Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat stem jij? (schaduwverkiezing)

CDA
52 (6%)
PvdA
66 (7%)
VVD
73 (8%)
GroenLinks
99 (11%)
SP
116 (13%)
Christenunie/SGP (zijn samen)
20 (2%)
D66
56 (6%)
Newropians
6 (0%)
Europa voordelig & duurzaam
3 (0%)
Solidara
4 (0%)
Partij voor de Dieren
173 (20%)
De Groenen
9 (1%)
PVV
160 (19%)
Libdem
2 (0%)

Totaal aantal stemmen: 839

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:34

SecretLIN schreef:
Limamambo het feit dat wilders alleen doelt op de criminele marokkanen en nederlanders gaat er bij sommige mensen gewoon niet in ;) die willen het perse houden dat hij het over alle marokkanen heeft :)

Misschien even de citaten hier of op de website van de PVV lezen. Of die geweldige fim Fitna eens goed bekijken.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:36

LimaMambo schreef:
lies schreef:
Ja, dat is mijn mening en je hoeft niet met mij in discussie te gaan hoor. Daar was ik niet op uit, een Wilders stemmer is er meestal eentje met een tunnelvisie die toch niet wil luisteren naar argumenten van anderen. "De citaten zijn van de krant".. Sure. Weet je eigenlijk wel wat een citaat is?
JouW mening is me compleet duidelijk. Is ook niet zo ingewikkeld.

ja want ik ben natuurlijk hartstikke dom.. :+ olie olie olie dom

heb een IQ van 136.. maar dat zegt natuurlijk niks.. ben natuurlijk hartstikke dom :+

kom op zeg.. wat een manier van discusieren zeg.. heb getemt op je opmerking!

Discusieren?
De BNN IQ test is niet erg betrouwbaar hoor :*

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:36

lies schreef:
Haha, wat een zwak verweer LimaMambo. En nu ben ik ook al laag. Ik zal me nog iets verder verlagen tot niveau Wilders;

Ik zal er wel een OW voor krijgen, maar zeg het toch; Het is jammer dat er zoveel domme mensen in Nederland wonen. 90% van de Wilders stemmers zijn gewoon ronduit oliedom. Ze hebben het niet begrepen.
Ik ken er een aantal persoonlijk (hoewel ik liever geen vrienden heb met dergelijke achterlijke ideeën) en de enige reden waarom ze op Wilders stemmen is omdat ze last hebben van die 'vieze buitenlanders'. Ontken zoveel als je wilt, als Wilders stemmer, dit is MIJN mening over de gemiddelde Wilders stemmer :)

Haha over een lage opmerking gesproken moet je je eigen bericht eens terug lezen ;) hoezo wie is er nou dom? omdat je het niet met de uitspraken van wilders eens bent zijn alle mensen die het er wel mee eens zijn oliedom? hmm jammer dat je hiermee een heel groot deel van de bevolking aanspreekt :)

Achterlijke ideeen? haha dus jij hebt achterlijke vrienden? weten die dat ook al dat je zo over ze denkt of blijf je lekker achterbaks :)

Hahaha sorry lig hier in een deuk over jouw idiote uitspraken en dan noem je iemand anders met een zwak weerwoord? nee dit is Sterk joh :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:37

sarabande schreef:
SecretLIN schreef:
Limamambo het feit dat wilders alleen doelt op de criminele marokkanen en nederlanders gaat er bij sommige mensen gewoon niet in ;) die willen het perse houden dat hij het over alle marokkanen heeft :)

Misschien even de citaten hier of op de website van de PVV lezen. Of die geweldige fim Fitna eens goed bekijken.

