Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 08:39

pmarena schreef:
"Big, beautiful trees. They came to me, with tears in their eyes and said: Sir....... "

The illegal trees are eating our sunlight, millions and millions of them. And they're not even real trees, they're fake trees, but we pay trillions of dollars for them. It's all on Hunter Bidens laptop.

Zoiets?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 08:44

:')
En dan zie je al die ja knikkers om hem heen... Die mensen zitten daar alleen om er zelf beter van te worden.
Laatst bijgewerkt door Ann op 07-03-25 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 08:45

Applaus, staande ovatie.... :r

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 09:11

Jullie Rubio met kruis op zijn voorhoofd gezien?
Zag net een bericht van een Italiaan: "Ik kom uit Italië: het land van de paus. Dit beeld komt ons voor als een still uit een dystopische film".

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 09:14

Ja, dat was voor 'Ash day' geloof ik? Ik dacht bovenstaande ook toen ik de foto zag... Ondertussen wordt de druk verder opgevoerd door de VS. Hufters, want Starlink zal binnenkort ook wel uitgeschakeld worden imo.

https://x.com/OAlexanderDK/status/1897906285527679095

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 09:26

pien_2010 schreef:
Trump medewerkers hebben in het geheim gesproken met de politieke tegenstanders van Zelensky met als doel vroegtijdige verkiezingen te krijgen daar ze er van overtuigd zijn dat Zelensky dan verliest.

Nogmaals als je vriend zich zo opstelt dan heb je geen vijanden meer nodig. Ik vind het echt smerig. Wat verandert er veel in zo'n korte tijd.

https://m.standaard.be/cnt/dmf20250306_ ... =nopaywall
Deden ze dit maar in de US. :x

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 09:48

Veronica2 schreef:
mylittlejoy schreef:
Trump stelt niets nodig te hebben van Canada. Ze hebben nationale parken vol met bomen, dus die kunnen nu gekapt worden om het hout vanuit Canada te vervangen.

Hij heeft het hierbij over 'reharvesting' van bomen, waarbij hij blijkbaar denkt dat je binnen korte tijd hout kan aanvullen oid.
"We have the greatest and fastest growing trees the world has ever seen" Sorry, kon het niet laten :')

Citaat:
"Big, beautiful trees. They came to me, with tears in their eyes and said: Sir....... " Wie doet de volgende zin :=

mylittlejoy schreef:
The illegal trees are eating our sunlight, millions and millions of them. And they're not even real trees, they're fake trees, but we pay trillions of dollars for them. It's all on Hunter Bidens laptop.

Zoiets?

“They’re eating the dogs, the trees that came in, they’re eating the cats. They’re eating the pets of the people that live there, and this is what’s happening in our country, and it’s a shame.”

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:27

Citaat:
Frankrijk neemt de inlichtingensteun aan Oekraïne over van de VS. Het gebruikt daarvoor eigen spionagesatellieten en verkenningsmiddelen.
Na Frankrijk bespreekt ook Duitsland troepen naar Oekraïne te sturen. Rusland waarschuwt dat het geen NAVO-troepen zal tolereren en dat ze het (zien) als een directe oorlogsverklaring aan Rusland.
Citaat:
Andrei Illarionov, een voormalig senior beleidsadviseur van Putin, meldt dat hij het besluit om alle militaire steun aan Oekraïne stop te zetten dat 4 maart werd aangekondigd al op 27 februari te horen kreeg van een ‘high level’ bron bij de Trump-regering. Dit was nog voor het gesprek tussen Zelensky en Trump en Vance in het Witte Huis.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:33

Dit alles is een vooropgezet plan (hinderlaag) van de VS en Rusland. Zelensky kon het sowieso nooit goed doen. Ik vraag me af hoe ver de VS gaat, er gaan al berichten rond dat de VS inlichtingen deelt met Rusland.

