'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:50

Citaat:
Welcome to the real harsh world, meisje Ach gut Het zal zelfs gaan gebeuren dat er mensen zullen zijn die ook nog 's aan z,n dood willen verdienen! Ik heb al dierbaren verloren (tja, dat gebeurt nu eenmaal) en geloof me, het leven gaat door! En liever met een lach over diegene!

Sorry hoor, maar ik weet niet.. Als bijv. mijn m oeder zou overlijden en ik zie zo'n plaatje.. Dan zou ik daar niet om lachen maar kwaad worden. Het is inderdaad beter om met een lach door te gaan.. Maar de overledene hoef je niet belachelijk te maken en uit te lachen dat is iets totaal anders!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:17

Ik kan er vooral niet om lachen omdat ik wanneer ik dat plaatje zie aan zijn kinderen denk en zijn vrouw die nachten niet slaapt.

Datzelfde had ik met die achterlijke plaatjes van 11 sept en Pim Fortuyn.

Die bloopers zijn veel leuker om te kijken...een leuke herinnering waar zijn kinderen en vrouw later ook nog om kunnen lachen.

Dan hebben we verder nog die kl******n die denken alle roggen even van hun staart te ontdoen Boos!
En die noemen zich 'fan' van steve irwin.

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:04

En op zulke momenten vind ik het jammer dat de roggen hun staart niet gebruiken..

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:29

Triest dat hij overleden is, al nam hij natuurlijk wel een hoop risico..

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 06:48

@Nessah en anderen
Ik denk niet dat er over jouw moeder (of de mijne) zulke plaatjes gemaakt zullen worden, die kans is zeer klein. Steve was een 'publiek' figuur en of je dan leeft of dood bent, mensen zullen altijd spot met je drijven. Kijk maar naar president Bush en de grapjes die gemaakt werden over Saddam en nog steeds over Hitler, grappige plaatjes soms en nagenoeg iedereen lacht. (Of mag dat over zg. slechte personen wel?)
Ik vind dat sommige, vooral zeer jonge mensen, soms zo heerlijk melo-dramatisch over kunnen komen. Als je genoeg hebt meegemaakt en mee gaat maken moet je dat beeld razendsnel bijstellen, voordat je je mee laat sleuren.

@Cowgirl, hoe weet jij bijvoorbeeld al hoe zijn vrouw reageert? Vanuit JOUW beleving of heb je haar gesproken? Wist je dat sommige mensen heel nuchter omgaan met de dood? Zeker als ze bepaalde risico's nemen in het leven en daar bewust mee omgaan.

Evengoed, er zullen meer plaatjes komen, vrees ik. Dus sluit jezelf maar een paar maanden op en kijk vooral niet op internet. Gek, maar het houd hem wel juist in gedachte. Elk nadeel.....

Ik hoop nog vaak z,n programma's te zien op AP, want het was een schitterende vent!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:11

Equinecoach schreef:
@Nessah en anderen
Ik denk niet dat er over jouw moeder (of de mijne) zulke plaatjes gemaakt zullen worden, die kans is zeer klein. Steve was een 'publiek' figuur en of je dan leeft of dood bent, mensen zullen altijd spot met je drijven. Kijk maar naar president Bush en de grapjes die gemaakt werden over Saddam en nog steeds over Hitler, grappige plaatjes soms en nagenoeg iedereen lacht. (Of mag dat over zg. slechte personen wel?)
Ik vind dat sommige, vooral zeer jonge mensen, soms zo heerlijk melo-dramatisch over kunnen komen. Als je genoeg hebt meegemaakt en mee gaat maken moet je dat beeld razendsnel bijstellen, voordat je je mee laat sleuren.

@Cowgirl, hoe weet jij bijvoorbeeld al hoe zijn vrouw reageert? Vanuit JOUW beleving of heb je haar gesproken? Wist je dat sommige mensen heel nuchter omgaan met de dood? Zeker als ze bepaalde risico's nemen in het leven en daar bewust mee omgaan.

Evengoed, er zullen meer plaatjes komen, vrees ik. Dus sluit jezelf maar een paar maanden op en kijk vooral niet op internet. Gek, maar het houd hem wel juist in gedachte. Elk nadeel.....

Ik hoop nog vaak z,n programma's te zien op AP, want het was een schitterende vent!