Uhm die film heb ik gezien is niets van gelogen toch?
kijk eens goed zijn allemaal beelden die in het nieuws zijn geweest! doe toch eens je oogkleppen af!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:38

[Ja, dat is mijn mening en je hoeft niet met mij in discussie te gaan hoor. Daar was ik niet op uit, een Wilders stemmer is er meestal eentje met een tunnelvisie die toch niet wil luisteren naar argumenten van anderen. "De citaten zijn van de krant".. Sure. Weet je eigenlijk wel wat een citaat is?
[/quote]

ja want ik ben natuurlijk hartstikke dom.. :+ olie olie olie dom

heb een IQ van 136.. maar dat zegt natuurlijk niks.. ben natuurlijk hartstikke dom :+

kom op zeg.. wat een manier van discusieren zeg.. heb getemt op je opmerking![/quote]

Discusieren?
De BNN IQ test is niet erg betrouwbaar hoor :*[/quote]

vind het erg laag om er inderdaad spelfouten uit te halen maar goed kleine kinderen reageren vaak ook zo he als ze hun gelijk niet kunnen krijgen als iemand anders een andere mening heeft dan hun

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:39

Ik schrijf toch, dat ik me zal verlagen tot Wilders' niveau? Dat het laag is, weet ik wel. Ik dacht dat ik misschien iets beter tot sommigen zou doordringen wanneer ik dezelfde taal als Wilders zou spreken.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:42

lies schreef:
Ja, dat is mijn mening en je hoeft niet met mij in discussie te gaan hoor. Daar was ik niet op uit, een Wilders stemmer is er meestal eentje met een tunnelvisie die toch niet wil luisteren naar argumenten van anderen. "De citaten zijn van de krant".. Sure. Weet je eigenlijk wel wat een citaat is?

Nou je bent wel duidelijk uit op een discussie en je wilt PERSE je gelijk hebben is het niet?

Vind het erg triets van je om Limamambo persoonlijk steeds aan te vallen

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:43

lies schreef:
Ik schrijf toch, dat ik me zal verlagen tot Wilders' niveau? Dat het laag is, weet ik wel. Ik dacht dat ik misschien iets beter tot sommigen zou doordringen wanneer ik dezelfde taal als Wilders zou spreken.

haha je verlaagt je niet tot Wilders niveau hoor ;) je laat nu gewoon zien hoe je zelf bent ;) wilders heeft heel wat meer klasse dan jou en zoveel klasse als hij heeft zou jij nooit kunnen krijgen, leg je daar maar eens bij neer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:46

Doe mij maar eens een aantal citaten van meneer Wilders waaruit duidelijk blijkt dat hij niets heeft tegen de Islam en dat hij het alleen over criminelen heeft.
SecretLIN schreef:
Dank je ik als echte Wildersaanhang ben er reuze blij mee
Yamcha schreef:
Jij hebt iig heel goed naar Wilders geluisterd!

Compliment, hoor!

Dank je ik als echte Wildersaanhang ben er reuze blij mee :D

Mooi zo, dat was de bedoeling :j
sarabande schreef:
SecretLIN schreef:

Daarom ben ik zooooo benieuwd naar citaten van Wilders waaruit blijkt dat hij het alleen over criminaliteit heeft......
SecretLIN schreef:
haha je verlaagt je niet tot Wilders niveau hoor je laat nu gewoon zien hoe je zelf bent wilders heeft heel wat meer klasse dan jou en zoveel klasse als hij heeft zou jij nooit kunnen krijgen, leg je daar maar eens bij neer :)

Wilders heeft geen klasse, is niks anders als een ordinaire schreeuwer, die niet inhoudelijk op een vraag in kan gaan, en nooit geleerd heeft mensen uit te laten praten.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:47

Leg de citaten van Wilders maar eens naast mijn berichten. Ik kom er nog aardig goed vanaf. Wilders is ook zo'n drammer om zijn gelijk te krijgen. Maar goed, nutteloos eigenlijk om hier verder te typen. Je wilt toch alleen lezen wat jou het beste uitkomt. Over die citaten worden geen uitspraken gedaan door de Wilders stemmers, behalve dan dat de krant ze verzonnen heeft..

SecretLIN

Re: Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:52

hahaha prima joh :D

wilders heeft genoeg klasse anders hoor ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:55

SecretLIN schreef:

:') _O-

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:58

Als hij enig klasse heeft weet hij dat wel heel goed te verbergen.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:00

SecretLIN schreef:

En waarom is Wilders volgens jou een stijlvolle man?

