pien_2010 schreef:Snap ik ook goed. En inderdaad kun je daar alleen maar zelf uit gaan komen.
Vorige keer heb ik tactisch gestemd. Ik was en ben een grote bewondering van Kaag, gezien haar internationale diplomatieke carrière. Ik volg sommige vrouwen die het gewoon goed doen.
Dus toen zij naar Nederland kwam viel ik zowat van mijn stoel. Wouw..zo groot komt naar Nederland? Als dat maar goed gaat. Ik, en met mij ook vriendinnen van mij hebben heel bewust op haar gestemd.
Ik ga nu geen analyse houden over het how en wat van het niet goed landen van Kaag in Nederland.
Komt nu de vraag, heb ik er spijt van?
NEEN!!!!
Ik denk als ik het niet gedaan had, zou ik me er rotter onder voelen.
Voor het eerst stonden er veel vrouwen op de trappen.
Voor het eerst hadden we een minister op VW onderwijs, en een op HBO, MBo en Lbo onderwijs . Helaas de man op het HBO etc onderwijs is halverwege op moeten stappen wegens grens overschreidend gedrag, maar hij was wel een man van het volk.
Ik heb Kaag alle kansen gegeven,ook al was ik bang dat de Nl politiek een te kleine arena was voor haar en dat ze Nederland teveel ontgroeid was.
De enorme haar en bagger over haar heen, dat heeft me onaangenaam verrast . Dat vind ik nog steeds vies.
Maar spijt neen.
Dus misschien, moraal van het verhaal, helpt dit verhaal je bij je keuze maken. En geloof me, ik ben enorm verketterd dat ik op die "heks" had gestemd (Woord van onze Wilders...zie eerdere opmerkingen over onveilige politieke bestuurscultuur. ). Maar nog steeds sta ik achter die keuze. .
Volledig eens Pien, ik ben ook een groot bewonderaar van Kaag en stemde ook heel bewust op haar. Ook wel met het idee: Is Nederland hier aan toe? Trekken de mannen dit?
Maar je zou het bijna niet meer hardop durven zeggen, want je wordt gelijk zelf ook als heks weggezet of oliedom.