Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:58

Als ik doe wat jullie doen ben ik niet aardig meer en is het oneerlijk en kinderachtig enz.
Weet je ook hoe het is.
Lees even terug en jullie reacties...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:02

Polaris schreef:
MamboBeach schreef:
Meisje, ik heb je leeftijd gezien, laat maar! _O- :') :evaw:

Je rekent mij nu af op mijn leeftijd, en niet eens op wat ik te zeggen heb?
Goed. Ik kan hierop ook wel met allerlei kinderachtige smileys gaan reageren, maar daar voel ik me toch te volwassen voor.

Dit is een volwassen opmerking? Nu spreek je jezelf toch tegen...
Polaris schreef:
Nee achter Wilders aanlopen getuigt van een sterke mening wil je zeggen _O-

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:10

en wat ik ook nog wil toevoegen..

als al die 'straatmarokkaantjes' (jullie weten wat ik bedoel, marokkanen noemen ze zelf ook zo) zich allemaal gingen verdiepen in hun geloof, en er naar zouden gaan handelen. zou het een heel stuk aangenamer worden hoor. de islam is geen gevaar, het verlies van normen en waarden is het gevaar. en dat is juist een aspect wat de Islam in zijn compleetheid meegeeft. normen en waarden, menselijkheid

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:33

MamboBeach schreef:
Dit is een volwassen opmerking? Nu spreek je jezelf toch tegen...
Polaris schreef:
Nee achter Wilders aanlopen getuigt van een sterke mening wil je zeggen _O-

Het komt nog niet eens in de buurt van die kinderachtige opmerking van jou over mijn leeftijd, om nog maar te zwijgen over jóuw smileygebruik.
Je weet helemaal niet wat mijn achtergrond is en vooropleiding.

Ga eerst maar eens inhoudelijk in op mijn posts, in plaats van ongefundeerd dingen te roepen.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:34

Mijn stem heeft íe!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:54

Sieppus schreef:
Mijn stem heeft íe!

Leg eens uit waarom???

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:02

sarabande schreef:
Sieppus schreef:
Mijn stem heeft íe!

Leg eens uit waarom???

Allereerst ben ik een nationalist, dus geen rasicst! Hij kan wel eens een beetje raar uit de hoek komen, maar hij schud de mensen wel wakker. Kijk eens wat hij al wel niet aan het daglicht heeft gesteld.
Hij is voor vrijheid van meningsuiting. Hier in Nederland pleit men hier voor, maar dit komt steeds vaker in het gedrang.
Ik vind het een goede vent.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:06

Hij schudt niks wakker hij probeert Pim te imiteren. Hij is voor vrijheid van meningsuiting, maar dan voornamelijk zijn eigen mening. Hij pleegt erg woedend en denigrerend over andermans meningen te oordelen.

Nou ja een goede vent is helemaal je eigen keuze, de een houdt van spinnen de ander van slangen en de volgende van paarden, dat is eigen smaak :D

De Nazi's waren ook nationalisten, is nogal een enge term, Geert wil er iig niets van weten.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:09

sarabande schreef:
Hij schudt niks wakker hij probeert Pim te imiteren. Hij is voor vrijheid van meningsuiting, maar dan voornamelijk zijn eigen mening. Hij pleegt erg woedend en denigrerend over andermans meningen te oordelen.

Nou ja een goede vent is helemaal je eigen keuze, de een houdt van spinnen de ander van slangen en de volgende van paarden, dat is eigen smaak :D

De Nazi's waren ook nationalisten, is nogal een enge term, Geert wil er iig niets van weten.

Kijk en dit is nu de vrijheid van meningsuiting, ik vind hem geweldig en jij niet. En ik vind je nog steeds lief.
Is niet eng hoor, een rasicst is enger. Ik kan met iedereen door een deur....

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:11

Zelfs vrijheid van smaak, ik moet er niet aan denken, maar jij mag hem natuurlijk adoreren :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:21

Sieppus
Een nationalist doet aan eigen volksverheerlijking ten koste van andere. Ook vergroten zij de fouten van andere en bagatelliseren de fouten van hun eigen natie/volk.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:21

Citaat:
Hij is voor vrijheid van meningsuiting
.