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:36

Ann schreef:
Dit alles is een vooropgezet plan van de VS en Rusland. Zelensky kon het sowieso nooit goed doen. Ik vraag me af hoe ver de VS gaat, er gaan al berichten rond dat de VS inlichtingen deelt met Rusland.

Mijn gevoel zegt hetzelfde, dat het klem zetten van Zelensky inderdaad een voorop gezet plan is.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:44

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:52

Polar schreef:
Citaat:
Frankrijk neemt de inlichtingensteun aan Oekraïne over van de VS. Het gebruikt daarvoor eigen spionagesatellieten en verkenningsmiddelen.
Na Frankrijk bespreekt ook Duitsland troepen naar Oekraïne te sturen. Rusland waarschuwt dat het geen NAVO-troepen zal tolereren en dat ze het (zien) als een directe oorlogsverklaring aan Rusland.
Citaat:
Andrei Illarionov, een voormalig senior beleidsadviseur van Putin, meldt dat hij het besluit om alle militaire steun aan Oekraïne stop te zetten dat 4 maart werd aangekondigd al op 27 februari te horen kreeg van een ‘high level’ bron bij de Trump-regering. Dit was nog voor het gesprek tussen Zelensky en Trump en Vance in het Witte Huis.

Is het misschien een idee om een bronvermelding te doen bij zulke quotes....?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:57

Zoals Trump praat, is net zoals voorgangers van grote pinkstergemeentes praten. Zo opzwepend, steeds dingen herhalen enz.
Een hele hoop mensen zijn daar zo gevoelig voor, dat ze er half gehypnotiseerd naar blijven staren en luisteren, en komen niet eens meer op het idee zelf na te denken.
Net zoals het in zo’n gemeente ook totaal ondenkbaar is enige vorm van kritiek te uitten over de voorganger. Nee, die is heilig.

Ik ken vanuit mijn jeugd die pinkstergemeente cultuur.. en ik zie dat dus nu helemaal terugkomen in die speeches van Trump en ik erger me er kapot aan. Half Amerika wordt gebrainwasht, wat is er straks nog over van de aarde (die van ons allemaal is!) en van het vrije westen, tegen de tijd dat deze Trump sekte wordt doorgeprikt, en de restanten ervan om mijn part in een reservaat mogen gaan zitten doorklieren?

Ik ben bijna geneigd te denken, gelukkig hebben we China nog.. maar het is hoog spel wat er gebeurd nu, de globalisering en internet hebben nu mogelijk gemaakt dat de wereld 1 groot schaakbord is geworden.. en (deze gedachte heb ik ook), met de hoge bevolkingsdichtheid komt het recht van de sterkste wellicht weer zo sterk aan de oppervlakte. Letterlijk het gevecht om de beschikbare ruimte, middelen, en ook denkwijzen/moraal.

De zet van China om de belangen in de wereldhavens te verkopen begrijp ik nog niet helemaal. Wel denk ik niet det USA iets gaat betekenen in het tegengaan van de klimaatverandering.. waardoor het one way or the other volgens mij gewoon nooit goed kan aflopen.. want al zou het net-geen WW3 worden, dan nog komen we als mensheid onder grote druk te staan van wellicht onoplosbare problemen door die klimaatverandering, zoals ravages door overstromingen en dientengevolge ziektes enz.

Echt een schril contrast met hoe zonnig het nu buiten is met kwetterende vogeltjes aan de start van het nieuwe voorjaar..
Laatst bijgewerkt door Marigold op 07-03-25 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:58

foxy80 schreef:
Veronica2 schreef:
"We have the greatest and fastest growing trees the world has ever seen" Sorry, kon het niet laten :')

Citaat:
"Big, beautiful trees. They came to me, with tears in their eyes and said: Sir....... " Wie doet de volgende zin :=

mylittlejoy schreef:

Zoiets?

“They’re eating the dogs, the trees that came in, they’re eating the cats. They’re eating the pets of the people that live there, and this is what’s happening in our country, and it’s a shame.”

