Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Nou nou Wilders. Gefeliciteerd met je overwinning maar wat een taal.
''Ik heb gedebatteerd met Pechtold, Halsema en al dat soort figuren. Het interesseert me helemaal niets.''
Onassa schreef:Toch snap ik dat wel, hij word ook als zijnde een gevaar voor Nederland genoemd en zo meer.
Toekie schreef:Sorry, ik vind het een arrogante houding en zijn taalgebruik neerbuigend. Want idd; wie zit er weer niet bij het slotdebat...? Imo kun je dat niet maken, zeker niet naar je kiezers toe. Wilders is een grote jongen en kan best voor zichzelf opkomen als dat nodig is. Wegblijven komt bij mij zeer zwak over.
Lovely schreef:En al waren het er miljoenen, dan was het de religie van de meerderheid, maar nog steeds zal de islam als geloof de politiek niet bepalen.
Onassa schreef:Hij wil erg graag dat het veiliger wordt op straat, hogere straffen zodat men het misschien wat eerder uit het hoofd laat om de straat onveilig te maken.
Het is toch erg dat je in bepaalde steden van dit land als vrouw zijnde niet meer 's avonds je hondje uit durft te laten.
En dat is niet iets van de laatste tijd.
20 jaar geleden toen ik nog in Rotterdam woonde durfde ik dat ook al niet meer.
En in al die jaren is daar nooit echt wat mee gedaan.
Het beperkt de gemiddelde Nederlander daarmee in bewegings vrijheid.
Dat is al die jaren maar getollereerd en het enige wat je dan kan doen is daar krachtig tegen op treden.
Al die jaren van regeren is er ook maar niet 1 die daar echt daadkrachtig wat aan heeft durven te doen.
En nu iemand dat wel wil doen, dat kan ik geen gevaar voor Nederland noemen, maar iemand die zijn nek eens uit durft te steken.
Angela_ schreef:Nou, nou dat is ook wel erg overdreven zeg!
sjonnie48 schreef:Angela_ schreef:Nou, nou dat is ook wel erg overdreven zeg!
ik neem aan dat dat op mij slaat ? in dat geval , ik heb op kanaaleiland en hoograven Utrecht gewoond , en jij ?
hiermee wil ik zeggen dat ik weet waar ik over praat , Geert heeft trouwens ook op kanaaleiland gewoond , en niet in Wassenaar of Blaricum , dus ook hij kent de feiten .
Dus ga het nou niet over overdrijven hebben , want ik verzin de gruwels die ik , mijn ouders en ook mijn kinderen daar hadden niet !!!!!!!!!
Trouwens op Hoograven mocht de politie de wijk niet eens meer in , dan werden hun auto's gesloopt en als ze uitstapten [ wat ze trouwens niet durfden ] hun ook , niet verzonnen hoor !!!!!!