Oh zeker, vooral als het de zijne is. Ben je het niet met zijn visie eens dan krijg je teksten zoals hierboven aangehaald (hoe hij reageerde op de uitspraken van werkgevers/CDA).. en dan roept hij ogenblikkelijk dat hij gedemoniseerd wordt. Maar ondertussen wel allerlei onwaarheden over groeperingen in onze samenleving opkloppen? What you give is what you get.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:58

Brainless schreef:
Hier vlakbij op het pleintje stond vaak een groepje Marokkaanse jongens te kletsen. Als ze 's avonds laat een keertje hun scooter lieten lopen en je zei daar wat van deden ze hem netjes uit.
Nooit problemen gehad met die jongeren (ook de buren niet) totdat er een groepje Hollandse jongeren ruzie kwam maken.
Het was zogenaamd hun plekje en de Marokkaanse jongens moesten maar oprotten (terug naar hun eigen land, en niet ons land vervuilen). Dat gescheld was duidelijk te horen door ons hofje heen.
Buren van verderop wilde hier wat van zeggen en werden ook uitgescholden.
Zij hebben toen de politie gebeld en wat scherts onze verbazing dat later in ons plaatselijke krantje stond: Marokkaanse jongeren opgepakt wegens overlast!!
Wij hebben nog gebeld met de politie, maar die wilde ons niet (meer) aanhoren, en volgens hun was het makkelijker om de Marokkaanse jongeren weg te sturen dan de Nederlandse.

Later hebben we veel overlast van deze groep gehad (die natuurlijk nu op dat plekje stonden), er is ook een paar keer politie bij geweest en nu mogen ze hier niet meer samenscholen. Maar daar heeft (natuurlijk) nooit iets van in de krant gestaan.

nou................ dat zet je wel even aan het denken, want ik kan me heel goed voorstellen dat dit zo gegaan zou kunnen zijn.........

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:39

sjonnie48 schreef:
haha Wilders maakt mij niet bang , ik heb tussen de marokanen in gewoond en die maakten mij bang , en vooral mijn kinderen , als ze met een zak knikkers naar buiten gingen , kwamen ze huilend en zonder knikkers weer terug of fietsje afgepakt , of zelfs kleren afgepakt , als je destijds toen er nog telefooncellen in de wijk stonden , die elke week kapot werden geslagen , ging bellen en je fiets of scooter stond naast de cel , was de kans klein dat ie nog van jou was als uitgebeld was.
Op het pleintje voor onze deur , voetbalden de marokaantjes die jullie zo schattig vinden , met kikkers en egels , en nee sjonnie overdrijft niet en als er een hollands meisje door de straat liep werd ze op zeker uitgescholden voor h o e r.

Sorry, maar ik vind dit een slecht voorbeeld. Alsof de autochtone jeugd dit niet doet... Dat doen ze nl. wel en 30 jaar geleden ook al.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:43

KiWiKo schreef:
nou................ dat zet je wel even aan het denken, want ik kan me heel goed voorstellen dat dit zo gegaan zou kunnen zijn.........

Sja ik geloofde het ook niet. Onze buurman, net als iedereen in dat straatje een zeer hardwerkende kleine ondernemer die veel meer uren maakte dan menig politieman/vrouw werd echt getreitert.
Zelfs zijn koelcellen werden uitgezet door die hufter, maar de politie stak geen poot uit zelfs niet toen hij inelkaar geslagen was.
Nu was de mentaliteit van individuele politiemensen me hier op Bolt ook al duidelijk geworden, maar dit ging toch ver.
Buurman wilde er geen zaak van maken, dacht ondanks dokters rapport en getuigenverklaringen toch niet dat hij zou winnen, hij is naar een ander bedrijfspand verhuist.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:13

Sieppus schreef:
Kijk eens wat hij al wel niet aan het daglicht heeft gesteld.

Wat dan?

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:18

Ik ben heel erg blij dat ik in een democratisch land als Nederland woon, waar ook mensen als Wilders hun mond open mogen doen.
De meeste (alle) islamitische landen kennen geen democratie, daar kan je misschien nog wel stemmen, maar dan wel op de door de regering aangewezen partij. Dan toch liever een PVV, waarop je niet hoeft te stemmen, maar dat wel mag zonder dat je bang hoeft te zijn voor maatregelen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:24

MamboBeach schreef:

Word jij er niet moe van om constant op die manier te discussie te stoppen en vervolgens de ander te verwijten van kinderachtig gedrag?
En het is niet dat ik anti wilders ben dus daarop kan je het niet steken.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:46

Betteke schreef:
Ik ben heel erg blij dat ik in een democratisch land als Nederland woon, waar ook mensen als Wilders hun mond open mogen doen.
De meeste (alle) islamitische landen kennen geen democratie, daar kan je misschien nog wel stemmen, maar dan wel op de door de regering aangewezen partij. Dan toch liever een PVV, waarop je niet hoeft te stemmen, maar dat wel mag zonder dat je bang hoeft te zijn voor maatregelen.

