pmarena schreef:Hij is nu pas een prominent persoon hè. En ik heb sinds deze aanstelling niet zo veel geks van hem gehoord. In tegenstelling tot wat die andere door Trump benoemde kruipers al gedaan hebben, lijkt dit nog enige potentie hebben om iets te kunnen worden.
Hij was al een prominent persoon hiervoor. Dus dit klopt niet. Als een Kennedy was hij echt al goed bekend in Amerika, zeker met zijn uitspraken.
Niet zo veel geks? Hij ontkent en verdraaid in zijn antwoorden van de confirmation hearing. Dat vind ik toch wel “gek”, niet eerlijk, niet oprecht kritisch.
Dus nee, ik zie geen potentie hier.
pmarena schreef:Dus totdat hij iets echt achterlijks doet wil ik hem het voordeel van de twijfel gunnen in deze positie.
En hoop ik dat hij iets van zijn environmentalist backbone terugvindt die hij vroeger had. Zal wel niet vrees ik, maar een hoopje mag je houden vind ik, tot het tegendeel echt bewezen is.
Imo verdient hij dat niet, gezien zijn uitspraken en gedrag, ook het recente. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk.
pmarena schreef:Ik gaf zelf ook al aan dat hij genoeg gezegd heeft waar ik echt niet achter sta.
Maar nu zit hij pas echt aan de knoppen. (nouja....voor zover je zelf aan de knoppen kan zitten onder een figuur als Trump....) En hebben we nog niet zoveel van hem gezien in deze functie. En hebben we even puur over die op-ed en die is imo prima en ja, ik ben het met journee eens dat hij in zijn bewoordingen ook bij zichzelf blijft

Ik vind het een mooi evenwicht tussen verantwoordelijkheid nemen en mensen oproepen om naar de dokter te gaan voor die MMR. Aan te geven dat die voor bescherming zorgt en het verstandig is om de vaccinatiegraad hoog te houden.
Zijn uitspraken in de op-ed zijn in strijd met de feiten, en hij impliceert en misrepresenteert het een en ander door informatie weg te laten. Dus prima? Nee.
pmarena schreef:Maar ZONDER dat vervelende en incorrecte gepush alsof je kind zeker weten een afschuwelijke dood tegemoet gaat als je hem niet haalt. Hou het gewoon bij de feiten

En dat doet hij in die op-ed. Ik vind het een nette post.
As I said, hij houdt het dus niet bij de feiten. En de feitelijke waarheid vertellen is heel iets anders dan gepusht over een afschuwelijke dood tegemoet gaan, wat een non-vergelijking dit. Beetje strawman argument als je het mij vraagt.
pmarena schreef:Ik kan ook best begrijpen dat er zat mensen zijn die het pas "goed genoeg" vinden als hij iedereen oproept: haal nú de vaccinatie(s) als je niet wilt dat jouw kind en de anderen in je omgeving dood gaan!!
Niemand claimt dat dit op deze manier moet. Ook ik niet.
pmarena schreef:Maar dat is ook lastig te roepen als je zoals hem dus helaas wel een heel hoopje ervaringsverhalen kent en met de ouders gepraat hebt waarbij die prik finaal verkeerd geland is.... en die ouders zich verraden voelen omdat ze niet goed geïnformeerd waren en dachten dat het risico "verwaarloosbaar" was zoals hen gezegd werd. Wat op populatie-niveau misschien zo is, maar voor DIE ouders nooit meer zo zal zijn.....
Mwah er zijn ook veel ouders die aandoeningen onterecht aan vaccins toewijzen. Daarnaast slaat hij er schijnbaar een financieel slaatje uit, dus zo oprecht betrokken vind ik hem niet. Zeker niet gezien hij feiten gewoon gruwelijk misleidend neerzet, als hij al feiten gebruikt ipv onzin te verkondigen.
pmarena schreef:En dan kan je die ene in zoveel tienduizenden zijn die pech heeft gehad, maar dat maakt het niet minder tragisch als jij net diegene was.
Dus ja, hij blijft wel bij zichzelf als hij zegt "laat je informeren / bespreek de opties". Om het al kleine risico, nog verder te verkleinen en de ouders een bewuste keuze te laten maken. Zodat ze zich niet wild schrikken als kind een akelige reactie geeft na die prik.
Het gaat helemaal niet om het bespreken van de opties of je laten informeren. Het gaat om de gruwelijke hoeveelheid misinformatie over vaccins die hij vanuit zijn positie verspreid, die als gevolg heeft dat mensen dus onterecht gaan twijfelen. Met informeren is niks mis, zo lang het bij de feiten blijft.
prompter schreef:Kunnen we het weer over Trump hebben? Hij wil nu het ministerie van onderwijs sluiten. Dat een hoop Amerikanen dit allemaal maar pikken verbijstert me. Of ze zijn tijdelijk lamgeslagen, dat kan natuurlijk ook.
Nou ja, Kennedy is onderdeel van zijn kabinet, dus niet gek om te bespreken?
juval schreef:mylittlejoy schreef:[
Afbeelding ]
Bizar dat een president dit plaatst.
is dit echt??
Ik hoop dat er heel snel een impeachment procedure wordt ingezet. Deze man is gevaarlijk. De senaat zal dit snel moeten gaan inzien.
Ik hoop het ook, maar de kans van slagen… pfff