joyce2 schreef:Ik vind hem heel eerlijk en open overkomen. Misschien dat niet alles 100% is gegaan zoals hij verteld, want het is inmiddels al jaren geleden, maar hij komt wel met sterke punten!
Wat betreft die groepsverkrachting. Als zij idd een meisje is/was, dat op stoere jongens met tattoo's en goude tanden viel, zichzelf ouder voor deed dan ze was en graag de spanning op zocht (zoals ze zelf heeft gezegd), dan denk ik best dat het een uit de hand gelopen iets kan zijn. Ik heb dit soort dingen zelf ook in mijn omgeving gezien met "vriendinnen", die vielen op de verkeerde types, lokten sex uit en waren toen zo ver gegaan dat ze niet meer terug konden.
tuurlijk moet je altijd nee kunnen zeggen en daarom zijn die jongens waarschijnlijk ook veroordeeld, want het is niet zuiver gegaan, maar ik denk dat Manou aardig in de richting zit.
eens

maar ook dan is het wel verkrachting, niet enkel een uit de hand gelopen iets, hoe stom of naïef een meisje ook is geweest, je moet áltijd terug kunnen krabbelen.