

fiona1

superwoman schreef:
ladylay schreef:
RIjker rijker en de arme armer. onzin weer.

Idd er wordt steeds aan voorbij gegaan dat de "rijken" al zorgen voor de meeste belasting- opbrengst.
Daarbij is het heel belangrijk dat je de "rijken" niet gaat wegjagen, juist omdat ze zoveel geld opleveren.
Dus als je Nederland te duur maakt, lopen de rijken weg en moeten de "armen" (en middenklassers) pas echt gaan betalen. Ook zijn de rijken vaak succelvol in het bedrijfsleven en zorgen ze voor werkgelegenheid.

Idd. geen zgn "rijke" (overwegend hard werkende mensen) zorgen voor het geld en de werkgelegenheid. Ze betalen bakken met belasting waar de uitkeringen vervolgens van betaald worden. Ik heb dit punt ook al een paar keer aangehaald

Rebeccatjuh

Maar dit is een discussie waar we nooit uit gaan komen, ieder heeft recht op zijn eigen mening en ik ben heel benieuwd hoe Nederland er over 10 jaar uitziet :)

Een prettige discussie verder!

xKnol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:43

Als ik eerlijk moet zijn denk ik echt dat hij er niets van gaat bakken en er dan weer een 'tegengroep' ontstaat. ;) Maar zeker weten doe je het nooit. :)

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:44

Heino schreef:
Alleen zo jammer dat zijn vrouw het land nooit in had mogen komen volgens zijn principes..

Ik gok dat Wilders zelf genoeg centen heeft om haar in haar levensonderhoud te kunnen voorzien, en tada! Dan was ze wel binnengekomen.

Zonder werk, inkomen of een ander persoon (die zorgt dat de Nederlandse staat niet financieel onder jou te leiden heeft) kom je er bij hem niet in.. is in mijn ogen heel redelijk.

Nogmaals, ik wens jullie nog een fijne discussie, dit is iets waar de verschillen veel te groot zijn om elkaar te kunnen overtuigen:)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:47

Rebeccatjuh schreef:
Best hypocriet om als milieuvertegenwoordiger het allerverste land te kiezen om naartoe te vliegen...

Nouja... allerverste land... := Nieuw Zeeland is altijd nog het verste land :j

En ze kan ook met de zeilboot naar Amerika he :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:48

Nicolletje schreef:
Rebeccatjuh schreef:
Best hypocriet om als milieuvertegenwoordiger het allerverste land te kiezen om naartoe te vliegen...

Nouja... allerverste land... := Nieuw Zeeland is altijd nog het verste land :j

En ze kan ook met de zeilboot naar Amerika he :7

Ook naar Nieuw Zeeland trouwens :+

Krips

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:51

Over Halsema. Wat ontzetttttend flauw zeg, kinderachtig sorry. Maar heeft Halsema ooit verkondigd dat we allemaal terug moesten naar oertijd en niet meer vliegen, autorijden en alle apparaten weggooien? Nee absoluut niet. We moeten er alleen verantwoordelijk mee omgaan en zo min mogelijk belastend zijn wanneer wij energie gebruiken. Duurzaamheid.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:52

Ja da's waar. :j

Maarja als ze bijv. Ulaan Bataar had gezegd, had ze met de trein kunnen gaan :list:

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:53

Heino schreef:
ladylay schreef:
Aaah, jij denkt voor mij !
Jammer, heel jammer......

Weet je, als je je in een discussie mengt is het de bedoeling dat je ook werkelijk mee doet. En niet alleen antwoord geeft op de dingen waar je zin in hebt. In een gewoon gesprek loop je toch ook niet zomaar weg?

Oh en over hypocriet gesproken, Wilders heeft toch ook een buitenlandse vrouw. Kom op zeg, wat een gemierenne*k.

Idd, mooi dat je dat aanhaald. Hij heeft idd een buitenlands vrouw !
Dus dat discriminatie geblaat is ook loos.

Ik meng me wel degelijk in de discussie, haal dingen aan etc. etc.
Alleen zoals ik vermelde, had ik daar even geen zin in.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:54

Ik denk dat hier heel makkelijk het record verbroken wordt om binnen zo'n kort mogelijke tijd 500 pagina's vol te ouwehoeren :+ , want dit is echt een eindeloze discusie waar men met modder blijft gooien. Waarin niemand zijn ogen een keer zou openen voor wat de ander nou zegt. Niemand zal water bij de wijn doen.

Gelukkig is het in de politiek wel anders, dus ben blij dat bokt het land niet regeert.

We zijn te kortzichtig. Voor de meeste is er maar één mening de juiste, terwijl dat helemaal niet kan.