Leuke insteek! Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt dat hij (tot dusver) ongestraft een bevolkingsgroep uit wil sluiten. Daar is niets democratisch aan (al kan hij zijn plannen natuurlijk niet verwezenlijken als hij niet in de regering zit en stel dat hij in de regering komt, moet hij toch compromissen sluiten, maar goed) toch?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:52

pharagirlke schreef:
MamboBeach schreef:

Word jij er niet moe van om constant op die manier te discussie te stoppen en vervolgens de ander te verwijten van kinderachtig gedrag?
En het is niet dat ik anti wilders ben dus daarop kan je het niet steken.

Constant? Vertel!
Maar je hebt nog niet begrepen waar het over gaat maar ook dat maakt niet uit hoor...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:54

Constant alsin elke keer als iemand jonger dan jou tegen je in gaat. :+

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:55

dat noemen we wederzijds onbegrip geloof ik :)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:56

Brainless schreef:
Hier vlakbij op het pleintje stond vaak een groepje Marokkaanse jongens te kletsen. Als ze 's avonds laat een keertje hun scooter lieten lopen en je zei daar wat van deden ze hem netjes uit.
Nooit problemen gehad met die jongeren (ook de buren niet) totdat er een groepje Hollandse jongeren ruzie kwam maken.
Het was zogenaamd hun plekje en de Marokkaanse jongens moesten maar oprotten (terug naar hun eigen land, en niet ons land vervuilen). Dat gescheld was duidelijk te horen door ons hofje heen.
Buren van verderop wilde hier wat van zeggen en werden ook uitgescholden.
Zij hebben toen de politie gebeld en wat scherts onze verbazing dat later in ons plaatselijke krantje stond: Marokkaanse jongeren opgepakt wegens overlast!!
Wij hebben nog gebeld met de politie, maar die wilde ons niet (meer) aanhoren, en volgens hun was het makkelijker om de Marokkaanse jongeren weg te sturen dan de Nederlandse.

Later hebben we veel overlast van deze groep gehad (die natuurlijk nu op dat plekje stonden), er is ook een paar keer politie bij geweest en nu mogen ze hier niet meer samenscholen. Maar daar heeft (natuurlijk) nooit iets van in de krant gestaan.

Dit is natuurlijk heel ernstig. Wat mij betreft, moet dat soort tuig keihard aangepakt worden. Dat dat niet gebeurt, geeft mensen als Wilders de kans om maar heel simpel de schuld aan de Islam te geven.

Ik zou zeggen; wás dit tuig maar serieus moslim. Want dit soort gedrag is in de islam bepaald niet halal....

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:57

pharagirlke schreef:
Constant alsin elke keer als iemand jonger dan jou tegen je in gaat. :+

Mensen van 20 kunnen per definitie gewoon niet met goede argumenten komen blijkbaar :)*
Tenminste, ik heb haar nog niet serieus op mijn argumenten in zien gaan, dus misschien is ze het wel gewoon met me eens.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 22:08

Als er hier al zoveel problemen worden gemaakt over leeftijd.. Kom ik aan met m'n 13 jarige...

Ik vraag me inderdaad af wáár gaat Meneer Wilders eindigen?
Niemand weet dat, dus niemand kan dáár zobiso al over oordelen.
Wél vind ik dat er hier typische "bokt" reactie's voorkomen, wat discussies zoals deze weer verpesten.
Het is nogal moeilijk om een anders mening te respecteren zeg maar...
Ik ben het deels eens met wilders, Deels niet..
De manier hoe hij het brengt staat me niet aan, En dat filmpje al helemaal niet. ik vind dat we prima met elkaar samen kunnen moeten leven, Wél vind ik hem gelijk hebben, Met zijn woorden "
Tel eens hoeveel Moskee's hier staan in Nederland, Om elke hoek staat er haast een! Maar waar in vredesnaam zien jullie een Kerk in Turkije staan? Een Christelijke kerk? "

Nou iig zoiets.
Ik ben het volledig met hem eens in dat Opzicht.
Maar ik ben niet zo'n exstreme..
En het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen:
Nou ik hou me er buiten, De rest van de wereld lost het wel op.
Maar eenmaal daarna krijgt iedereen er invloed op. En dát is het hele probleem.
Want je kunt je er niet voor terug trekken, het is Overál te vinden!
Op het nieuws, de Radio, TV, etc. etc. Echt overal.
En hij moet maar weer eens iets nieuws hebben gevonden.
Als Meneer wilders het op een vriendelijkere toon had gebracht, Was het echt niet zo Populair geweest.
En Geloof en Wetten zijn heel tegenstrijdig.
En het is wel goed van Meneer Wilders dat hij een harde ondertoon heeft, Omdat hij de mensen de Doppen eens los wil trekken, En daar geef ik hem groot gelijk in! ;)
Maar wel blijft het moeilijk om als 13 jarige nou precies te zeggen, Wat wilders precies met jou doet.... :) :+