Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Hallo ik ben geen simpele ziel hoor ik weet dat dat in Duitsland is gebeurd maar dat maakt het nog niet erger.......
Kijk dat Dutroux vrijkomt.........en dan verder mag leven is beetje erg voor woorden.
De Doodstraf wordt niet zomaar ingevoerd maar kan wel tespraken komen in een kamer als meerdere partijen ervoor uit willen komen
tita schreef:de doodstaf mag weer ingevoerd worden en dan mogen die 3 gevangen die een medegevanger hebben vermoordt omdat ze iemand wilde zien sterven op zaterdagmiddag ff het loodje leggen)
CGJ12 schreef:tita schreef:de doodstaf mag weer ingevoerd worden en dan mogen die 3 gevangen die een medegevanger hebben vermoordt omdat ze iemand wilde zien sterven op zaterdagmiddag ff het loodje leggen)
Mwooaaaaahhhhhhhhh.......
Da's zonde.
Die kun je beter bij Volkert, Mohammed B of Holleeder in de cel stoppen...... toch ?
Dan hoef je de doodstraf niet eens weer in te voeren...
tita schreef:Ja dat is ook wel zo maar iedereen is toch gelijk in dit land waarom mensen die een huiskopen van lager inkomen wel helpen en een hoger inkomen niet.
Ik dacht dat die grens lag bij huizen vanaf 500.000 euro (kan fout hebben hoor)
tita schreef:Nou dat is dus onzin he dat vind ik.
Ook al kan ik het betalen dan nog wordt je overal net buitengelaten.
oja dames welke partij wil kinderbijslag afschaffen voor de hoger inkomensgroep............