Ja ik snap ook wel jou standpunt.. Maar een persoon als hitler heb ik geen respect voor en kan me ook niet intreseren dat daar grappen over worden gemaakt zelfde geld voor bush en saddam, in mijn ogen vreselijke personen. Maar over het algemeen hou ik er niet van om te spotten met iemand zn dood als het een persoon is die gewoon veel goede dinge heeft gedaan..
Daarnaast ben ik 20 jaar en zeker al veel dingen mee gemaakt..
Maar goed, meningen verschillen en das maar goed ook anders zou het wel een heel saai leventje zijn,
Groetjes Agnes

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:35

Ik weet zeker dat Steve zich in zijn graf om zou draaien als hij wist dat fans van hem roggen verminkten om wraak te nemen. Die fans hebben de boodschap dus niet meegekregen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:57

betreft die grapjes, gister was "bruce Irwin" bij Koefnoen. zgn de broer van.
Kan me er niet zo druk om maken eerlijk gezegt, dat is altijd zo

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:06

ik heb bruce irwin gezien. vond hem wel grappig en erop lijken maar vind het wel heel banketstaaf dat ze dat maken als ie dood is. had t dan gemaakt toen ie nog leefde en spot niet met de doden.

hoe kan je nou wel fan zijn van Steve en niet van de beesten waar hij mee werkte? Als je groot fan bent vermoord je toch geen roggen?!

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:47

Ik vind het gewoon onvoorstelbaar dat ze die roggen doodmaken. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt zeg. En dan durf je jezelf een fan van Steve te noemen. In mijn ogen ben je dan gewoon gestoord en gebruik je dood van Steve als excuus om dit soort dingen te doen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:59

RUBYWHITE schreef:
De grapjes gaan alweer rond over steve...heb deze even "geleent" van een andere site Bloos

Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen mensen blijven creatief he?
Vond het nieuws ook eerst moeilijk te bevatten, dact werkelijk dat die kerel ooit door een slang of een krokodil zou worden gepakt, niet door zo'n platte nepvis Knipoog

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:17

Ipv dat men zich nou ff druk loopt te maken over het artikel dat fans zich waarschijnlijk schuldig hebben gemaakt aan de dood van pijlstaartroggen, dan over dat plaatje. Ik durf te wedden dat als Stev dat plaatje had gezien hij zich rotgelachen had, want die man had gewoon humor, klaar, maar als hij had gelezen dat er pijlstaartroggen gedood worden, dat was hem aan het hart gegaan..
HEt zou veel schandaliger zijn als wanneer de reportage waarin zijn dood te zien is, vrijgegeven wordt..daar zullen zn vrouw en kinderen pas nachten wakker van liggen. Ik hoop dat ook dat er niet iemand in hun fiolmploeg zat die dat filmpje gaat verkopen en straks rondstruint op internet..dan krijg je echt het effect, de ander zn dood..

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:28

Helemaal mee eens kimberly. Om het plaatje zelf moest ik ook lachen, denk dat steve liever lachend herdacht wordt dan dat er bij mensen woede opkomt waardoor ze 10 pijlstaartroggen vermoorden.

Een ding scheelt met zo`n plaatje, dat kun je weg klikken en je kijkt er niet meer naar Bloos Zijn laatste woorden waren Crock Rulezzz. Dat geeft al aan hoe die man in het leven stond Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:30

Dat zijn helemaal niet zijn laatste worden geweest, hij was al gestopt met ademen toen hij boven water kwam.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:31

Ik vond het altijd een wat overdreven kerel op tv. Maar als ik kinderen had stopte ik met dat gevaarlijke werk van hem. Maar inderdaad 44 is nog veel te jong, arme vrouw en kinderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:10

Ik hoorde van iemand die in het asiel werkt, dat haar zoon dat filmpje dus wel gedownload heeft.. Geen idee waar hij het weg heeft. Scheve mond

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:07

chitra schreef:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/09_september/12/buitenland/0912_1345_pijlstaartwraak_irwin.xml

trouwens..
dit is echt niet normaal!
zeker als dit echt 'fans' zijn!
Hoe kunnen ze zo onrespectvol zijn tegenover hem?!
alles waar hij voor vocht, vermoorden zij doodleuk..

