Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aukelizzy schreef:Mijn broer was op zijn werk en hoorde ineens iets buiten, toen hij uit het raam keek zag hij de onderkant van een vleugel van het vliegtuig die vervolgens dus neerstortte. Me broer is meteen naar de telefoon gerend en was een van de eerst die 112 belde. Later spraken ze mensen die op de snelweg reden en die zeiden dat mijn broer en zijn collega's ongelofelijk mazzel hebben gehad. Het vliegtuig daalde zo snel dat hij precies op het gebouw waar mijn broer werkt neer zou stortten, maar toen steeg hij nog een klein beetje waarna hij weer daalde en dus 100 meter verderop neer stortte. Hij ging op ongeveer 30 meter over hun bedrijf heen. Heel onwerkelijk. Mijn broer heeft een aantal filmpjes en foto's gemaakt en die zal ik hier zo snel mogelijk plaatsen.
De oorzaak is natuurlijk nog niet duidelijk, wel vertelde mijn broer dat beide motoren uit waren op het moment dat het vliegtuig bij hun overkwam.
piecon schreef:blokje schreef:Ik ga 17 juli naar Canada vliegen vind het nu wel een beetje spannend. Vond ik zowiezo al ik heb nog NOOIT eerder gevlogen
Het gaat veel vaker goed dan fout hoor!! Don't worry
LittleLisa schreef:Ik vond op Nederland 1 die journaliste echt respectloos,vrouw helemaal bang,huilend,gaan ze vragen,wie ze zijn verloren,beetje grof,en ik vond het niet toepasselijk dat ze maar door bleef gaan.Vreselijk.
Menino schreef:Overigens is iets meer dan 2 weken geleden in Canada een vliegtuig op gelijke wijze naar beneden gekomenDaar waren 44 doden...
Raar dat je daar niets over hoort opzich..