Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Zij is theologe zie ik. Hoef je niet serieus te nemen.
_San87_ schreef:https://opiniez.com/2023/07/14/afscheid ... v_0kwPAUc4
Sonja Dahlmans is iig wel blij dat Kaag opstapt. Er komen nogal heftige dingen voorbij.
_San87_ schreef:rien10 schreef:Zij is theologe zie ik. Hoef je niet serieus te nemen.
Ze haalt leugens van Kaag aan en heeft daar bronnen bij. Ik vind dat daar toch wel heftige dingen gebeurd zijn. De evacuatie van het ambasadepersoneel in Kaboel, bijvoorbeeld.
Maar dat is niet waar omdat een theologe dat opsomt? Ik vind haar manier van schrijven erg onprettig, maar kan de dingen die zij opsomt niet 'niet serieus nemen'?
lies schreef:_San87_ schreef:https://opiniez.com/2023/07/14/afscheid ... v_0kwPAUc4
Sonja Dahlmans is iig wel blij dat Kaag opstapt. Er komen nogal heftige dingen voorbij.
Ah, uit de schoolkrant van het fvd. Ja, niet heel verrassend..
_San87_ schreef:rien10 schreef:Zij is theologe zie ik. Hoef je niet serieus te nemen.
Ze haalt leugens van Kaag aan en heeft daar bronnen bij. Ik vind dat daar toch wel heftige dingen gebeurd zijn. De evacuatie van het ambasadepersoneel in Kaboel, bijvoorbeeld.
Maar dat is niet waar omdat een theologe dat opsomt? Ik vind haar manier van schrijven erg onprettig, maar kan de dingen die zij opsomt niet 'niet serieus nemen'?
_San87_ schreef:Ik kreeg m doorgestuurd, wist niet eens dat de FvD hierachter zit.
Maar kloppen de dingen die ze met bronnen aanhaalt dan niet? Want die bronnen heb ik deels gelezen en daar staat hetzelfde als dat zij beweert?
rien10 schreef:_San87_ schreef:
Dit was cynisch bedoeld, ik heb iets teveel over geloven gelezen de afgelopen dagen. Bovendien, wat moet een theologe met de politieke "afrekening" van Kaag.
Sorry, ik kan wetenschap gebaseerd op een geloof niet echt serieus nemen. En daarbij, helaas neem ik de personen die theoloog zijn ook niet erg serieus. Niet chique van mij, ik weet het, maar zo werkt mijn brein nu eenmaal.
Jessix schreef:Ik vind het heel slecht te lezen... En het is inderdaad een opsomming voor wat fout is gegaan in haar politieke carrière. Was ze daarvoor ook niet afgetreden? Ik ben trouwens ook geen Kaag kenner, dus of het klopt durf ik ook niet te zeggen.
Maar er zullen wel meer mensen blij zijn met haar vertrek en dat is ook prima toch.
_San87_ schreef:Jessix schreef:Ik vind het heel slecht te lezen... En het is inderdaad een opsomming voor wat fout is gegaan in haar politieke carrière. Was ze daarvoor ook niet afgetreden? Ik ben trouwens ook geen Kaag kenner, dus of het klopt durf ik ook niet te zeggen.
Maar er zullen wel meer mensen blij zijn met haar vertrek en dat is ook prima toch.
Vooral vanwege de bedreigingen, dacht ik.
Jessix schreef:_San87_ schreef:
Vooral vanwege de bedreigingen, dacht ik.
Nu is ze niet afgetreden, ze stelt zich nu niet opnieuw beschikbaar en is tot die tijd demissionair minister. Ik bedoel als minister van buitenlandse zaken, wat ze hier voor was. Toen is ze afgetreden om de fouten die zijn gemaakt.
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... igrid-kaag
rien10 schreef:Zij is theologe zie ik. Hoef je niet serieus te nemen.
(...)
Dit was cynisch bedoeld, ik heb iets teveel over geloven gelezen de afgelopen dagen. Bovendien, wat moet een theologe met de politieke "afrekening" van Kaag.
Sorry, ik kan wetenschap gebaseerd op een geloof niet echt serieus nemen. En daarbij, helaas neem ik de personen die theoloog zijn ook niet erg serieus. Niet chique van mij, ik weet het, maar zo werkt mijn brein nu eenmaal.
_San87_ schreef:https://opiniez.com/2023/07/14/afscheid ... v_0kwPAUc4
rien10 schreef:Ik heb al drie keer een stuk tekst getypt en weer weggehaald. Beter voor iedereen.
Citaat:Een wetenschap bouwen op een geloof -of de studie van het geloof of geef het een definitie- is een wetenschap bouwen op iets wat niet bewezen kan worden.