Benzz schreef:Ik heb geen kinderen, maar wil wel graag dat de kinderen van anderen niet op een gifbelt komen te wonen.
Ik heb dit jaar een uitstapje naar GL gedaan, maar ga de volgende keer gewoon terug naar D66, die werken toch goed samen met elkaar.
Zelf zou ik niet op een partij stemmen die hun programma niet doorrekenen, kan dat soort partijen niet serieus nemen.
Ik heb enorm getwijfeld maar toch weer voor D66 gegaan. Toch vanwege die progressieve basis (en voor mij geldt kennelijk ook dat ik dat belangrijker vind dan de economische punten
, en omdat ze als enige (naast volt) iets willen doen met digitalisering. Dat heeft zó’n enorme impact op levens en dienstverlening, maar lijkt in alle progamma’s echt een vergeten kindje te zijn. Ik heb de eerste vrouw gestemd, niet onderzocht wie het is verder. Vind Rob Jetten integer overkomen. Scheelt ook dat thema’s die voor de andere belangrijk zijn niet spelen voor mij. Heb een azc in de buurt en daar geen last van, ongelofelijk.
@99818… ik weet het nog steeds niet, sorry. Grappig hoe dat werkt en nu snap ik het beter, bij mij werkt het dus totaal anders
de persoon boeit me een stuk minder. Als ik een partij goed vind kijk ik eerder naar het programma dan naar de persoon. Timmermans heeft veel goeds gedaan internationaal met z’n Green Deal, en voor linkse stemmers is klimaat een belangrijk thema. Ik snap de keuze dus wel. Vind zelf zonde zo zonde dat mensen een goed partijrpgramma laten liggen omdat een persoon ze niet aanspreekt. Alsof er iemand heeft gesolliciteerd, de juiste papieren heeft maar dan wordt afgewezen om persoonlijke redenen. Maarja, zo werkt het bij mij
.