Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ocean_Child schreef:IMJ schreef:En maar 23% valt terug? dat is bijna 1 op de 4..
Dan is het bijna misdadig deze mensen vrij te laten.. soort russisch roulette. Wie van deze 4 gaat er de mist in? wie zijn de slachtoffers?
23% van de TBS'ers ja. Van de zedendelinquenten gaat ruim 30% de mist in....
verootjoo schreef:Maar buiten dat het belachelijk is dat deze man nog los rondloopt, lees ik nergens dat hij eerder een moord heeft gepleegd. Die anderen heeft hij alleen verkracht. Zou hij Anne dan wel vermoord hebben, of heeft hij haar misschien nog ergens...
verootjoo schreef:Maar buiten dat het belachelijk is dat deze man nog los rondloopt, lees ik nergens dat hij eerder een moord heeft gepleegd. Die anderen heeft hij alleen verkracht. Zou hij Anne dan wel vermoord hebben, of heeft hij haar misschien nog ergens...
Hypericum schreef:Ocean_Child schreef:23% van de TBS'ers ja. Van de zedendelinquenten gaat ruim 30% de mist in....
Bron?
Zedendelinquenten vanuit de PI of vanuit TBS?
Mijn laatst bekende zeden recidive cijfers vanuit TBS zijn namelijk een stuk lager, 7%.
Koper schreef:verootjoo schreef:Maar buiten dat het belachelijk is dat deze man nog los rondloopt, lees ik nergens dat hij eerder een moord heeft gepleegd. Die anderen heeft hij alleen verkracht. Zou hij Anne dan wel vermoord hebben, of heeft hij haar misschien nog ergens...
Gadverdamme, wat een walgelijke speculatie. Het staat nog helemaal niet vast dat deze man iets met Anne te maken heeft. Hou dit soort hysterische uitspraken alsjeblieft voor je.
Koper schreef:verootjoo schreef:Maar buiten dat het belachelijk is dat deze man nog los rondloopt, lees ik nergens dat hij eerder een moord heeft gepleegd. Die anderen heeft hij alleen verkracht. Zou hij Anne dan wel vermoord hebben, of heeft hij haar misschien nog ergens...
Gadverdamme, wat een walgelijke speculatie. Het staat nog helemaal niet vast dat deze man iets met Anne te maken heeft. Hou dit soort hysterische uitspraken alsjeblieft voor je.
Jester_ schreef:Martine_R schreef:Moet je je voorstellen hoe die vrouwen, die in 2010 zijn slachtoffer waren, zich nu voelen.. Nog niet te spreken over Anne's familie en vrienden.. Verschrikkelijk
Oh meneer heeft bekend aan jou reactie te lezen?
LBLGypsyCobs schreef:Ik lees dat alles rond de kliniek is afgezet met linten.
Is dat omdat ze sporen van de verdachte zoeken of verwachten ze Anne daar te vinden?
Want op zo'n terrein iemand levend kunnen verbergen
Alpha89 schreef:https://nos.nl/artikel/2197119-scenario ... dween.html
Ik plaatste zijn post hier gister in 1 link. Werd nog op gereageerd dat het 0,0 onderbouwd was. Zie bovenstaande link dus.
Koper schreef:Saskia9 schreef:Wat moet dit ook verschrikkelijk zijn voor zijn eerdere slachtoffers... Die zullen ook wel een hoop te verwerken krijgen zo weer...
En die arme Anne... Volg alles op de voet.. zo raar dat je gewoon ineens van de aardbodem verdwenen kan raken... En die familie en vrienden.. pfff
Je kunt niet van EERDERE slachtoffers spreken als deze man daarna niet meer voor andere vergrijpen is veroordeeld.
chanicha schreef:Wat zullen haar ouders, familie en vriend in spanning zitten zeg, bah! Ik heb zelf twee volwassen dochters, moet er echt niet aan denken.
Mijn dochter was gisteren met haar man, zoontje en hond in het bos daar in de buurt maar er liepen gewoon meisjes in hun eentje te joggen, ergens hebben ze gelijk maar in deze situatie had ik toch even achter mijn oren gekrabd.
danzzz schreef:Ze gaan geen man een paar dagen in de gaten houden als er niet hele, hele, hele sterke aanwijzingen zijn dat hij ermee te maken heeft, dus dat handje boven het hoofdje mag gerust weg.
Ik snap sowieso niet dat mensen vinden dat je hier geen mening over mag hebben, er is discussie over en of hij het nou wel of niet gedaan heeft doet niks af aan de discussie die wij hier over hebben. Ik zou namelijk dezelfde mening hebben als het klaasje van de hoek zou zijn.
Jester_ schreef:Martine_R schreef:Moet je je voorstellen hoe die vrouwen, die in 2010 zijn slachtoffer waren, zich nu voelen.. Nog niet te spreken over Anne's familie en vrienden.. Verschrikkelijk
Oh meneer heeft bekend aan jou reactie te lezen?
Koper schreef:danzzz schreef:Ze gaan geen man een paar dagen in de gaten houden als er niet hele, hele, hele sterke aanwijzingen zijn dat hij ermee te maken heeft, dus dat handje boven het hoofdje mag gerust weg.
Ik snap sowieso niet dat mensen vinden dat je hier geen mening over mag hebben, er is discussie over en of hij het nou wel of niet gedaan heeft doet niks af aan de discussie die wij hier over hebben. Ik zou namelijk dezelfde mening hebben als het klaasje van de hoek zou zijn.
Natuurlijk mag je een mening hebben. Maar een verdachte bespreken als schuldige is een ander verhaal. We hebben in Nederland nou juist met z'n allen afgesproken dat we dat niet doen.
Hypericum schreef:bigone schreef:Wanneer je het vertikt om mee te werken aan een psychiatrisch onderzoek mag je van mij standaard tbs krijgen tot wel duidelijk word of je wel of niet een gevaar voor de samenleving bent.
Eens. Blijf dat zo iets bizars vinden, dat dat geweigerd kan worden.