Hoorde enkel vanochtend nog een stukje dat veel mensen niet durfde te zeggen dat ze op wilders gingen stemmen, bang om als iemand die discrimineerd bestempeld te worden. Dat vond ik echt triest. Vrijheids van meningsuiting.

Als er enkel al over allochtonen gepraat wordt ben je ineens discriminerend bezig. :?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:55

Dat discriminatie geblaat loos? Nee juist BIZAR dat ie discrimineert terwijl ie een buitenlandse vrouw heeft..

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:55

Krips schreef:
Over Halsema. Wat ontzetttttend flauw zeg, kinderachtig sorry. Maar heeft Halsema ooit verkondigd dat we allemaal terug moesten naar oertijd en niet meer vliegen, autorijden en alle apparaten weggooien? Nee absoluut niet. We moeten er alleen verantwoordelijk mee omgaan en zo min mogelijk belastend zijn wanneer wij energie gebruiken. Duurzaamheid.

Ja, maar zonder geld kom je er niet en halsema heeft niet zo'n sterk plan ten opzichte van de economie want die zet het millieu voorop.. (zover zij denkt, want sommige onderzoeken spreken elkaar bijzonder hard tegen en lijkt het meer op het millieu als melkkoe)

Ik ben voor de natuur hoor en ook voor duurzaamheid, maar wel op een manier dat het millieu hier ook echt wat aan heeft.
Als voorbeeld: de windmolens draaien op subsidie ipv wind zoals rutte al zo mooi had geformuleerd.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:56

Nicolletje: Maar de keuze voor Obama vind ik ook logisch. Dus wat wil ze uitstralen? Iemand die puur en alleen voor het milieu staat of ook iemand die staat voor internationale samenwerking en verantwoordelijkheid over de wereld?

RoodZonnetje

Rebeccatjuh schreef:
Ik gok dat Wilders zelf genoeg centen heeft om haar in haar levensonderhoud te kunnen voorzien, en tada! Dan was ze wel binnengekomen.

Maar daar gaat het hem niet om, het gaat hem er om dat ALLE niet-westerse allochtonen niet meer naar Nederland mogen komen.

Ariebombarie

ik weet niet of het al genoemd is, 48 paginas bijlezen is me iets teveel van het goeie... maareh... die wilders is toch voor 1 paspoort per inwoner van nederland? maar zelf heeft hij er 2! een nederlands en een israelisch paspoort..............

RoodZonnetje

ladylay schreef:

Mja en dat toont exact hoe hypocriet hij is.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:57

Kimbaie schreef:
Ik denk dat hier heel makkelijk het record verbroken wordt om binnen zo'n kort mogelijke tijd 500 pagina's vol te ouwehoeren :+ , want dit is echt een eindeloze discusie waar men met modder blijft gooien. Waarin niemand zijn ogen een keer zou openen voor wat de ander nou zegt. Niemand zal water bij de wijn doen.

Gelukkig is het in de politiek wel anders, dus ben blij dat bokt het land niet regeert.

We zijn te kortzichtig. Voor de meeste is er maar één mening de juiste, terwijl dat helemaal niet kan.

Hoorde enkel vanochtend nog een stukje dat veel mensen niet durfde te zeggen dat ze op wilders gingen stemmen, bang om als iemand die discrimineerd bestempeld te worden. Dat vond ik echt triest. Vrijheids van meningsuiting.

Als er enkel al over allochtonen gepraat wordt ben je ineens discriminerend bezig. :?

Idd.

En Wilders discrimineert ? Omdat hij punten aanhaald wat feiten zijn ? Wauw ! Bizarre gedachtegang.

Citaat:
hij heeft zelf een buitenlandse vrouw en heeft meerdere malen gezegd niets tegen allochtonen te hebben, maar tegen allochtonen die de boel verzieken. (en helaas is daar een heel groot deel moslim van, zie cijfers die een aantal pagina's terug al genoemd zijn.)

RoodZonnetje

Kimbaie schreef:

Dan volg jij een andere discussie dan ik :+

superwoman

Heino schreef:
ladylay schreef:

Mja en dat toont exact hoe hypocriet hij is.

of je niet begrijpt waar hij voor staat.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:58

Heino schreef:
Rebeccatjuh schreef:

Maar daar gaat het hem niet om, het gaat hem er om dat ALLE niet-westerse allochtonen niet meer naar Nederland mogen komen.

En dat staat niet in zijn punten !
Maar dat het tijd is om het nu wel dicht te gooien en tijd word om voor het land zelf op te komen, omdat daar nogal wat aan schort.
Niet meer dan gewoon, nationaliteit is positief. Kijk alleen al maar naar de oudere.