Jezus wat een gekken zeg!! dat moet je echt het IQ van een varken hebben. Steve zijn dood gewoon een stom ongeluk, wrong time, wrong place. De rog schrok en automatisch gaat die staart dan omhoog, en ja daar zat nou net Steve..
Ik weet zeker dat Steve dit erg zou vinden Boos!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:59

Wuis schreef:
Ik hoorde van iemand die in het asiel werkt, dat haar zoon dat filmpje dus wel gedownload heeft.. Geen idee waar hij het weg heeft. Scheve mond

Dat lijkt me echt stug...
Dan zou een van de politie mensen het filmpje moeten hebben verkocht en die wordt dan ter plekke aan de schandpaal genageld en aangeklaagd.
Men was er erg duidelijk over dat dit filmpje nimmer vertoond zou worden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:17

Zazoo schreef:
ik heb bruce irwin gezien. vond hem wel grappig en erop lijken maar vind het wel heel banketstaaf dat ze dat maken als ie dood is. had t dan gemaakt toen ie nog leefde en spot niet met de doden.

Dat is toch altijd zo? Hoeveen Pim fortuyns, Diana's, Bernhards en Clausen zijn er wel niet geweest? (om er een paar te noemen)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:02

snu voor de nabestaanden dat hij overleden heft
maar ook ik zeg ...eigen schuld..sorry ...
tuurlijk het was een ongeluk.....
en tuurlijk, de beste man deed en hoop goeds op het gebied van educatie eb preservation...
maar hij nam absoluut veel te veel onnodige risico's met dieren
die de dieren absoluut niet tof vonden
deed hij ze pijn?
misschien niet expres en lichamelijk
maar een optreden in zijn show was voor de dieren absoluut flink stressvol , of is geestelijk lijden bij dieren niet mogelijk??
en in mijn ogen zat dit er idd een keer aan te komen
en dat wist de best man zelf ook hel goed
hij wist wat hij deed en hij wist ook heel goed dat er een dag zou komen dat het een keer goed mis zou gaan ...
nogmaals, ik vind het erg rot voor de nabestaanden, hij was nog vrij jong, en twas onverwacht....
maar het zat er idd aan te komen

helaas zijn er dan ook nog zogenaamde "fans" die trouw iedere aflvering van wel prograama dan ook als irwin er in meespeelde
die ondanks de vele programa's die hij maakte over het beschermen van ..als wraak pijlstaart roggen gaan vangen en afmoorden...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:29

Citaat:
maar een optreden in zijn show was voor de dieren absoluut flink stressvol , of is geestelijk lijden bij dieren niet mogelijk??

Ach, zo kunnen we natuurlijk ook gaan lopen klagen over Dolfinaria, roofvogelshows en circusshows..... Iedere diereneigenaar heeft (hopelijk) het beste voor met zijn dieren en zeker in deze gevallen omdat zij brood op de plank betekenen.
Stress...?? ik denk dat het wel mee zal vallen....

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:36

jacimatho schreef:
Wuis schreef:

Dat lijkt me echt stug...
Dan zou een van de politie mensen het filmpje moeten hebben verkocht en die wordt dan ter plekke aan de schandpaal genageld en aangeklaagd.
Men was er erg duidelijk over dat dit filmpje nimmer vertoond zou worden.

Wees daar maar niet te zeker van.
Verschillende nieuwszenders hebben al gezegt dat Steve altijd zei: "wat er ook gebeurt, laat de camera doordraaien"!
Als hij er zo over dacht, dan weten zijn vrouw en de mensen van de TV-zender waar hij voor werkte dat ook.
En het is nou ook weer niet zo dat hij op brute wijze verscheurd is ofzo.
Het filmpje zal niet snel vertoond worden lijkt mij, maar ik zie het wel gebeuren in de toekomst.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:29

Het wordt niet vertoond, het wordt vernietigd. Het komt écht niet op tv en staat ook écht niet op internet. Dat is al meerdere malen gezegd door familie, woordvoerder, politie ect. Het wordt VERNIETIGD, het komt NIET op tv. Het komt NIET op internet.

Is die fabel ook de wereld uit.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:18

Ik heb in een interview gezien dat de persoon die er op dat moment bij was, het filmpje gelijk aan de poltie heeft overgedragen. Deze heeft gezworen het filmpje te vernietigen...helaas bestaat er corruptie. De kans is erg klein dat het filmpje alsnog terecht komt op internet,. maar de kans zit er wel in als iemand daar zn afspraken niet na komt..dan is een onderzoek al te laat naar wie dit openbaar heeft gemaakt, dan is het kwaad al geschied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:21

Ik zal het nog eens navragen als ik haar weer zie. Knipoog