Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polaris schreef:MamboBeach schreef:Meisje, ik heb je leeftijd gezien, laat maar!![]()
![]()
Je rekent mij nu af op mijn leeftijd, en niet eens op wat ik te zeggen heb?
Goed. Ik kan hierop ook wel met allerlei kinderachtige smileys gaan reageren, maar daar voel ik me toch te volwassen voor.
Polaris schreef:Nee achter Wilders aanlopen getuigt van een sterke mening wil je zeggen
MamboBeach schreef:Dit is een volwassen opmerking? Nu spreek je jezelf toch tegen...Polaris schreef:Nee achter Wilders aanlopen getuigt van een sterke mening wil je zeggen
sarabande schreef:Sieppus schreef:Mijn stem heeft íe!
Leg eens uit waarom???
sarabande schreef:Hij schudt niks wakker hij probeert Pim te imiteren. Hij is voor vrijheid van meningsuiting, maar dan voornamelijk zijn eigen mening. Hij pleegt erg woedend en denigrerend over andermans meningen te oordelen.
Nou ja een goede vent is helemaal je eigen keuze, de een houdt van spinnen de ander van slangen en de volgende van paarden, dat is eigen smaak![]()
De Nazi's waren ook nationalisten, is nogal een enge term, Geert wil er iig niets van weten.
.Citaat:Hij is voor vrijheid van meningsuiting
Brainless schreef:Hier vlakbij op het pleintje stond vaak een groepje Marokkaanse jongens te kletsen. Als ze 's avonds laat een keertje hun scooter lieten lopen en je zei daar wat van deden ze hem netjes uit.
Nooit problemen gehad met die jongeren (ook de buren niet) totdat er een groepje Hollandse jongeren ruzie kwam maken.
Het was zogenaamd hun plekje en de Marokkaanse jongens moesten maar oprotten (terug naar hun eigen land, en niet ons land vervuilen). Dat gescheld was duidelijk te horen door ons hofje heen.
Buren van verderop wilde hier wat van zeggen en werden ook uitgescholden.
Zij hebben toen de politie gebeld en wat scherts onze verbazing dat later in ons plaatselijke krantje stond: Marokkaanse jongeren opgepakt wegens overlast!!
Wij hebben nog gebeld met de politie, maar die wilde ons niet (meer) aanhoren, en volgens hun was het makkelijker om de Marokkaanse jongeren weg te sturen dan de Nederlandse.
Later hebben we veel overlast van deze groep gehad (die natuurlijk nu op dat plekje stonden), er is ook een paar keer politie bij geweest en nu mogen ze hier niet meer samenscholen. Maar daar heeft (natuurlijk) nooit iets van in de krant gestaan.
sjonnie48 schreef:haha Wilders maakt mij niet bang , ik heb tussen de marokanen in gewoond en die maakten mij bang , en vooral mijn kinderen , als ze met een zak knikkers naar buiten gingen , kwamen ze huilend en zonder knikkers weer terug of fietsje afgepakt , of zelfs kleren afgepakt , als je destijds toen er nog telefooncellen in de wijk stonden , die elke week kapot werden geslagen , ging bellen en je fiets of scooter stond naast de cel , was de kans klein dat ie nog van jou was als uitgebeld was.
Op het pleintje voor onze deur , voetbalden de marokaantjes die jullie zo schattig vinden , met kikkers en egels , en nee sjonnie overdrijft niet en als er een hollands meisje door de straat liep werd ze op zeker uitgescholden voor h o e r.
KiWiKo schreef:nou................ dat zet je wel even aan het denken, want ik kan me heel goed voorstellen dat dit zo gegaan zou kunnen zijn.........
Betteke schreef:Ik ben heel erg blij dat ik in een democratisch land als Nederland woon, waar ook mensen als Wilders hun mond open mogen doen.
De meeste (alle) islamitische landen kennen geen democratie, daar kan je misschien nog wel stemmen, maar dan wel op de door de regering aangewezen partij. Dan toch liever een PVV, waarop je niet hoeft te stemmen, maar dat wel mag zonder dat je bang hoeft te zijn voor maatregelen.
pharagirlke schreef:MamboBeach schreef:Meisje, ik heb je leeftijd gezien, laat maar!![]()
![]()
Word jij er niet moe van om constant op die manier te discussie te stoppen en vervolgens de ander te verwijten van kinderachtig gedrag?
En het is niet dat ik anti wilders ben dus daarop kan je het niet steken.
Brainless schreef:Hier vlakbij op het pleintje stond vaak een groepje Marokkaanse jongens te kletsen. Als ze 's avonds laat een keertje hun scooter lieten lopen en je zei daar wat van deden ze hem netjes uit.
Nooit problemen gehad met die jongeren (ook de buren niet) totdat er een groepje Hollandse jongeren ruzie kwam maken.
Het was zogenaamd hun plekje en de Marokkaanse jongens moesten maar oprotten (terug naar hun eigen land, en niet ons land vervuilen). Dat gescheld was duidelijk te horen door ons hofje heen.
Buren van verderop wilde hier wat van zeggen en werden ook uitgescholden.
Zij hebben toen de politie gebeld en wat scherts onze verbazing dat later in ons plaatselijke krantje stond: Marokkaanse jongeren opgepakt wegens overlast!!
Wij hebben nog gebeld met de politie, maar die wilde ons niet (meer) aanhoren, en volgens hun was het makkelijker om de Marokkaanse jongeren weg te sturen dan de Nederlandse.
Later hebben we veel overlast van deze groep gehad (die natuurlijk nu op dat plekje stonden), er is ook een paar keer politie bij geweest en nu mogen ze hier niet meer samenscholen. Maar daar heeft (natuurlijk) nooit iets van in de krant gestaan.