Equinecoach schreef:@Nessah en anderen
Ik denk niet dat er over jouw moeder (of de mijne) zulke plaatjes gemaakt zullen worden, die kans is zeer klein. Steve was een 'publiek' figuur en of je dan leeft of dood bent, mensen zullen altijd spot met je drijven. Kijk maar naar president Bush en de grapjes die gemaakt werden over Saddam en nog steeds over Hitler, grappige plaatjes soms en nagenoeg iedereen lacht. (Of mag dat over zg. slechte personen wel?)
Ik vind dat sommige, vooral zeer jonge mensen, soms zo heerlijk melo-dramatisch over kunnen komen. Als je genoeg hebt meegemaakt en mee gaat maken moet je dat beeld razendsnel bijstellen, voordat je je mee laat sleuren.
@Cowgirl, hoe weet jij bijvoorbeeld al hoe zijn vrouw reageert? Vanuit JOUW beleving of heb je haar gesproken? Wist je dat sommige mensen heel nuchter omgaan met de dood? Zeker als ze bepaalde risico's nemen in het leven en daar bewust mee omgaan.
Evengoed, er zullen meer plaatjes komen, vrees ik. Dus sluit jezelf maar een paar maanden op en kijk vooral niet op internet. Gek, maar het houd hem wel juist in gedachte. Elk nadeel.....
Ik hoop nog vaak z,n programma's te zien op AP, want het was een schitterende vent!
Ja ik snap ook wel jou standpunt.. Maar een persoon als hitler heb ik geen respect voor en kan me ook niet intreseren dat daar grappen over worden gemaakt zelfde geld voor bush en saddam, in mijn ogen vreselijke personen. Maar over het algemeen hou ik er niet van om te spotten met iemand zn dood als het een persoon is die gewoon veel goede dinge heeft gedaan..
Daarnaast ben ik 20 jaar en zeker al veel dingen mee gemaakt..
Maar goed, meningen verschillen en das maar goed ook anders zou het wel een heel saai leventje zijn,
Groetjes Agnes