Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myrtheJ schreef:vrouw, 14.
Als ik op dit moment zwanger zou raken, zou ik het idd weg laten halen... Ik kan zo'n kindje nooit een goed leven bieden. maar ik zou het niet later doen dan na 8 weken. Bij verkrachting ed, haal je toch gewoon meteen een Morning after pil, en wacht je toch niet af totdat je abortus moet plegenlijkt mij dan...
cloaca schreef:ik ben er zowiso tegen, je ´berooft´ een kind van zijn leven.
alleen als het ernstig gehandicapt is en waarschijnlijk nooit gelukkig zal worden zou ik het doen.
faye schreef:Ik ben tegen abortus. Oud genoeg voor sex, oud genoeg voor de gevolgen,
Citaat:Het is tegenwoordig zo normaal, dat er al veel jonge meiden zijn die er al minstens drie op hebben zitten, walgelijk
Inno1985 schreef:Ik heb heel lang getwijfeld of ik het hier neer zou zetten, maar doe het toch. Ik zal waarschijnlijk een hele lading over me heen krijgen, maar dat krijg ik er bij denk ik dan.
Inno1985 schreef:Me moeder steunt me, en me allerbeste vriendin ook.
Ze staan achter me, welke keuze ik ook neem, en helpen me de komende tijd door te komen, wat me niet al te gemakkelijk af gaat![]()
Ook omdat me ex zo HARD tegen me is, net alsof ik erom gevraagd heb, dat doet me gewoon dubbel zoveel pijn, maar daar komen we wel over heen. (en dan heeft ie al 3 kinderen)
Ik denk zeker goed na over de beslissing die ik neem. Ook als ik het hou, of dat haalbaar is, want kleintjes worden groot, en dan wil ik nog steeds goed voor het kind kunnen zorgen.
Maar moet alles nog even afwachten, dus nog een slapeloze nacht tegemoed, en dan heb ik hopelijk zekerheid. Zodat ik echt kan gaan beslissen.
Inno1985 schreef:Me moeder steunt me, en me allerbeste vriendin ook.
Ze staan achter me, welke keuze ik ook neem, en helpen me de komende tijd door te komen, wat me niet al te gemakkelijk af gaat![]()
Ook omdat me ex zo HARD tegen me is, net alsof ik erom gevraagd heb, dat doet me gewoon dubbel zoveel pijn, maar daar komen we wel over heen. (en dan heeft ie al 3 kinderen)
Ik denk zeker goed na over de beslissing die ik neem. Ook als ik het hou, of dat haalbaar is, want kleintjes worden groot, en dan wil ik nog steeds goed voor het kind kunnen zorgen.
Maar moet alles nog even afwachten, dus nog een slapeloze nacht tegemoed, en dan heb ik hopelijk zekerheid. Zodat ik echt kan gaan beslissen.
Odess schreef:Inno heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Adoptie is ook nog een mogelijkheid...
Ik zelf zou nooit laten aborteren. Een kindje is zoiets moois, ik kan het me niet voorstellen dat je dat stopzet. Ik zit in een stabiel gezin, dus als ik jonger was geweest was het zeker weten goed opgevangen. Anders had ik het kind misschien laten adopteren, maar mezelf kennende had ik daar niet tegen gekund. In de huidige situatie (stabiele relatie, verloofd) zou het kind, hoewel niet gepland, ontzettend welkom zijn.
Ik vind het fijn dat mensen zelf kunnen kiezen, maar vind het gruwelijk dat je in nederland to 24 weken kan aborteren terwijl een baby vanaf een week of 27/ 28 al levensvatbaar is. Dan heb ik echt zo iets van breng het kindje ter wereld en maak andere mensen, die niet het geluk van een eigen kind krijgen mogen proeven, gelukkig met jouw kind.
Odess schreef:Inno heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Adoptie is ook nog een mogelijkheid...