R12312 schreef:Dat komt, omdat de man in kwestie een yoga leraar was die het verzonnen had.
Nee hoor, de man reageerde op deze tweet http://www.mediacourant.nl/2016/03/kind ... m-brussel/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:Dat komt, omdat de man in kwestie een yoga leraar was die het verzonnen had.
Emmaa_ schreef:Emmaa_ schreef:Wat een onzin zeg, Maren. Je weet het niet. Misschien had hij medelijden, misschien werkte zijn gordel niet naar toebehoren en is hij meegegaan met de massa om een straf te voorkomen, misschien durfde hij niet meer omdat hij zijn eigen leven niet wou opgeven. Je kan niet zeggen dat er geen goed in zit, net zo goed als je niet kan zeggen dat er niks kwaads in zit.
Of je hebt jezelf laten beïnvloeden door een groep waarvan je dacht dat het de juiste was en je ziet er op het juiste moment vanaf. Je kan standaard uitgaan van het slechte in de mens, je kan ook standaard uitgaan van het goede ervan. Ik kies voor het laatste, wat uiteraard persoonlijk is.
harbourlight schreef:R12312 schreef:Dat komt, omdat de man in kwestie een yoga leraar was die het verzonnen had.
Nee hoor, de man reageerde op deze tweet http://www.mediacourant.nl/2016/03/kind ... m-brussel/
Lente schreef:Ragdollcat schreef:@Lente, ja praat maar lekker goed en blijf erin geloven dat een mens een goed en vredelievende wezen is wat er bestaat, met de jaren ga je heus anders praten of tot je iets ergs is overkomen met als dank van deze idioten.............
Ik praat niks goed. Ik zeg alleen dat we van oorsprong állemaal Afrikanen zijn.
Heb ook nooit zoveel gesnapt van dat hele "mijn stukje land is van mij" alleen omdat wij toevallig het geluk hebben gehad om onze wieg hier te hebben staan.
YentlShots schreef:Weet iemand hoe het verder in Brussel is, is het daar enigzins weer wat rustiger? Hoor er namelijk niks meer over en overzie het internet niet meer door alles wat rond geplaatst en geschreeuwd word.
Ben er verschrikkelijk van geschrokken alweer, dat dit mensen zoals wij zijn die dit veroorzaken..
saskiakefie schreef:mensen zoals wij? Nou nee hoor, als je het al mensen kan noemen, het heeft er qua uiterlijk misschien iets van weg maar daar is ook alles mee gezegd.
poes schreef:Ik was de hele dag in Brussel en het viel op de meeste plaatsen wel mee. Weinig volk op straat. Tegen de spits zat het verkeer goed vast.
Yasmine schreef:YentlShots schreef:Weet iemand hoe het verder in Brussel is, is het daar enigzins weer wat rustiger? Hoor er namelijk niks meer over en overzie het internet niet meer door alles wat rond geplaatst en geschreeuwd word.
Ben er verschrikkelijk van geschrokken alweer, dat dit mensen zoals wij zijn die dit veroorzaken..
Een uurtje geleden was er een politieactie bezig in Schaarbeek, met gewapende sluipschutters, gepantserde wagens en drones. Ik denk dat ze daar nog wel even doorgaan met huiszoekingen.
Varekaj schreef:VTM heeft nog steeds een lopende nieuwsuitzending. Op zich lijkt het rustiger, ze hebben nu vooral politici en experts in de studio te gast.
chanel1985 schreef:Om welke reden dat die 3de bommengordel niet is afgegaan ook, deze terroristen hebben niets goeds in zich. Als men zoiets doet is men door en door slecht punt
LadyMadonna schreef:chanel1985 schreef:Om welke reden dat die 3de bommengordel niet is afgegaan ook, deze terroristen hebben niets goeds in zich. Als men zoiets doet is men door en door slecht punt
Dat jij dat vind, maakt het geen feit.
Het zou de discussie denk ik ten goede komen als mensen meningen niet als feiten neergooien.
Jouw waarheid hoeft niet de waarheid van een ander te zijn....
Natsuki schreef:Pfoe, ik heb de hele dag aan weinig anders kunnen denken, afschuwelijk gewoon dit.
Wat me wel opviel is dat wij geen grenscontrole hadden toen we België inreden eerder vanavond, van wat ik had begrepen was dat normaal volop aan de gang.
Om even te reageren op het 'slecht/goed' debat: naar mijn weten heeft toch echt iedereen zowel goed als kwaad in zich. Misschien vervelend om te horen dat iedereen op de hele wereld ertoe in staat is om erge dingen te doen, maar ergens is het wel de waarheid.