Our beautiful trees only need sun and water, the greatest water that the world has ever seen and a sun like no other

:') :') :):)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 11:05

Marigold schreef:
De zet van China om de belangen in de wereldhavens te verkopen begrijp ik nog niet helemaal. Wel denk ik niet det USA iets gaat betekenen in het tegengaan van de klimaatverandering.. waardoor het one way or the other volgens mij gewoon nooit goed kan aflopen.. want al zou het net-geen WW3 worden, dan nog komen we als mensheid onder grote druk te staan van wellicht onoplosbare problemen door die klimaatverandering, zoals ravages door overstromingen en dientengevolge ziektes enz.

.

Het panamakanaal kampt met droogte in de grote meren. Maw daar gaat toch het een en ander moeten aangepakt worden (als dat al uberhaupt kan maar ja, global warming is een hoax he), en dat kost geld. Daarnaast zijn de Chinezen niet gek: als Trump blijft kwaken dat hij het kanaal wil, bedenkt hij wel 1 of andere waanzinnige methode om zijn doel te bereiken. Ze kunnen nu beter cashen en wegwezen.

Het valt me nog ergens mee dat Trump niet over Taiwan begint. Ik zou me daar zo niet veilig voelen, die zitten nu bijna in de situatie van Oekraïne 3 jaar geleden (machtige grote buur die vindt dat jouw land een afvallige provincie is die bij het geheel gevoegd moet worden)

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 11:13

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 11:30

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 11:31

Heel erg triest. Daarover wordt in de link die ik hierboven plaatste, geschreven:
Citaat:
Het ministerie van Defensie werkt aan het verwijderen van diversiteits-, gelijkheids- en inclusie-inhoud, waaronder verwijzingen naar een ontvanger van de Medal of Honor uit de Tweede Wereldoorlog, het vliegtuig Enola Gay dat de atoombom op Japan gooide, en de eerste vrouwen die de infanterietraining van het marinierskorps doorstonden. In totaal zijn meer dan 26.000 afbeeldingen gemarkeerd voor verwijdering, met een mogelijk hoger aantal.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 12:48

Dat vind ik meer als triest. Walchelijk gewoon en echt zum kotsen!! :r

Alleen al het feit dat er zoveel zwarte mannen zijn gestorven voor het Amerikaanse vaderland, telt blijkbaar niet meer. Echt wat een kortzichtig nare mensen zitten er nu aan de macht.

En dan heb ik het nog niet over de meerwaarde die de zwarte gemeenschap heeft voor de USA. Heel naar en slecht dit en eeuwen terug in de tijd.
Nog even en de Klux Klux Clan heeft weer bestaansrecht. Heel naar en heel erg gevaarlijk.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 12:53

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:03

Veronica2 schreef:

Citaat:

mylittlejoy schreef:

Zoiets?

foxy80 schreef:

Veronica2 schreef:
Our beautiful trees only need sun and water, the greatest water that the world has ever seen and a sun like no other

These illegal trees, they grow in our soil, drink our groundwater. They lure our birds to build nests in their branches.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:10

Ik hoop wel dat als we een beetje ongeschonden uit de hele situatie nu komen, Europa een stuk zelfstandiger gaat worden en de EU sterker wordt. We zijn veel te afhankelijk van andere landen, wat in vredestijd niet heel erg is, maar met dit soort dodo's gewoon geen goede optie is.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:12

Denk dat de zelfstandigheid van Europa ongeveer de enige Silver lining gaat zijn :=

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:16

mylittlejoy schreef:
pmarena schreef:
"Big, beautiful trees. They came to me, with tears in their eyes and said: Sir....... "

Zoiets?

_O- Dat is ‘em helemaaal!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:26

Roodvos schreef:
Veronica2 schreef:

Citaat:

mylittlejoy schreef:

Zoiets?

foxy80 schreef:

Veronica2 schreef:

These illegal trees, they grow in our soil, drink our groundwater. They lure our birds to build nests in their branches.

Ik hoor ook gewoon zijn stem in mijn hoofd tijdens het lezen :')