Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmaz schreef:Benzz schreef:https://nos.nl/artikel/2539232-wilders- ... jk-verhaal
Het lijkt erop dat Wilders bezig is om de stekker eruit te trekken.
Nee dat denk ik niet, hij is de boel aan het opstoken. Hij heeft niks te verliezen en hoe meer onrust, hoe beter voor hem.
Zijn tweet van vanavond:
[ Afbeelding ]
julius_juut schreef:Dan hoop ik dat de oppositie alvast aan een gedegen campagne aan het werken is. Een degelijk, doorgerekend, haalbaar en hoopvol plan, waar we als kiezers ook werkelijk weten waar we nu eigenlijk wél voor stemmen in plaats van vooral wat we allemaal niet of minder willen.
juval schreef:Bigone, prachtig plaatje... maar hoe komt GL/PvdA aan al dat geld, laat ook de andere kant van de balans zien aub? Belastingverhogingen of bezuinigingen (waarop?)
Ik denk dat Wilders nu probeert om NSC uit de tent te lokken inderdaad. Er is een regeerakkoord waarin de noodwet staat. Als NSC daar nu ineens tegen zou zijn (en Omtzigt van het toneel is verdwenen) lijkt het me dat ALS het kabinet zou vallen, dit vooral aan NSC te wijten valt. Zij houden zich niet aan de afspraken. Of zie ik dat verkeerd?
BigOne schreef:julius_juut schreef:Dan hoop ik dat de oppositie alvast aan een gedegen campagne aan het werken is. Een degelijk, doorgerekend, haalbaar en hoopvol plan, waar we als kiezers ook werkelijk weten waar we nu eigenlijk wél voor stemmen in plaats van vooral wat we allemaal niet of minder willen.
Zoiets als dit misschien?
[ Afbeelding ]
juval schreef:Bigone, prachtig plaatje... maar hoe komt GL/PvdA aan al dat geld, laat ook de andere kant van de balans zien aub? Belastingverhogingen of bezuinigingen (waarop?)
996981 schreef:Vandaar dat het me verstandig lijkt een andere lijsttrekker naar voren te schuiven. Hoe kan het dat men kiest voor andere partijen als bij de ene partij iedereen voordeel heeft? Dan kun je het gewoon niet goed overbrengen of heb je niet het juiste charisma
996981 schreef:Vandaar dat het me verstandig lijkt een andere lijsttrekker naar voren te schuiven. Hoe kan het dat men kiest voor andere partijen als bij de ene partij iedereen voordeel heeft? Dan kun je het gewoon niet goed overbrengen of heb je niet het juiste charisma
juval schreef:Als je het goed bekijkt zijn partijen als PVV en BBB namelijk in heel veel standpunten best heel links georiënteerd. Alleen leggen zij de nadruk meer op de one-issue punten waar ze groot door worden respectievelijk buitenlanders en boeren.
nps schreef:996981 schreef:Voor mij heeft Timmermans er wel voor gezorgd dat ik niet GL-PvdA heb gestemd. Maargoed ik zal dan wel geen mens zijn ofzo. Want het kan niet aan de lijsttrekker liggen
Joe, onderzoek, het bestaat gewoon, ik deel het. We hoeven niet te speculeren.
juval schreef:Maar Pien, dat bashen is toch niet alleen op links, alle partijen worden gebasht volgens mij.
Als ik je bericht goed begrijp zet jij de kiezers die niet op links stemmen weg als dom en ongeïnteresseerd in de politiek (want anders zouden ze immers wél links stemmen?). Dat lijkt mij niet terecht.
Als je het goed bekijkt zijn partijen als PVV en BBB namelijk in heel veel standpunten best heel links georiënteerd. Alleen leggen zij de nadruk meer op de one-issue punten waar ze groot door worden respectievelijk buitenlanders en boeren.
juval schreef:Maar Pien, dat bashen is toch niet alleen op links, alle partijen worden gebasht volgens mij.
Als ik je bericht goed begrijp zet jij de kiezers die niet op links stemmen weg als dom en ongeïnteresseerd in de politiek (want anders zouden ze immers wél links stemmen?). Dat lijkt mij niet terecht.