Ik heb aangegeven waarom ik vind dat hij geen klasse heeft, maar ben benieuwd naar jouw argumenten.
joopie7 schreef:
Als hij enig klasse heeft weet hij dat wel heel goed te verbergen.. :\

Dan heeft Hollywood een groot talent gemist ;(

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:00

SecretLIN schreef:

Je kijkt zeker nooit naar kamer debatten???

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:01

Mercedes E-Klasse?

Hoe dan ook, laat Wilders maar de grootste worden in 2011. Laat hem dan gelijk ook maar regeren en dan zullen we zien wat Wilders wil doen aan al die problemen. Ik gok en hoop dat het record van kortst zittende kabinet na de 2e WO (Balkenende I dankzij de LPF) wordt verbroken! En hoop daarbij dan dat het dan eens duidelijk wordt voor al die duizenden stemmers dat er meer nodig is, om een land te besturen dan alleen wat populistisch geschreeuw.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:03

uitspraken Wilders.
"Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen"

"Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien."

Zullen we ook maar in de Bijbel scheuren dan?

"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".

"Ik wil discrimineren."

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:06

sarabande schreef:
SecretLIN schreef:

Je kijkt zeker nooit naar kamer debatten???

Je haalt me de woorden uit de mond. Het enige wat Wilders kan is zijn woorden schreeuwen, opleggen e.d. En andere mensen die daadwerkelijk argumenten geven achter hun standpunten niet uit laten praten.

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:08

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:09

Wat een klasbak he :+:

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:10

OOeee heeerlijk wat een klasse :D :*

:r

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:10

Overigens vind ik de 1e haal van Femke Halsema erg goed. Daarna ook nog trouwens.
Hoe laag ga je zinken als je het verhaal van een verkrachte vrouw gaat gebruiken om jezelf beter te maken en de hemel in te prijzen.. :r Ik walg erg letterlijk van. Wat een gigantisch smerige vlerk is het :r

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:15

Ja helemaal als je bedenkt dat het geen enkele toegevoegde waarde heeft, Wilders slaat de plank volledig mis. Dit gaat over een verkrachting in Afganistan, en dan begint hij vervolgens te zeiken over het moreel verval in Nederland? Alsof er iemand is in Nederland die verkrachting goedpraat! Dat de vrouw inkwestie dat zelf doet is haar goed recht, maar echt geen indicatie voor de rest van de Nederlandse samenleving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:17

Ik zal voor de gein eens op die uitspraken reageren:
Geert Wilders schreef:
"Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen"

U kunt en mag een mens zijn tradities en gewoontes niet ontzeggen zolang ze niet in strijd zijn met de grondwet, en de universele rechten van de mens. Cultuur, tradities en gewoontes zijn dingen waar allochtonen net zo veel recht op hebben als wij.
Geert Wilders schreef:
"Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien."

Dit is imo discrimatie op grond van godsdienst, en strafbaar.
Geert Wilders schreef:
"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".

Dat is nu eenmaal de geschiedenis van Nederland, Nederland is altijd een immigratieland geweest, en is altijd multicutureel geweest. Denk ook aan Surinamers, Indonesiërs, Chinezen. Waarom is dat opeens verkeerd als het om Moslims gaat? Jammer om de kans om ons te verrijken niet aan te grijpen.
Er zitten overal mensen die niet oorspronkelijk uit Nederland komen, ik zie het probleem niet.
Geert Wilders schreef:
"Ik wil discrimineren."

Als u daarvan dan ook de consequenties draagt, en de slachtoffers schadeloos stelt, en de straf ondergaat die daarbij hoort, vind ik het prima.
Geert Wilders schreef:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten."

Zo'n uitspraak komt me akelig bekend voor, vooral als ik het woord migranten vervang door Joden, en Nederland door Duitsland.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:20

Volgens mij was die journaliste een Belgische en ze was aardig kwaad op Wilders dat hij haar ook nog eens misbruikte zonder het respect dat de eerste misbruiker wel getoond had